Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- شیاف پروژسترون
سلام وقت بخیر من روز ۵انتقال هستم شیاف پروژسترون را هر ۸ساعت استفاده میکردم و یک نوبت را یادم شده مشکلی ایجاد میکنه؟الان که یادم افتاد شیاف را گذاشتم دوز بعدی را باید مثل هرروز سه ساعت بعد بزارم یا ۸ساعت بعد؟
- جفت قدامی
سلام در آزمایش من نوشته جفت قدامی است در حال حاضر لبه تحتانی جفت int.os را پوشانده است
- لکه بینی همزمان بامصرف ال دی
سلام خسته نباشید من کاندید ای وی اف هستم دکترم یه بسته قرص ال دی دادند چون سابقه ضخامت اندومتر با سلول غیرطبیعی داشتم استرادیول ندادم الان بعد یک هفته از ال دی خوردن لک های قهوهای میبینم آیا طبیعیه ؟ چون من هرماه با پروژشترون پریود میشدم آیا باید پریود بشم بعد مراجعه کنم یا احتیاج قبل پریود سوپرفکت تجویز شود؟ لطفا به هر دو سوالم پاسخ دهید بسیار ممنون میشم دکترم واقعا بد اخلاقن اصلا توضیح نمیدن ولی چون تو شهرستان تنها متخصص نازایی ایشونند چاره ندارم
- ای وی اف
خانم دکتر بی بی چک من روز ۱۰ انتقال مثبت شد ترس این دارم دوقلو بشه ممکن یه دونه باشه
- IVF
سلام خانم دکترببخشیدمزاحم وقتتون میشم شرمنده معذرت میخوام. خانم دکتر احتمال اینکه مادری از تخمک اهدایی استفاده کرده وivfمادر نیز موفقیت آمیز بوده واینکه جنین مبتلابه سندروم داون بشه چقدر است؟لازم به توضیح اینکه واهدا کننده 27ساله بوده وسن مادر که الان جنین 3ماهه هست 43ساله هست.
- بارداری
سلام وقتتون بخیر.هفته ۶ام بارداری به روشivf هستم وطبق سونوگرافی هفته پیش دوساک حاملگی دیده شده.ازدیشب کمردردودل دردهستم وچنددقیقه پیش یه لکه قهوه ای کوچک برروی لباس زیرم دیدم.واحساس میکنم پهلوم نبض میزنه دکترم دردسترسم نیس.آیاخطرناکه؟ممنون میشم کمکم کنید
- بارداری در یا ئسگی شش ماه که پریود نشدن
در سن ۵۲ سالگی امکان ای وی اف با تخمک اهدایی چقدر ریسک داره همش میگن امکان کانسر برست ودیابت خیلی زیاد است
- زنان ونازایی
با سلام چندین دوره دیفرلین ایرانی تزریق کردم وپریود نشدم تزریق بعدی رو با یک هفته تاخیر دیفرلین خارجی تزریق کردم متاسفانه پریود شدم الان طبق روال 28روزتزریق بعدی رو ادامه بدم ودرکنار دیفرلین چ دارویی استفاده کنم که پریود قطع بشه...
- ایا لرز وسرما ناگهای در روز ۷ انتقالم ودلشتن نقخ دلیل لانه گزینی است
- سلام.در تاریخ 27 اذر اهدا تخمک داشتم به مرکز ناباروری چه مدت باید صبر کنم برای اهدای رحم جایگزین به کس دیگه
- صرع و آی وی اف
سلام. من ۲۵ سالمه. ۵ ساله ناباروری دارم بخاطر ذخیره کم تخمدان. ذخیره تخمدانم ۰/۶ هست پریودی هام مثل سابق سرساعت نیست اما هرماه پریود میشم و خونریزی هم ۶ روزه هست. از ماه بعد وارد سیکل میکرو میشم. ولی مشکلی که هست اینه که من صرع دارم. یکبار تشنج کردم ۳ سال پیش اما بعدش دیگه نوار مغزیم نرمال نشده. روزی ۲ تا لوبل ۵۰۰ میخورم. حالا با این مشکل من میتونم میکرو کنم اصلا؟
- ivf
سلام خسته نباشید خواهرمن ۳۶سالشه ۲۳ساله ازدواج کرده ولی بچه دارنمیشن ۲۳روزپیش ای وی اف انجام دادن ۵تاجنین aانتقال دادن بعد۱۵ روزازمایش بتا شون مثبت شد و۴۸ساعت بعددوباره ازمایش دادن بتاشون اومده بودپایین دکترشون گفتن قرص استرادیول وشیاف وآمپول پروژسترون روقطع کن پریود شو دوباره بیا برای انتقال ولی پریود نشدن امکان داره بعدازقطع کردن شیاف وقرص وآمپول بتا بره بالالطفاجواب بدید
- چند روز بعد از انتقال جنین فریز شده جایگزینی صورت می گیرد
چند روز بلد از انتقال جایگزینی صورت میگیرد
- متخصص زنان وزایمان
سلام از روز دوم قاعدگی ۳ استرادیول ۱میلی استفاده کردم ولی دکتر توجه نکرده الان گفته یک قرص دومیلی که ۴عددبشه استفاده کن در صورتی که دکتر فکرکرده قبلا دو میلی استفاده کردم دوروزه انتقال دادم لطفا راهنمایی کنید
- بی بی چک
سلام من خردادسیکل میکروداشتم پونزده مهرم سیکل انتقال جنین فریزداشتم دفعه پیش روزسیزدهم بی بی چک منفی وآزمایش بتا صفر شد این سری هم بی بی امروز ۲۷ مهر روزسیزده انتقالم هست بی بی چک منفی شده آیادیده شده بی بی چک منفی ولی آزبتا مثبت شود
- درد بعد از پریود
سلام وقتتون بخیر من ۲۹سال دارم ۵بار آی وی اف کردم نتیجه نگرفتم یک سقط و کورتاژ هم داشت و مشکل از همسرم بوده بعد از قطع داروها پریود شدم در حد لکه بینی ۳روز الان دو روزه دل درد دارم میخواستم بدونم عوارض قرصهاست میخوام بدونم این همه پروژسترون و استرادیول چه بلایی ممکن سر آدم بیاره
- رحم اجاره ای
سلام من میخاستم رحم اجاره بدم.قیمتش چنده؟؟
- زنان زایمان
سلام من دیروز انتقال جنین گذشتم امروز صبح شیاف پروژستر گذستم بعد ازمن ترشحاته زرد رنگ آمد نگران کننده نیست
- انتقال
سلام علت دردپریدی گهگاهی که بااستراحت بهترمیشودوافت فشار بعدازانتقال جنین سه روزه وروزدوازدهم
- ایوای
من 28سالمه روز11قاعدگی سونوشدم 5فولیکول داشتم بااندازه13.12.16.17.16دکتر دوتا باز هاش ام جی داد گفت دوروز بزن .ودوتا هم زمان هاش سی جی دادگفت بزن 36ساعت بعدش برو ای یوای کن یعنی روز15سیکل انتقال بدم ایا دیر نیس ؟


