Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ۳۸ سالمه.
سلام من ۳۸ سالمه.مدتی زیر دلم احساس نبض میکنم.وقت و بی وقت.الان هم در شرایط پریود هستم.و بگم ک ۵ سال پسش هم لوله هامو بستم سر زایمان آخرم.میشه راهنمایی کنید چرا زیر دلم نبض احساس میکنم؟ ممنون میشم.
- درد در مقعد هنگام پریود شدن
- مارولین۴
سلام وقت بخیر سه ماهه که برای پیشگیری از بارداری از مارولین استفاده میکنم .به همراهش از کاندوم هم استفاده میکنم.چون شرایط بچه دار شدن رو ندارم.هر ماه چند قرص مونده که تموم شه درد سینه ام شروع میشه. طبیعیه؟و اینکه اگه کاندوم پاره شه احتمال بارداری با وجود قرص وجود داره؟ همیشه هم سر ساعت قرصم رو میخورم.خیلی استرس دارم.ممنونم از پاسخگویی تون.
- تست بی بی منفی و آزمایش هم منفی ولی پریودنمیشم
سلام تست بی بی چک منفیه و آزمایش بارداری هم منفی آمپول دوتا هم زدم ولی پریود نمیشم مدت زمان تزریق آمپول دوروزه میترسم باردارباشم
- ایا لک بینی بعداز برداشتن رحم وتخمدانها خطرناک است
سلام من ۴۷ سالمه حدود بیست روز هست که رحم وتخمدانهام رو برداشتم عمل باز داشتم وچند روزی هست که لک بینی دارم ایا خطرناکه؟نگرانم ممنون
- رنگ ابرو
سلام پسرم ۲۵ روزشه میتونم ابروهامو رنگ کنم؟ چون شیرمادر میخوره تاثیر بدنداره؟
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام من کیست تخمدان داشتم خونریزی شدید هم بود دکتر آمپول واریوپپتیل 2عدد برای 28روز28روز برای من تجویز کرد الان بعدازدوتا11هفته پریودم عقب افتاده حالت گرگرفتگی ایجاد شده وزیر شکمم درد پریودی دارم ولی پریود نمشم چقدر طول می کشد این وضعیت بدن من درست بشه وعادت ماهانه من برگرده ممنونم از شما
- بارداری و دندانپزشکی (فوری و ضروری)
سلام من ۱۹ سالمه مجرد هستم چن روزی هست که زیر شکمم مثل نبض میزنه ۴ روزم مونده به پریودم و زیر شکمم گاهی وقتا درد میگیره
- درددر ناحیه کلیتوریس
سلام خانم دکتر من از دیشب بعد خورضایی از طریق تحریک کلیتوریس احساس درد شدیدی دارم ، به طوری که موقع راه رفتن اذیت میشم قبلا هم اینطور شده بودم ایا جای نگرانی هست؟چطوری درمان میشه
- قرص
سلام خسته نباشید شما من یه مدتیه یه قرصی مصرف میکنم که متاسفانه اشتباهی جعبه اش رو دور ریختم سفید و دوکی شکله یه سمتش نوشته F و سمت دیگه اش s بیست و دو سالمه ممنون میشم پاسخ بدین
- کپسولواژینال ژینوفلیوس
دردوران پریودی
- بیماریهای زنان
باسلام واحترام خدمت خانم دکترگرامی حدود45روزپیش به علت اثاث کشی قرص ال دی شروع کردم اسمشونمیدونم ولی ازاین مدل بودکه 7تاقرص سفیدکنارشون بود بعدازتمام شدنش ی بسته دیگه شروع کردم دوسه روزبعدلکه بینی شروع شد قرصهاروادامه دادم لکه بینی هاتموم نشده بود باز ی بسته خریدم مدلش ازاون ال دی های قدیمی هستش 21عدد کامل خلاصه الان باوجوداینکه هرشب مصرف میکنم کلی خونریزی های شبیه لکه بینی تموم نشدن آیاادامه بدم اشکال نداره یااینکه دیگه قطعش کنم؛ بعدازقطع کردن ممکنه پریود دردناک وخونریزی شدیدداشته باشم آخه توروال عادی پریودهای دردناکی دارم همیشه زودب زودمیشم 41سال دارم و16سال ازبارداری اولم میگذره بعداز12سال که اقدام کردم بلافاصله باردارشدم دراواخرماه دوم سقط داشتم بعداز3سال مجددابه یکبارعدم جلوگیری باردارشدم روز37ازشروع پری قبل سقط کردم. میتونم مشکل خاصی داشته باشم که الان باوجودخوردن قرص اینجوری لکه بینی های زیاددارم؟ شرمنده اینقدرسوال زیادشد ولی توروخدا جوابمودررابطه باادامه قرص بفرمایید. سپاسگزارم
- خارش در بارداری
سلام خانم دکتر. در هفته 23 بارداری هستم. چند روزه خیلی بدنم میخاره و خارش دارم . دلیلش چی میتونه باشه ؟ و ایا برای جنینم خطر داره ؟
- من امروز دل درد داشتم و نزدیک پریودم بود و از قرص سیپروترون کامپاند استفاده کردم و الان چند لکه خون دیدم میشه راهنماییم کنید خیلی میترسم ممکنه عوارضی داشته باشه؟
- عفونت
سلام من 42 سال دارم دو زایمان سزارین داشتم 7 سال از زایمان دوم میگذره حدود یک ساله همیشه خوارش دارم ترش غلیظ قهوه ای تیره با سوزش شدید ادرارخسته شدم از سوزش فقط آب فراوان باید بخورم تا سوزش کمی اروم بشه رنگ ادرار وقت سوزش کاملا رنگ چای میشه ممنون از شما از نوشهر مزاحم شما شدم
- جوش
سلام ،من چند وقتی هست در کشاله رانم جوش های چرکی به شدت دردناک میزنم بهداشت و رعایت میکنم،از ژیلت هم استفاده نمیکنم میشه بفرمایید برای پیشگیری و درمان چکار میتونم کنم؟
- سقط
سلام دکتر عزیز روز پزشک را به شما تبریک میگوییم بعد از سقط ایا درد و گرفتگی درناحیه کمر و زیر شکم عادی هستش
- سفیدک روی کلیتوریس در دختر ۱۷ ساله
سلام خانم دکتر ببخشید من ۱۷ سالمه روی ناحیه کلیتوریس و پشت لابیا داخلی سفیدک داشتم که روی کلیتوریس به صورت دونه سفیده بنظرتون ممکنه چی باشه بی بو هست و ترشحاتمم عادیه
- پسر
سلام من پارسال سقط داشتم، میخام بازبزارم باردارشم و میخام دیگه سقط نشه، چیکارکنم؟ رژیمی براپسرزایی دارید شما؟؟؟
- کانون کیستیک تخمدان در سونو
با سلام ۳۹ ساله هستم و در سونو کانون کیستیک با دیواره ضخیم حاوی رسوبات و باندهای اکونیوز داخلی به قطر ۴۰ میلی متر در تخمدان راست دارم آیا با دارو درمان میشود یا جراحی باید شود


