Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هورمون درمانی در یائسگی
سلام وقت بخیر خانم دکتر .من ۴۸ سالمه وحدود ۳ ماهی هست که یائسه شدم پزشکم تعدادی مکمل تجویز کردن برای کاهش علائم این دوران اما بیخوابی به شدت کلافم کرده وخیلی تمایل دارم که هورمون درمانی روبروی کنم ممنون میشم نظرتون رو دراین مورد بدونم واگر این روش مورد تایید شماست تحت درمان شما قراربگیرد. سپاس
- ivf
سلام خسته نباشید ببخشید به جای قرص لتروزول به من آتی فارمد دادن آیا این دو قرص نتیجه باهم میده
- دوفامد
سلام.دکترشبی دوعدد قرص دوفامد۱۰رو تا۱۰ شب برام تجویز کردن،دوقرص باهم خوردنش مشکلی نداره؟میشه ۱۲ساعتی مصرف کرد؟
- جستیران
سلام من ۴۳ ساله هستم خون ریزی شدید داشتم دکتر بهم گفتن که دهانه رحمم ضخیمه و قرص جستیران رو برام تجویز کردن میخواستم بدونم این دارو اثر بدی نداره؟ چون اطرافیانم میگن که این قرص باعث به هم خوردن تعادل پریودی میشه
- واکسن گارداسیل وپریودی
سلام.دکترمن زمان تزریق واکسن گارداسیل پریود بودم مشکلی نیست؟
- قرص اورژانسی اگه مصرف کنیم ساعت ۱۲ظهر تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو۶۰۰مصرف کرد
سلام ببخشید قرص اورژانسی وقتی مصرف میکنیم تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو ۶۰۰مصرف کنیم
- توده اکوژن درتخمدان چپ
توده اکوژن به ابعاد 4/5*4سانتی متردرتخمدان چپ به نفع درموئید یا تراتوم مشاهده می شود.من دختری 23ساله هستم امروز سونوگرافی انجام دادم خیلی می ترسم
- قطع قرص ضدبارداری
سلام خانم دکتر عزیز. من از روز 5 پریودم به مدت 4 روز قرص ضدبارداری کنتراسمین خوردم به خاطر عوارضی که داشت قطع کردم الان دوباره پریود شدم. آیا طبیعیه؟ چون هفته پیش پریود بودم. به خوردن قرص مجدد ادامه بدم؟ یا بذارم این دوره خونریزی تموم شه؟ این خونریزی پریود محسوب میشه یا نه با توجه به اینکه هفته پیش پریود بودم؟ با توجه به این شرایط پریود بعدیم بهم میریزه دوباره؟ سپاس از پاسخگویی
- پرده بکارت
سلام آیا با خارش مالش یا فشاری که یکم درد داشته از روی((لباس بوده)) احتمال خراش یا آسیب به بکارت وجود داره چیزی میشه؟
- عفونت واژینال
سلام دکتر عزیزم من پیش شما فریط کردم پارسال و هرچهار ماه میام معاینه از دیروز به طرز شدیدی خارش گرفتم پماد موضعی کلوبتازول هم زدم ولی فایده نداره و متاسفانه مطب هم بستس امروز باید چه کنممم لطفاااا یه راه حل بدین
- مصرف کپسول فلوکونازول
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر ببخشید من چند روز بود ک خارش خفیف داشتم ناحیه بیرون واژنم مجرد هستم امروز رفتم دکتر برای عفونت کپسول فلو کونازول بهم دادن امروز ک یکیش خوردم دچار لکه بینی شدم ایا علت میتونه قرص باشه راستی من فردا روز تخمک گزاریم بوده ممنون میشم راهنماییم کنید
- چهکارکنیم درماه رمضان پریودی ۴روز عقب بیفتد
- آتی فارمد
سلام من پریودیم مرتب نیس ، دکتر بهم قرص اتی فارمد داده گفت پریود ک شدم از شب ۱۴ پریودی تا ۱۰ شب بخورم ، هر بسته ۱۰ تا قرص سفید داره دکتر ۳ بسته قرص داده بهم الان بسته اول ک تموم شد چ کار کنم بسته بعدی رو ماه بعد بخورم ؟ یا همینجوری ادامه بدم ؟دکتر گفت تا ۱۰ بخورم بعد پریودی الان بسته اول تموم میشه موندم دو بسته دگ رو چکار کنم
- سلام این رو ترجمه کنین ممنون میشم .Specimen received in formalin consists of multiple tan creamy gray fragments of soft tissue admixed by blood clots,totally measuring1×0.7×0.cm
- بقایا
سلام من بقایا دارم 11 سی سی میتیل ارگونوین مصرف کردم لکه بینی دارم اما چیزی دفع نشده
- سلام من ۷ماه است رحم تخمدان چپم را د ر اورده ام وحالا سمت چپم لو کوله مایع هستش ایا خطر ناک هستش
- مهم پریودی
سلام خانوم دکتر عزیز من ۹ ماهه زایمان کردم بعد از خونریزی زایمان پریود نشدم تا ۹ مهر قبل از بارداری ۲۸ روزه پریود میشدم الان ۱۶ ابان هس پریود نشدم چیکار کنم شیر هم میدم ب بچه ممکنه بخاطر همون باشه؟؟
- پریودنامنظم
سلام من چهل روزبعداززایمان پریودشدم الان ازوقت پریودم 27روزگذشته اماخبری نیس.ب بچه ازشیرخودم میدم تست زدم منفی اومد.نمیدونم چکارکنم
- قرص مشابه دزوسپتیو چی بگیرم اون گیر نمیاد
- مهممم
سلام من ۱۸ سالمه برای بارداری هم اقدام کردم الان ۲۰ روز از اقدام گذشته و اینکه سوالم اینه سینه سمت چپ من از سینه راست بزرگتره عالی هست یا ن مشکلی وجود داره خیلی میترسم یه جوری هست ک وقتی میگیرم با دست مشخص میشه


