Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- گرگرفتگی وتعریق زیاد
سلام خسته نباشین من از وقتی به بچم دارم شیرمیدم احساس گرمای شدید وبیش از حد عرق میکنم کلافه شدم آنقدر که دیگه دوس ندارم به بچم شیربدم توروخدا بگین چیکارکنم
- تخمدان پلی کستیک
سلام خانم دکتر وققتون بخیر... من یک ماه لکه بینی داشتم بعد از سونوگرافی فهمیدم تنبلی تخمدان دارم بعد از اتمام مصرف قرص پروژسترون روز بعد پریود شدم حالا روز چهاردهم هستم اما گاهی ترشحم شفاف هسش گاهی قهوه ای روشن..جسارتن چیکار کنم؟
- عدم تقارن لابیا
سلام خانم دکتر خسته نباشید دختری 22 ساله هستم می خواستم بدونم عدم تقارن در لابیا مینور طبیعی است؟ و آیا ممکنه بعدها در زندگی زناشویی مشکلی ایجاد کنه؟ و اینکه در حالت ایستاده لابیا ماژور باید کاملا به هم چسبیده باشند؟ همانند دوران کودکی؟ در حالت ایستاده لابیا ماژور کمی از هم فاصله داشته و زبانه ای بین آنها قرار دارد میخوام بدونم این حالت غیر طبیعیه؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید چون از معاینه حضوری خجالت میکشم
- امپول سینال اف
سلام وقتتون بخیرببخشیددکتردوتاامپول سینال اف داده بهم که هرکدوم رودرجه ۳۶ چهاربارتزریق بشه به دومین روزکه رسیددرمانگاه که رفتم برای تزریق گردونه ی تنظیم درجه هرزشدویاگاهاگیرمیکردبهرحال گویاگردونه خراب شده درحالیکه هنوزاندازه ی سه روزداروداخل سرنگ سینال اف هست من به ناچارازامپول دومی ادامه ی تزریق روانجام دادم که فاصله نیفته بین تزریق هام ورونددرمان اسیب نبینه حالامیخوام بدونم گردونه ی امپول درست میشه؟چیگاربایدبکنم
- سلام .خانم ۳۸ ساله هستم ،دکتر برام آمپول واریوپپتیل تجویز کردند ،دوز دوم رو هم استفاده کردم دو روز پیش، ولی هنوز لکه بینی دارم😭
- (جلوگیری از بارداری)
سلام خانم دکتر خسته نباشید آیاطبیعی جلوگیری کردن از بارداری باعث خشکی واژن و تنبلی تخمدان میشود خانم دکتر به نظر شما جلوگیری طبیعی خطرناکه میخوای که بعدا بچه دار بشی من ۲۱ سالمه تازه عروسی کردم میگم جلو گیری طبیعی باعث خشکی واژن و تنبلی تخمدان میشه واقعا حقیقت داره یا نه خانم دکتر ممنون میشم راهنمایی کنید
- ریزش مو پس از زایمان
باسلام ببخشید پنج ماه از زایمانم میگذره دوماهه ریزش مو پیداکردم ،چیکارباید کنم؟ باتشکر
- چیکار کنم پریودم قطشه
سلام وقت بخیر.ازمایش و سونو هردو خوب بودن ولی پریودی من قطع نمیشه.گفتین ب خاطر سرترالین منکنه اینجور شده باشه.من چه دارویی مصرف کنم برای قطع شدن پریودی.ایا باید سرترالین رو قطع کنم؟
- خونریزی طولانی مدت
سلام من ۳۷ساله مجرد هستم ...این سری عادت من ۱۴روز بعد از عادت قبلی با لخته بینی بزرگ و شدید شروع شد و تا امروز ۱۴روزهست ...به دکتر مراجعه کردم با سونوگرافی و آزمایش به من گفتن تنبلی تخمدان دارم قرص وروژست و روکین تجویزکردن ..با وروژست خونریزیم شدیدتر شد گفتن قطع کنم و فقط روکین را مصرف میکنم با ترانزامیک و مفنامیک ولی هنوز قطع نشده ولی خیلی کم شده تا چقدر برای تمام شدن ادامه بدم ...
- راهنمایی. مصرف دارو
سلام دکتر من ۲۸سالمه وبچه دومم ۲۲ماهشه قبل بارداری تنبلی تخمدان داشتم ودرطول این دوسال کلا دوسه بار پریودشدم....باراخر سه ماه پیش بوده ودکتر رفتم واسم آمپول پروژسترون نوشته که بزنم دوتا تاپریودبشم و بعدشم گفت دوبسته قرص روکین بخورم که تنظیم بشم خواستم بدونم به نظر شما انجام بدم این کارها رو یا یا صبرکنم شیردهیم تموم بشه که شاید خودم تنظیم بشم؟؟
- رابطه دهانی
سلام خانوم دکتر من با نامزدم رابطه دهانی داشتم، اولین بار بود، من و نامزدم قبلا با هیچ کس رابطه ایی نداشتیم از بابت نامزدم مطمعن هستم، و اینکه رابطه واژینال نداشتیم، ایا با این وجود امکان زگیل تناسلی هست؟
- سلام من رحمم را در اوردم وبه خاطر خشکی واژن از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم که حاوی گیاه رازک ویتامین E است این ژل برای من خوبه که استفاده کنم ضرری نداره؟
- فراموش کردن دوز دارو
من امپول ستر وتاید رو صبح میخاستم بزنم یادم شده الان چیکا کنم
- باردارم یانه ممنونم
سلام وقت به خیر بعد۱۵ ساعت ازنزدیکی قرص اورژانسی مصرف کردم احتمال اداری هست یانه ممنونم
- قرص گین اپ
سلام ببخشید یادم رفت در سوال قبلی بپرسم آیا قرص گین اپ رو برای افزایش سایز سینه را تایید می کنید؟
- جواب پاتولوژی بعد از عمل لاپرسکوپی
برسی وتفسیر پاتولوژی
- عفونت واژن
دردزیرشکم بدون عفونت خیلی کم بصورت سفیدرنگ نه همیشه دردش هم همیشگی نیست
- لابیا
باسلام . من دختر 4 ماهه دارم . زمانی که به دنیا آمد لابیاهای تیره داشت . فکر کردم به مرور تغییر میکند ولی نکرد. علتش چیست ؟ آیا به مرور خوب میشود ؟درمانش چیست ؟
- قرص تنسی
باسلام خدمت شما خانم دکتر مهربان،بنده فرزند 18ماهه دارم که شیر خودمو میخوره روش جلوگیری هم ازکاندوم استفاده میکنم که اینبار بعدازانزال همسرم کاندوم در دهانه رحم جامانده بود ومن حدود سه ساعت بعددوتا قرص تنسی 75راباهم خوردم ضمنا پنجم ماه پیش تاریخ پریودم بود که این اتفاق سوم بهمن افتاد البته پریودهای کاملا منظم ندارم گاهی دوهفته بعدازتاریخ قبلی پریود میشوم بااین حال میخواستم از حضورتون سوال کنم امکان بارداری تاچه حد است چون من دوفرزند دارم لطفا مرا از نگرانی واسترس نجات دهید


