Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام خانم دکتر استفاده از مام زیر بغل در دوران بارداری مشکل نیست؟؟؟
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم
- بارداری
وقتتون بخیر آیا قرص اورژانسی که تاریخش ۵ماه گذشته باشه تأثیر خودش رو داره ؟
- هورمون
سلام خسته نباشید من دختر ۱۹ ساله هستم بخاطر مشگل هورمونی ۲ سال قرص اسپیرولاکتون و سیپرتون کامپاد خوردم برای جوش صورتم خوب شده ایا ممکنه بعد از قعط کردن قرص جوش هام دوباره برگرده؟؟ ترو خدا جواب بدید
- کیست سینه
سلام خسته نباشید من ۳۴ سالم و ۴ ماه پیش سونوی پستان رفتم هر دو سینه داری کیست های پوچ بود کیستهای یونی لوکولر با دیامتر ۲ -۴میلیمتر نگرانم احساس میکنم سینه چپ ام حجمش از بالا خالی شده ممنونم
- عفونت زنانه
با سلام خانمی شکست وشش ساله هستم درد زیر دل دارم رفتم سونوگرافی ج نوشته ترشحات آکواریوم مختصر در کانال اندوسرویکال نگرانم لطفا بفرمایید چیست خطر تاکه تشکر رفیعی
- جلوگیری
سلام،من ۳۸ ساله هستم و ب تازگی ی سقط داشتم و بعد کورتاز شدم ، تا چند روز بعد کورتاژ خونریزی و لکه بینی داشتم ،قطع شد و تا الان ک حدود ۴۵ روز از کورتاژ میگذره بجز ۶ شهریور ک چنتا لکه دیدم خبری نبود ،ب دکتر مراجعه کردم و تست بارداری دادم ک منفی بود ،از دکتر خواستم برام ال دی تجویز کنن ولی گفتن شما اصلا نمیتونی استفاده کنید و باید از روش دیگه ای استفاده کنید ک پیشنهاد خودشون دستگاه بود .منظورشون چی بود ک ال دی اصلااا؟ من سر بچه های قبلی هم ال دی مصرف میکردم .ممنون از راهنمایتون
- ادنکس هایک کانون اکوژن به ابعاد ۱۴×۱۵ìLovیک کانون اکوژن به ابعاد ۲۵×۲۷دیده شد ایا خطرناک هسن
من خیلی استرس دارم ایا کانون اکوژن به ابعاد ۱۴×۱۵ سمت راست و دیگری سمت چپ ۲۵×۲۷هست
- قرص جلوگیری
با سلام. نزدیک به یکسال هست که زایمان کرده ام. دوبار پریود شدم بار اول بسیار کم و جزیی بار دوم کمی بیشتر. البته نامنظم بود و با فاصله زیاد. در این صورت چگونه از قرص جلوگیری کامپاند استفاده کنم؟ باید حتما صبر کنم تا پریود شوم و از روز اول پریود بخورم؟ یا بدون شروع پریود هم میشه استفاده کرد؟ پیشاپیش از پاسخگوییتون ممنونم.
- پریودی
- سلام دخترم ۱۱سال ۹ ماه دارد دو ماه امپول لوپرمر تزریق مکنم براش برای جلو گیری از پریودی ضرر دارد یا نه با دارو چه قرص های مصرف کند
آمپول لو پرورش برای جلوگیری از پریودی خوب با دارو ایا قرص ویتامین دو کلسیم مصرف کند
- سلام
سلام من سیزده سال سزارین شدم چند وقته جای بخیه هام میسوزه وسنگین احساس میکنم
- شمارش فولیکول
سلام خانوم دکتر . چن روز پیش سوالی در مورد خونریزی کمقاعدگی پرسیده بودم گفتین سونوگرافی شمار ش فولیکول ضمن قاعدگی . یعنی روز چندم پریودم این سونوگرافی رو باید انجام بدم؟
- بررسی سونوواژینال
باسلام من 40 سالمه وقصدلارداری مجدددادم وسونوواژینال انجام دادم ک اینارونوشته رحم باسایز70 63 51 وباکوی پرانشیمال هتروژن همراه باتغییرات ادنومیوزرویت شد توده فضاگیردرپارانشیم رحم دیده نشد ضخامت اندومتر5درحدطبیعی است هردوتخمدان سایزونمای طبیعی دارند. rto25 18.lto26 25 فوایکول بالغ به قطر28س درتخمدان چپ رویت شد... توده فضاگیردرادنکسهادیده نشد.. مایع ازادلگنی دیده نشد... تخمدان هادرقسمت میدلاین درنزدیکی هم قراردارند... sliding signرحم وتخمدانوها کاهش یافته وبنفع چسبندگی رویت شد من ک برج 2 عکس رنگی رحم دادم چسبندگی وهتروژن نداشت و برج 1 هم بازم سونودادم مکردی نبودالانی اینایعنی چه.. میشه منوواصح روشنم کنید
- کیست تخمدان
پریودیم. عقب افتاده رفتم سونوگرافی میگه کیست تخمدان به ۶سانت داری چکار کنم
- متخصص زنان و زایمان
باسلام من ۴۲سال سن دارم. و سه دوره قرص سیپروترون کامپاندرواستفاده کردم. بعداز اون هم چاق شدم و هم فشارخونم بالامیره. لطفا راهنمایی بفرماید.ممنونم
- بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید من در هفته 16 بارداری هستم چند روزه مداوم لرزش و ویبره در واژن احساس میکنم.دلیلش چیه ؟ ایا خطر دارد؟
- دوفامد
سلام.دکترشبی دوعدد قرص دوفامد۱۰رو تا۱۰ شب برام تجویز کردن،دوقرص باهم خوردنش مشکلی نداره؟میشه ۱۲ساعتی مصرف کرد؟
- کیست اکوژن درتخمدان چپ
سلام .درسنوی که انجام دادم یک کیست ۳۳م م باجدارنسبتاً ضخیم .درتخمدان چپ با محتویالت ریز اکوژن مشاهده شد آیا خطرناکه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید من ۳۳ سالمه دو بارداری داشتم اولی سقط شد بیست و هفت تیر پریود شدم و بعد چند روز نزدیکی داشتم که مجبور شدم سه قرص ال دی یکجا خوردم بعد چهار روز پریود شدم ولی پریودم با پریود طبیعی فرق داشت خونریزیم کمی بیشتر شده و لخته خون هم نیست خون رقیقه البته شدید نیست ولی خیلی استرس دارم سه روزه خونریزی دارم و قطع نشده زیر شکمم و کمرم هم درد دارم ماه پیش سونو شکم و رحم دادم همه چیز نرمال بوده و مشکلی ندارم آیا این پریود بعد قرص اورژانس طبیعیه اگه خونریزی قطع نشد باید چیکار کنم ضمنا من ماه گذشته هم قرص اورژانس خورده بودم ولی پریود نشده بودم در حد لکه بینی بودم میشه راهنمایی کنید


