Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اسهال دربارداری
سلام خسته نباشید من دوروزه بدجوری دچار اسهال شدید شده ام درد ودل پیچه ازپاانداخته میخواستم راهنمایی کنین منو. مرسی
- سلام خدمت شما خانم دکتر کلیه ام درد میکردقرص پردنیزولون خوردم پریود نمیشم چکارکنم ممنون راهنمای کنید
- سونو
سلام خانم دکتر برام سونوی واژینال برای تعیین فولیکول غالب نوشتین ،کجا برای سونوگرافی برم که دقیق باشه ؟خیلی برام مهمه،ممنونم.
- هماتوم
سلام در هفته ۷ بارداری هستم بااینکه شیاف مصرف می کنم اما بعضی مواقع لکه بینی دارم
- مهم
سلام . وقت شما بخیر .خانمی ۴۶ ساله هستم که جواب پاپ اسمیر من سلولهای اندوسرویکال متاپلاستیک گزارش شده . میشه راهنمایی بفرمایید چه اقدامی باید انجام بدهم؟
- برای نوجوانان
سلام بچه ی من 13سالش میتونه از گیناپ چاق کننده استفاده کنه
- آمپول دیفرلین
سلام ببخشید آمپول دیفرلین برای دخترم ضرر نداره استفاده کنم برای جلوگیری از بلوغ زودرس البته یه بار پریود شده مشکلی نداره استفاده کنم آیا باید پریودی تموم بشه یانه استفاده کنم
- سلام من رفتم سونوبرام اینجوری نوشته
There is evidence of a single intrauterine gestational sac that is located in normal position and has normal shape with smooth outline:mean sac diameter(msd),9.2mmcompatible with5w5dyolk sac is visible with normal size3.9mm and shape there is no evidence of embryo at presenttimetheinternal os is closedthere is no evidence of dubchorionic hematomaboth adnexa are normal without mass
- عفونت واژن
سلام، ممنون از سایت خوبتون، خانوم دکتر من حدود دو ماه پیش دچار عفونت قارچی شدم به پزشک مراجعه کردم 14 عد قرص نیستاتین واژینال و قرص فلوکستین (البته اينو مطمئن نیستم) تجویز کردن، من هشت عدد از قرص واژینال رو مصرف کردم اما دوره درمانم کامل نشد، الان بعد حدود چهل روز دوباره دچار خارش شدم و ترشح غلیظ دارم البته با شروع خارش ترشح قطع شده، ترشحم پنیری نیست. ممنون از لطفتون
- عفونت ادراری بعد از سزارین
- سلام من ای وی اف کرد م
خانم دکتر من چهارتا دختر دارم الان ۷روز ای وی اف کردم از روز اول پاهام یخ میزنن به نظرتون از سردیرحماست به نظرتون چکار باید بکنم فکر میکنم ای وی اف پوچشده
- قرص سیبل
ببخشید من تقریبا یه ماه قرص سیبل مصرف میکنم ولی ازروز اول مصرف لک بینی داشتم ولی بامصرف قرصایه سفید پریود شدم ۷ روز جلو انداختم خطرناک نیس البته مجردم ۲۱ سالمه
- احساس ضعف
سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه امروز روز دوازده انتقالمه احساس ضعف دارم و گاهی کمرم و پاهام و زیر دلم درد میکنه علت چی میتونه باشه و فردا روز پریودیمه استرس دارم علتش چیه
- من امروز نتقال جنین دارم تست کرونام مثبت شد اما دکترا گفتن انتقال میدیم اشکال ندارد
- اکوژن ابعاد۶ و۸سگمان ۷کبددیده می شود همانژیوم کبدی مطرح است
- بارداری
سلام خانم دکترمن پریود منظمی دارم ۲۸ روزه هست یک ساله اقدامم ولی متاسفانه باردار نشدم من قبلا ۵ روزه پریود میشدم ولی این ماه ۸ روز شدم واز روز ۱۱ پری نوک هردوسینه هام درد داشت تا حدی که نمیتونستم دست بزنم وزیر شکمم هر دوسمت الان که ۲۴ پری هستم دردش نسبتا به قبل بهتر شد ولی برطرف نشده و شکمم کمی بزرگ وسفت شده که هرکس مرا می بینه میگه حامله ای؟گرفتگی عضلات در ساق پاهم دارم صبح ها هم کمی حالت تهوع دارم آیا ممکنه من باردار باشم اگر خیر مشکلم چی میتونه باشه؟
- استفاده ازداروی حساسیت دربارداری
سلام من حساسیت دارم حساسیتم عود کرده وسرفه میکنم استفاده از شربت حساسیت کتوتیفن برای جنین ضررداره یانه وسرفه هام برای بارداری ضررداره
- کیست همراژیک
سلام و احترام در سونوگرافی رحم و تخمدان من کیست هموراژیک به قطر 27 میلیمتر مشاهده شده آیا خطرناک هست؟
- زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیزمن حدودا6ماهه درگیر هستم بدنم سوزش خارش دارد وچندبارهم دکتر زنان رفتم گفتن چیزی نیست ولی بیرون واژنم انگار شبیه جوش هستش رشد میکنه شستوشومیدم بااب گرم میشورم کم میشه ولی از بین نمیره همینجوری هست وسوزش خارش دارم در روز خیلی میشه راهنماییم کنید؟
- سلام عکس رنگی را میتوان درهشتمین روزپاک شدن ازپریود گرفت؟


