Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آیا مصرف قرص ال دی طولانی مدت کیست سینه میاره
- کیست ناف جنین
سلام در سونو ۱۳ هفته یک کیست مولتی لوکولار به ابعاد ۲۸*۲۰ mm چسبیده به ناف ودیوار قدامی شکم در ناحیه هایپوگاستر و نواحی قدامی و تحتانی لگن دیده می شود کانون ایزودنس با ضخامت ۱۴mm و به طول ۲۱mm با حدود لوبوله چسبیده به قسمت فوقانی کیست فوق الذکر در موضع ناف دیده میشود
- پی ار پی تخمدان
ببخشید چه مدت بعد از پی ار پی تخمدان پریود اتفاق میفته؟من پی ار پی کردم و الان پریود عقب افتاده. قبل از پی ار پی منظم پریود میشوم. تست های بارداری هم منفیه. ممنون از پاسخگوییتون
- آی وی اف
سلام من کاندیدای آی وی اف هستم ..دکترم بهم ال دی دادن ازسومم استفاده کنم ولی ازچهاردهمم خونریزی افتادم
- بارداری
۴ روز از پریودم میگذره اما پریود نشدم و حالت تهوه دارم و سر درد
- سقط مکرر
با سلام ازمایش dna اسپرم شوهرم ۲۴٪ دارای شکستگی است و مرفولوژی ۸٪ نرمال و توتال اسپرم ۹۴ میلیون.خانم دکتر ایا اگر اقدام به بارداری کنیم احتمال سقط یا مشکل ژنتیکی وجود دارد؟
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
باسلام وقت بخیر خانوم دکتر ..من ۴ ماه پیش بخاطر نامنظم بودن پریودی رفتم سنو و ازمایش هورمون تشخیص پزشکم تنبلی تخمدان بود و قرص سیپروترون را تجویزکردن من مدت ۳ ماه منظم خوردم وازآنجا ک قصد بارداری داشتم قطع کردم ولی متاسفانه پریودیم هنوز خوب نشده تقریبا یک ماه است باید چکارکنم ممنون میشم راهنمایی کنین
- قطع قرص سیبل
سلام من مجرد هستم ۲۴ سالمه کیست تخمدان داشتم نزدیک ۴-۵ دوره قرص سیبل به دستور پزشک مصرف کردم و الان قطع کردم ۱۰ روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم ریزش موی شدیدی گرفتم این عادیه دوباره باید ادامه بدم؟
- سلام خسته نباشید من 2بارسقط کردم و الان بعد از 20 روز از سقط سمت چپ شکمم تیر می کشد دلیل آن چیست؟
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام خانم دکترعزیزخسته نباشید درجواب سونوگرافی دخترم که 34 سال سن دارد وهنوز ازدواج نکرده یک کیست به ابعاد 78mmدر100 در تخمدان چپ دیده شد.افزایش ضخامت جداری بصورت نامنظم به ضخامت حداکثر 15mm روی دیواره خلفی و لترال چپ مشاهده گردید.در سایر قسمتها ضخامت جداری نرمال بوده و septation دیده نشد.دربررسی کالر دلپر فلوی جزیی در قسمتهای solid جداری مشاهده گردید.ضایعه فضاگیر cystic یا solid در تخمدان راست مشاهده نشد.ممنون میشم اگه بطورواضح جوابم را بدهید چون خیلی نگرانم با تشکر
- سلام من سه ماه پیش پولیپ دهانه رحم داشتم دکتر سرپایی برداست قرص جستیران روزی یدونه برام نوشت بعد بیست و یک روز قطع کردم ده روز بعد پریود شدم روز هشتم پریودیم خونریزیم زیاد شد دوباره همون قرص و ادامه دادم بعد ۹ روز خونریزی قطع شد دوباره بیست و یک روز دیگه خوردم و دارو رو قطع کردم ایندفعه بعد دو روز پریود شدم دوباره روز هشتم خونریزیم شدیدتر شد دکترم دوباره قرص جستیران و امپول لوپرومر ۳/۷۵برام نوشت گف یماه قرص و بخور و امپولم بزن ومن الان ۵ روزه امپولو تزریق کردم ولی هنوز خونریزیم قطع نشده میشه راهنمایی کنین ممنون من ۴۴ سالمه
- درباره سونوی آنومالی
در سونوی آنومالی نوشته دبری های معلق اکوژن در مایع آمنیوتیک مشاهده شد آیا نیاز به چه اقدامی هست نیاز به تکرار سونو هست ؟و چند روزه دچار ترشحات و لکه سفید شده ام؟
- مصرف قرص روکین
سلام من برای منظم شدن پریودیم قرص روکین خوردم بخاطر حالت تهوع قطع کردم کلا پنج روزخوردم ،چه زمانی پریودمیشم؟
- بیماریهای زنان
سلام ، ببخشید دکتر من دو ماه درست پریود نمیشم در حد خیلی کم ، هم میوم ۲ سانتی دارم هم کیست ، قبلا موقع پریودی خونریزی داشتم ولی الان ۲ ماه نامنظم شده ، خون کم میبینم ، دکتر امپول پروژسترون بهم داد، الان یک روز پرزود شدم ولی خون کمه ، میتونم امپول پروژسترون رو بزنم که خونریزیم زیاد بشه
- اوایل بارداری
من در هفته سوم بارداری هستم.دکتر برام روزی دوبار شیاف پروژسترون تجویز کرده.اما خیلی درد شبیه پریود دارم ولکه بینی ندارم.انقدر که گاهی از شدت درد از خواب بیدار میشم. مشکل کجاست؟
- نازایی
سلام و عرض ادب بین اینوفولیک و اووبوست کدومش رو پیشنهاد میکنید. ممنون
- سقط جنین
سلام من هفته گذشته سقط کردم الان یه هفته دلدرددارم وسونوانجام دادم گفت 5سانت باقی مونده هرروزازم لخته های کوچک دفع میشه آیانیازبه کورتاژدارم لطفا جواب بدید ممنون
- عقب افتادن پریود
سلام، 13 روزه از پریودم گذشته و پریود نشدم آیا عفونت رحم باعث عقب افتادن پریود میشه؟ باردار هم نیستمو کیست هم ندارم
- قرص ترنسیدو واکسن کرونا
سلام .من قرص ترسید استفاده میکنم اگه بخوام واکسن کرونا بزنم تداخلی بااین قرص نداره مشکل ایجاد نمیکنه
- نازایی
سلام خدمت خانم دکتر عزیز من 24 ساله هستم سال 93یک سقط داشتم و از اون به بعد دیگ باردار نمیشم الان سه سال هس پیش خانم دکتری در زنجان میرم آبان امسال برام آی وی اف انجام دادن ولی موقع انتقال گفتن دهانه رحمت سفت و بسته اس فقد طوری که دستگاههای ما از اون عبور نمیکنن الان آخرین پریودم 28آبان بوده دیروز که مراجعه کرده بودم قرص دادن و گفتن چون ذخیره تخمدانم کمه بجز اون دو جنینی که فیریز کردن باید دوباره ای وی اف بشم ولی من میترسم و بشدت استرس دارم و میخواسم دکترم رو تغییر بدم که شمارو معرفی کردن ممنون میشم راهنماییم کنم آیا احتمالش هس که بدون آی وی اف هم حامله بشم؟


