Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید ببخشید من آخرین روز پریدم 13مهر بود که بعد از اون که الان 8ابانه پریود نشدم دو بار بی بی چک دادم که هر دوبار مثبت بود و سنو گرافی دادم که آندومتر مختصری ضخیم بوده وضخامت دو لایه آن 15 بود اما ساک حاملگی دیده نشد جدار مثانه بطور منشر ضخیم و نامنظم بوده آیا امکان داره بااین شرایط حاملگی خارج از رحم یا پوچ باشه؟
- بارداری ***
سلام خانم دکتر اگر در حال اقدام بارداری باشیم قرص دوفاستود یا دوفمد را میتونیم مصرف کنیم یا نه باید قطع کنیم
- واژن
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید ببخشید من بی اختیاری ادرار دارم خیلی اذیتم میکنه میشه لطفا قرصی بهم معرفی کنید
- رحم زنان
چه دارویی برای تقویت رحم استفاده کنم
- روز سوم پریودی
سلام من چهارشنبه حدودای ساعت ۵ عصر پریود شدم برای آزمایش باید روز سوم مراجعه کنم روز سوم شنبه به حساب میاد یا جمعه؟!
- سونوگرافی رحم و ضمائم
سلام.تو سونوگرافی رحم نوشته یک کانون لو سنت با شکل نامنظم و جدار اکوژن به قطر 18میلیمتر در تخمدان چپ که بقایای یک کیست یا فولیکول غالب میباشد . میخاستم بدونم این مورد یعنی چی؟ مشکل خاصی هست!!
- بخیه
سلام خانم دکترمن ۱۳سال پیش زایمان سزارین داشتم والان هم بعد از۱۳ سال بعضی وقت ها جای بخیه ام ازتو میسوزه و گاهی هم خارش داره میخواستم ببینم از چی میتونه باشه؟
- پریودی
سلام خانم دکتر دختر دوازده ساله ای دارم که پریود شده دومین بارش هست که پریود شده ولی دوره ی پریودیش ۱۷ روز طول میکشد خونریزی خیلی شدیدی دارد آیا عادی هست؟؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی باعث نازایی میشه ک دیگه بعدش باردار نشینم ک مجبور بشیم بریم سراغ ای وی اف
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر عزیز من با توجه به دوبار زایمان زودرس در سه ماه ی دوم و سوم مجبور به سرکلاژ شکمی شدم مجددا تصمیم به بارداری دارم قبلش چه آزمایشاتی را باید انجام بدم که ان شاالله این بار بدون مشکلی بتونم پیش برم؟؟ ایا ازمایش های ایمنی و انعقادی هم نیازه؟
- بارداری
سلام من و شوهرم تالاسمی مینور هستیم فرزند اولم سالم هست شوهرم شش سال پیش وازکتومی کرد الان راهی برای بارداری من وجود دارد؟ ممنون از زحمات شما
- تاثیر قرص لتروزول بر تعیین جنسیت
سلام وقت بخیر ببخشید من یه خانمه ۳۹ ساله هستم ومیخوام برای بارداری اقدام کنم ودوست دارم بچه ام پسر باشه وسه ماهه با همسرم رژیم میگیریم وماه قبل نزدیکی داشتم حامله نشدم واین ماه لتروزول خوردم از روز ۳ پریودی تا ۷ پریودی میخوام بدونم لتروزول میتونه بر تعیین جنسیت تاثیر بزازه؟ یه جا خوندم که محیط رحم واسیدی میکنه واقعا صحت داره؟
- ارتا
سلام خانم دکتر قرص شیردهی قطع کردم الان سه هفته است پریود نشدم ،قرصام سرساعت میخوردم فرزندم فقط شیر خودم میخورد،الانم شیر خودم میخوره،چقدر زمان میبره تا پریود بشم ؟
- سندرم راکی تانسکی
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم من الان جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم درسته ؟
- پولیپ اندومتریال
سلام من سنو انجام دادم نوشته یک ضایعه اکوژن به دیامتر ۸ م م درون کویتی رحم در سگمان فوقانی با احتمال پولیپ آندو متریال رویت میشود میشه این برام توضیح بدید چی هست درمانش چیه
- تفسیر جواب پاتولوژی
با سلام و خسته نباشید جواب پاتولوژی من موارد ذیل ذکر شده Early secretary phase Endometrial polyp آیا مشکل خاصی دارم ؟
- پیگیری سوال
سلام وقت بخیر دیروز این سوال رو از شما پرسیدم میخواستم بپرسم حالا باید منتظر بمونم پریود بشم یا اقدام خاصی کنم؟ " دوماهه که نزدیکی نداشتم .ماه قبل پریود شدم ولی این ماه ۴ روز از موعدم گذشته پریود نشدم.قبل از این دوماه هم به مدت ۶ ماه قرص مارولین به همراه کاندوم برای پیشگیری استفاده میکردم.علت پریود نشدنم چیه.؟ روز ۲۰ سیکل ترشحات تخمک گذاری داشتم.نزدیکی هم نداشتمبا اینکه مطمئن بودم ولی باز هم .بی بی چک هم دوبار گذاشتم منفی بود .علت چیه؟،"
- قرص اورژانسی تاریخ گذشته
سلام من دیشب قرص اورژانسی مصرف کردم ولی تاریخ برا 2020بود آیا تاثیری داره؟تکرار کردن قرص اورژانسی جدید لازم هست ممنون میشم کمکم کنید
- بارداری ناخواسته
سلام دو روز از پریودم گذشته میترسم حامله باشم آیا قرص خاصی هست که جلوگیری کنه از بارداری یا با قرص اورژانسی میتونم پریود بشم
- بیماری اچ پی وی
سلام با عرض خسته نباشید خدمت خانم دکتر من اچ پی وی تیپ ۴۴ و ۵۵ دارم که بهم گفتند جزو کم خطراس ولی خودم خیلی میترسم دکترمم گفته احتمالا اگه بهش نرسی سرطانی میشه و واقعن حال روحیمو بهم ریخته اگ۶ میشه بهم راهنمایی بدهید چون واققعن حال روحیه خوبی ندارم با تشکر از شما که وقت میزارید برای مردم کم بضاعت خیلی ممنونم


