Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشیدمیخواستم بپرسم عددNT1.42 باCRL57.5در12 هفته ودوروز طبیعی خوبه عددش خیلی نگرانم لطفا جواب بدید
- hpv
سلام وقت بخیر برای Hpv خانم دکتر درمان صد درصد انجام میدن؟؟؟
- قرص روکین
با سلام آيا در زمان مصرف قرص پيشگيري روكين ميتوان واكسن گارداسيل دوز سوم را تزريق كرد؟
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر خواهر من وقتی ۱۸ سالش بود خودش رو معاینه کرد ینی محل خروج خون قاعدگی یا واژن را باز میکرد تا ۳و ۴ بار این کار رو انجام داد تا پرده رو دید خانم دکتر هنگام باز کردن مقداری درد و گرفتگی در محل واژن اش داشت بعد از باز کردن هم یه مقداری درد داشت تو اون قسمت واژن اش آیا این دردها طبیعی هست ؟؟ بعدش خانم دکتر فک کنم ۱ روز بعد از معاینه خودش پریودش ۷ روزی جلو افتاد ۳ یا ۴ روز پریود شد آیا این طبیعی است یا خون ریزی علت دیگه ای مثل آسیب به پرده داره ؟؟ خانم دکتر بعد از پایان پریود هم که اون قسمت واژنش که باز میکرد شدیدا منقبض شده آیا از استرس این طوری شده یا علت آسیب به پرده هست ؟؟ خانم دکتر عزیز به خاطر کرونا نمیتونه بره معاینه خیلی هم وسواس فکری گرفته خدا خیرتون بده به این ۳ تا سؤالش پاسخ بدین بی زحمت ممنونم
- قاعدگی نامنظم
سلام من ۱۶ سالمه تقریبا سه سال و نیمه که عادت ماهیانه میشم ولی همیشه نامنظمه یا در طول یک سال یک ما عادت نمیشم لطفا راهنمایی کنید
- سلام وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان خفیفی دارم برای همین دکترم یکسری قرص تحریک تخمک گذاری و آمپولhmg و hcgبرام نوشتن پریودی هامم نامنطمه، قرص دوفامد هم برام نوشتن،، دیشب که شب نهم قرص بود ی رگه ی خون دیدم،،امشب هم خیلی کم دیدم، علتش چی هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🏻🌸 آخه خیلی استرس دارم🥲
- سلام 47 ساله ومجرد.کیست اکوفری 59 در تخمدان راست و 27.21در تخمدان چپ دیده شده ؟ خطر ناکه؟
- سیپروترون کامپاند
با سلام آیا قرص سیپروترون کامپاند به تنهایی و بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری برای ضد بارداری مناسب و مطمئن است؟ با تشکر
- خارش واژن
سلام خانوم دکتر من خارش واژن دارم وترشح پنیری چیکار کنم؟
- پریود
سلام.. خانم دکتر من شش روز پیش رابطه مشکوک و محافظت نشده داشتم و دو روز بعدش قرص اورژانسی تنسی 1.5 میلی گرم خوردم.. و طبق تاریخ پریود طبیعی خودم باید امروز پریود میشدم ولی نشدم.. میخاستم بدونم این که پریود نشدم میتونه بخاطر قرص اورژانسی باشه؟
- سیکل قاعدگی
سلام وقتتون بخیر! 37 ساله هستم مجرد قبلاً سیکل قاعدگی ام 26 تا 28 روز بود الان یکی دو ساله به 21 یا 22 روز کاهش پیدا کرده الیته هر دو یا سه ماه همان 26 و 27 روز می شود درد و خونریزی غیر طبیعی ندارم افزایش یا کاهش وزن نداشته ام کار تقریباً سنگین همیشه در برنامه ام هست. می خواستم بپرسم مشکلی نیست؟
- آتی فارمد
سلام من پریودیم مرتب نیس ، دکتر بهم قرص اتی فارمد داده گفت پریود ک شدم از شب ۱۴ پریودی تا ۱۰ شب بخورم ، هر بسته ۱۰ تا قرص سفید داره دکتر ۳ بسته قرص داده بهم الان بسته اول ک تموم شد چ کار کنم بسته بعدی رو ماه بعد بخورم ؟ یا همینجوری ادامه بدم ؟دکتر گفت تا ۱۰ بخورم بعد پریودی الان بسته اول تموم میشه موندم دو بسته دگ رو چکار کنم
- راجبه پرید
من چند روزه پیش پریود شودم دو روزه مقدم خیلی درد داره داخله مدفوم التهاب میبینم خیلی درد دارم و درد بالاتر میاد باید چکار بکنم تشکر اگر جواب بدید
- رابطه ی جنسی
من باکره هستم و با نامزدم رابطه لاپایی داشتیم وقتی اسپرمشون اومد اصلا سمت واژنم نبود و با دستمال تمیز کرد و بعد مالید به ردی واژنم ولی اسپرمشون اصلا سمت واژنم نبود بعد اینکه اومد با دستمال پاک کرد روی واژنم مالید ولی اینکه پیشاب یا قطره های اخرش مالیده باشه یا نه نمیدونم قر۱ اورژانسی مصرف کروم ولی یکی دد روز هست درد تو شکنم دارم دلم می پیچه میخواستم بدونم از چیا و اینکه خیلی نگرانم باید چیکار کنم مطمئن شم حامله نبستم وگر پریود شم یعنی حامله نیستم درسته؟
- سلام باوجود یه سقط که مشکل کرومزومی بود امکان داره یه حاملگی بعدی اینطوری نباشه بدون مشکل کرومزومی یعنی جنین سالم به دنیا میاد
- پریودی
سلام ببخشید من تو رابطه هیچ دخولی نداشتم ، حتی شک داشتم پیشاب به به سوراخ واژن خورده باشه اما چون شک داشتم قرص اورژانسی خوردم یکشنبه قرص خوردم و چهارشنبه عصر بی بی چک دادم منفی بود ، بازم نیازه تست بدم؟ الان نزدیک تاریخ پریودیم هست یعنی دوره pms زیر دلم درد میکنه ، طبیعیه؟
- عفونتهای قارچی
سلام خسته نباشید، من مدت دو سال ميشه که مکرر دچار قارچ میشم زخم دهانه رحم داشتم فریز کردم ولی باز قارچ گرفتم طبق مشاوره ای که قبلا با شما داشتم از دکترم خواستم که برام داروی شش ماهه تجویز کنه، شش ماهی که دارو مصرف میکردم خوب بودم ولی باز مشکلاتم شروع شده، آخرین باری که مراجعه کردم قرص واژینال نیستات و چند داروی خوراکی تجویز کردم موقع مصرف دارو خوب بودم بعد پریود باز احساس عفونت دارم لباس زيرم همش خیس ميشه،تست پاپ اسیرم هم خوب بود، واقعا ديگه خسته شدم تمام موازین بهداشتی رو هم رعایت میکنم، بس که دارو خوردم معده درد گرفتم، تورو خدا کمکم کنید.ممنون
- منظمی پریود
سلام خانم دکتر من دوماه پریود نامنظم داشتم، این ماه ۲۴ باید میشدم که امروز ۲۳پریود شدم آیا طبیعیه منظمی پریودم بهتر شده ؟
- مصرف دارو
سلام.. خانم دکتر اگر شب قبل از آزمایش خون آدم قرص پرومتازین یا قرص های ادرارآور یا دویورتیک ها را مصرف کند.. آیا امکان دارد جواب آزمایش منفی کاذب باشد؟
- قرص جلوگیری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر. ببخشید من هایپرلازی اندومتر بدون اتیپی داشتم و برای درمان اون دکتر به من ۶ ماه گفت که قرص جلوگیری از بارداری مصرف کنم پولیپ هم داشتم که دکتر عمل کرد. بعد ۶ ماه مصرف قرص کورتاژ تشخیصی شدم و آزمایش نشون داد که خوب شدم و التهاب اندومتر برطرف شد الان بعد از ۶ ماه که قرص رو قطع کردم پریودم بسیار سنگین و طولانی شده و بعد از ۷ روز پریود سنگین لکه بینی دارم و قطع نمیشه چه کاری انجام بدم تا لکه بینی قطع بشه الان ۲ ماهه اینجوری هستم و خیلی اذیتم و درد کمر دارم. دچار کمبود آهن شدید هم هستم. با تشکر از راهنمایی تون


