Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اسهال دربارداری
سلام خسته نباشید من دوروزه بدجوری دچار اسهال شدید شده ام درد ودل پیچه ازپاانداخته میخواستم راهنمایی کنین منو. مرسی
- میکرواینجکشن
سلام خسته نباشید من درروزیازدهم سیکل میکرو هستم ازمایش LH2.16 Estradiol3650 Progesteron2.94 وتخمدانهای هرطرف حاوی ۱۵ فولیکول۱۶ تا۲۰ بوده بنظرتون من هایپرشدم این اعدادازمایش نرمالن اصلا دکترپرسیدم جوابی ندادن خواهش میکنم جوابوزودتربدین دوروزدیگه پانکچرمیشم
- بارداری
دو سال پیش اقدام کردم برای دفعه اول فوری باردار شدم ولی تو یک ماه ونیم سقط شد دیگه دوسال نذاشتم تا دوباره اقدام کردم ماه دیگه چندبارم تو اون ماه نزدیکی داشتم ولی نشدم خیلی نگرانم طبیعی هس یا پزشک باید برم مشکلی هس
- آهورت شکمی
سلام داکتر صاحب تقریبا یک سال میشه در شکمم نبض احساس میکنم وقتی شکمم را لمس میکنم برامدگی وجود دارد خودم هم دختر هستم و ۵۰ کیلو وزن دارم و ۲۱ ساله هستم
- برای ناباروری
سلام وقت بخیر آمپول فولیتروپین 75وقرص لتروزل راازچندم پریودی شروع کنم چون دکترم ننوشته
- مصرف قرص اورژانسی
با سلام.من در روز ۶ام پریود ک تازه شب یبلش پریودم قطع شد رابطه داشتم البته مستقیم داخل واژن نریخت ولی ممکنه مالیده شده باشه.برای همین روز بعد ینی ۲۰ساعت بعد از رابطه دو تا لونژیل ۷۵باهم خوردم.چن روز بعد به مدت ۳رور لکه بینی داشتم نه خونریزی کامل.چون تازه پریود شده بودم.آیا ممکنه باردار باشم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من 23ساله هستم رفتم سنو کیست داشتم و تنبلی تخمدان که فولیکول هام 6و7بودن بعد دکتر برامDupbstonتحویز کردن اما نگفتن روزی چند بار و تا چه زمان باید مصرف کنم
- درموردامنیوم واکوژن
سلام خسته نباشید توسونوگرافی گفتن مایع امنیوم حاوی ذرات درشت اکوژن شناوراست درهفته ۲۰هستش اینهایعنی چی ممنون میشم راهنمای کنید
- سلام وعرض ادب من خانم ۵۲ ساله دارای کیستمولتی لوکوله به ابعاد۲۲×۳۹در تخمدان چپ هستمازحجرات فراوان باقطر ۲۰ میلی هس آیاخطرناکه وباید عمل کنم وتخمدانها ورحم دربیاین؟؟ممنونم
- پرده بکارت
سلام.وقتتون بخیر. من تا حالا هیچ گونه رابطه ای نداشتم.ولی یه هفته پیش با نامزدم یه رابطه داشتیم اونم رو لباس بود و دخولی صورت نگرفت،اون موقع درد شدیدی رو احساس کردم و دوسه روز هم این درد ادامه داشت.امکان پارگی یا آسیب وجود داره؟؟خیلی ترس و استرس دارم .تو رو خدا هرچه سریع تر جواب بدید؟؟امکان پارگی بکارت با دوچرخه سواری وجود داره؟
- واکسن
سلام خانم دکتر خسته نباشید در بارداری از چه برندی از واکسن انفولانزا استفاده کنیم ؟
- بارداری ناخواسته
من ناخواسته باردار شدم و شرایط نگهداری ندارم چگونه سقط مطمئن داشته باشم ممنونم
- دوفاستون
سلام خانم دکترخسته نباشیدمن پریدم نامنظم شده بوددکترم برام دوفاستون تجویزکرددوره اول که خوردم دوره پریدم ۲۵روزه شداین دوره ۲۲روزه ایابایدحتما دورها ۲۸روزه باشه بایددوباره استفاده کنم ممنونم
- توده ایزواکوبااسترومای تخمدانبه ابعاد۲۰×22
سلام خونریزی ولکه بینی داشتم مراجعه کردم پزشک بعدازسونوواژینال گفتن توده ایزواکوبااسترومای تخمدان به ابعاد۲۰×۲۲درتخمدان راست مشاهده میگرددمیخواستم ببینم این خطرناکه یانه
- بارداری
سلام آزمایش گلوکز بارداری را میتوانم در ۲۴ هفته و ۳ روز انجام بدم ؟؟
- سرکلاژ دوبل؟
ایا سرکلاژ دوبل همون شیرودکار هست ؟ و محکمتر از مک دونالده ؟
- کسی متواند سزاریان پنجم در خرمشهر انجام دهد
- تاخیر در پریودی؟
سلام خسته نباشید من ۸ این ماه باید پریود میشدم ولی هنوز پریود نشدم این چندوقت هم خیلی استرس داشتم خیلی نگرانم ایا امکان داره به خاطر استرس باشه ؟
- سقط بچه در 4ماهگی
سلام ببخشید میخواستم بدونم تو 4ماهگیمیشه بچه سقط کرد با قرص یا سوزن چون من خاله خودم 6ماهش بود با سوزن انداختن میشه بهم بگین زود
- بارداری
سلام من سه هفته باردار هستم بعد نوزاد 8ماهه دارم سنمم کمه 20سالمه میخوام بچه رو سقط کنم چکار باید انجام بدم لطفاً راهنمایی کنید


