Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
سلام من هفته پنجم بارداری هستم از دیروز لکه بینی داشتم امروز درد شدید پایین شکم داشتمربعد هم خونریزی غلیظ بدون لخته آیا جنین سقط شده؟
- مهم
سلام شیر مادر را چند بار میشه داغ کرد و اینکه چند روز در یخچال یا در اتاق می ماند لطفا پاسخ بدهید
- پریود
سلام من ۱۸ فروردین پریود شدم و هنوز پریود نشدم و تا ۲۵ اردیبهشت هیچ رابطه ای نداشتم ایا امکان بارداری هست؟
- سونوگرافی
تصویر یک ناحیه اکوژن هتروژن به ابعاد ۱۸*۱۷ mm در ادنکس راست مشهود است که در بررسی با کالرداپلر دارای فلوی عروقی در اطراف میباشد،یعنی چی؟
- بیمارستان
سلام شما کدام بیمارستان مشغول هستید
- کیست بارتولن
- سلام من روز ۱۵انتقالم هست ماه پیش یکم پریود شدم ولی امروز لک دیدم میگید چکار کنم فقط شیاف استفاده میکنم سوزن ندارم
- بارداری
سلام .ببخشید من رفتم پیش دکترک برام سونوگرافی کلیه ولگن ومثانه نوشت اگ سونو ازاینا بگیرم مشخص میشه ک باردارم یاخیر؟
- کیست اکوژن
سلام.یه کیست اکوژن به ابعاد 23در22میلیمتردز تخمدان راستبه به علت کورپوس لوتئوم ویا کیست درموئید میباشد.این چیه و باید چیکار کنم .نازایی دارم ولی این توده رو نداشتم فقط کیست در سمت چپ داشتم الان این چیه سمت راست و باید چیکار کنم
- ورزش
سلام خسته نباشیدمن ۴۰روزه زایمان سزارین انجام دادم .میخواستم بدونم میتونم ورزش رو شروع کنم؟ تا الان رحم من جمع شده یا نه ورزش برای من خطرناک هست؟
- عوارض دارو
سلام. مهمترین عارضه لتروزول چیه؟واسه سرطان پستان تجویز شده،آیا باعث یائسگی وپیری زودرس میشه؟دوره های پریودم تغییر خواهد کرد!ممنونم
- سقط جنین با قرص سایتوتک
هفته 7بارداری 5تاقرص مصرف کردم دوتاواژینال بقیه زیرزبانی دوسه تیکه ازم خارج شدفقط همین به نظرتون سقطم کامل شده؟
- سلام غده ی ادنوم در هیپوفیز را همه دارند یا بخاطر پرولاکتین که وقتی میره بالا این غده در هیپوفیز در میاد؟
- باسلام خسته نباشب لاپاروسکوپی کردم اسپرم شوهرم ضعیفه یه بارای یوای کردم به نظرشماداروهست امپول یاقرص به جزویتامیناچون شوهرم داره استفاده میکنه بیام پیشتون ممنونم
- گوش درد
سلام خانم دکتر چهارماه ونیم باردارم وعفونت گوش دارم سه بار قطره سیپروفلوکساسین وهیدرو کورتیرون داخل گوش استفاده کردم خیلی نگرانم خطرناکه آیا وخط جدی داره میشه راهنمایی کنید ؟؟؟؟؟😔😔😔
- ایا پلی کیست باعث ادنوم هیپوفیز میشه؟
- امپولسینالاف
سلام بعدازتمامشدنامپولسینالافچندروزبعدبایدنزدیکیداشتهباشیمبرابارداری
- خط واژن کودک
با سلام ایا میتوان برای باز شدن خط واژن دختر ۷ ساله از پماد واژینال EStrinاستفاده کرد .چند شب و چه مقدار.ایا اگر وارد رحم شود خطرناک است و باید با دستم بکشم تا باز شود.ایا عوارض دارد تو رو خدا بهم کمک کنید من بسیار نگرانم .با تشکر از شما و آرزوی سلامتی برای شما
- مصرف قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید من دو روز بعد از اتمام پریود با همسرم نزدیکی داشتیم ومنی کامل در بدنم خالی شد ومن بلافاصله همزمان دو قرص ۷۵ مصرف کردم آیا نیاز هست دوباره مصرف کنم؟چقدر از بابت باردار نشدن مطمعن باشم؟؟؟
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام خانم دکتر🌹 قرص مدروکسی پروژسترون باعث طعم فلزدردهان میشه؟یه مدتی هست که بعضی غذاهارومیخورم بوومزه ی آهن رومیده حدود چهارماه هست که این قرصومصرف می کنم.


