Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوزش بخیه سزارین
سلام من برا بار دوم سزارین شدم الان یک ساله میگذره از عملم الان چند روزه بخیه داخل داره میسوزه درد میکنه از قسمتی که بخیه زدن شروع میکنن سمت راد بعد دست میزار یه چیزی مثل نخ تیزی میاد زیر دستم الان خیلی ترسیدم از عمل دوباره میشه لطفا جوابمو بدین خانم دکتر امکانش هست بعد یکسال بخیه داخلی پاره شده باشه خواهش میکنم جواب بدین
- بارداری
سلام.من به مدت یکسال بخاطر بیماری لیکن پلان قرص کورتون استفاده میکنم میخاستم بپرسم آیا میتونم باردار شوم یا خطرناکه
- قرص ضد بارداری
با سلام و خسته نباشید من ی رابطه مشکوشک داشتم و نیم ساعت بعد از رابطه اووسیز 75 مصرف کردم و هر دوتاش رو با هم خوردم آیا مشکلی ایجاد میکنه و حتما باید قرص دوم رو 12 ساعت بعد مصرف میکردم یا ایرادی ندارد
- ایا بارداری در روز چهارم پریودی امکان دارن ؟بدون دخول فقط از روی لباس زیر تماس داشتن
- درددرواژگان
سلام من وقتی که پریودمیشم درروزهای اول اگه دردستشویی خودموباآب تمیزکنم دردشدیدی دارم که بعدازمدت کوتاهی تموم میشه نگرانم چون قبلا اینجوری نبودم
- سلام باردارم میخوام سقطش کنم لطفان راهنمایم کنین
- امپول سینال اف
سلام و وقت بخیر. من تخمدان پلی کیستیک دارم و بارداری اولم به صورت طبیعی باردارنشدم و فقط قرص لتروزول مصرف کردم.پسرم ۵سالشه. بعد از ۴سال دوباره اقدام کردم. با لتروزول اما باردارنشدم تا یکسال. ماه پیش دکتر بهم قرص لتروزول از شب سوم شبی دوتاو امپول سینال اف روز ۷،۸،۹پریودی داد.و سونو روز ۱۳پریودی که فولی خوب داشتم و امپول ازادسازی زدم ولی باردار نشدم. این ماه هم داروهامو تکرار کرد دکتر ولی روز ۶پریودی پریودم قطع شد. روز ۷ام امپول اول رو زدم روز ۸ام امپول دووم ولی بعدش لک بینی دارم.امروز هم نوبت امپول سوم هست. دلیل چی میتونه باشه؟؟ کمردردهم دارم
- سقط جنین
سلام من ۲ماه پیش سقط داشتم بعداز مصرف یک دوره مترژن بقایا به ابعاد ۱۳میلیمتر باقیمانده دکتر به من دستور ۶عدد قرص سایتوتک راهر۴ساعت دادند آیا دیگه نیازی به کورتاژ نیست واینکه چند ساعت بعد قرص میشه به نوزاد شیر بدم
- بارداری با وجود پولیپ و درمویید تخمدان
سلام خانمی ۲۹ ساله هستم بارداری دومم هست هشت هفته هستم . ولی در سونوگرافی پولیپ آندومتریال ۷ میلی و در تخمدان چپم کیست درمویید ۳۴ میلی دارم . قبل بارداریم اصلا علائمی نداشتم که متوجه بشم .پولیپ و این کیست چه خطری در بارداریم ایجاد میکند و اندازه کیست آیا در بارداری بزرگ میشه یا به دور خود می چرخه؟ خیلی نگرانم
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر خسته نباشید ممنون از جواب سوال قبل ببخشید اگربخواهم برای تعیین جنسیت آی وی اف کنم با اینکه مشکل برای باردارشدن ندارم وبه طور طبیعی سه تا فرزنددارم آیا امکان دارد با آی وی اف بارداری موفقیت آمیز نباشه و هزینه زیادی که میشود ازدست برودممنون
- حلقوی
سلام خانم دکتر ما بکارت حلقوی ضخیم هم داریم؟یا تمام حلقوی ها با یک بار رابطه از بین میرن
- تغذیه در بارداری
سلام خانم دکتر خدا قوت خانم دکتر در ماه های ابتدایی بارداری هفته ای یکبار میتونم ماهی قزل الا پرورشی مصرف کنم؟ ممنونم از شما
- کراتینه مو در اقدام به بارداری
سلام من دیروز موهامو کراتین کردم آیا اقدام برای بارداری مشکلی داره؟ یه پسر ۸سال دارم و ۴ماه پیش یه سقط داشتم در هفته نهم
- تنبلی تخمدان
سلام تنبلی تخم دان دارم میخوام بچه دار شم ولی نمیشه چیکار کنم کپسول اوابوست و اسید فولیک مصرف کردم طی یک ماه ولی جواب نداد درصورتی که دکتر گفته بود درس میشه
- کلسیفیه رحم
ابعادش 11×24 آیا خطرناک هست ؟؟ و باید عمل شود ؟؟
- دارو
سلام خانم دکتر بنده دو ماه پیش به تجویز پزشک، برای مشکل هیرسوتیسم اسپیرنولاکتون و سیپروترون کامپاند مصرف میکنم . می خواستم بدونم با توجه به اینکه در طول روز به خاطر همین اسپیرنولکتون خیلی دستشویی میرم و هربار حجم ادرار هم زیاده میتونم در ماه رمضان روزه بگیرم یا نه ضرر داره برام؟
- سلام خانوم دکتر خسته نباشید من قبل از اینکه پریود بشم نزدیکی از پشت داشتم آب منعیشم تو ریخته حالا زیر شکمم نبض میزنه ممکن کیست داشته باشم
سلام خسته نباشید من قبل پریودیم نزدیکی از پشت داشتم آب منعی هم داخل ریخته شده الان یکی دو روز مونده ب وقت پریودیم زیر شکمم نبض میزنه ممکن کیست باشه....؟
- دفع بقایای سقط
سلام من شش روز پیش در هفته هشتم بارداری به دلیل تشکیل نشدن قلب جنین سقط انجام دادم ولی بقایای رحمی به اندازه ۲۰×۲۰×۷ باقی مونده چیکار باید کنم؟؟
- زایمان
سلام خانوم دکتر من زایمان زودرس در هفته ۲۸ داشتم بدون دارو و سرکلاژ به نظرتون سرکلاژ شکمی کنم ؟
- تغذیه در بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر.بنده در ماه هفتم بارداری هستم.و آزمایشاتم هم خوب بوده.آیا مصرف بستنی در این دوران مانعی دارد؟ممنون از شما


