Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
با سلام و خسته نباشید من مدت 6 ساله که ازدواج کردم جلوگیری طبیعی داشتم و الان هفت ماهه که میخوام بچه دار شم اما نمیشه دکترای زیادی رفتم اما جواب درست و حسابی نگرفتم فقط هر بار آزمایش و سونو دادن.یعنی ممکنه باردار نشم. ضمناً من همیشه پریودم فقط دو تا سه روز طول میکشه و بعد تموم میشه .
- در مورد حاملگی
سلام آیا ھایلایت کردن مودر اوایل بارداری خطرناک است؟
- جنسیت بچه
سلام خانم دکترمهربون خسته نباشید ازکرمان مزاحم میشم خواستم بدونم توسنو آنومالی جنسیت واشتباه میگن دوتادختر دارم این یکی هم گفتن دختر اول سلامتی مهمه امادلم یه پسرهم میخواست خانم دکترآیا امکان اشتباه است چون خود دکترگفت مطمئنم دختره باتشکر
- بارداری
میخواستم بدونم آيا خروج باد از واژن بعد از نزدیکی ویکم بعداز ریختن اسپرم داخل بدن مضره واسه باردار شدن یعنی در واقع مانع بارداری میشه؟؟
- سوال در مورد هموراژی
سلام من هفته هفتم بارداری از طریق آی وی اف هستم کمی خونریزی دارم و درد شکم رفتم سونوگرافی گفتن هموراژی پری ساک به ابعاد اامیلیمتر وبه حجم 35/.سی سی در فضای پری ساک دیده میشود چیکار کنم خیلی نگرانم
- اقدام به بارداری
با سلام و خسته نباشید من 6ماه است ک اقدام به بارداری کردم قبل اقدام پریودم تقریبا منظم بود بین 23تا26روز اما بعداز اقدام بین 31تا 35روز شده و ترشح هم زیاد شده برای 10عدد بیشتر بودن رنج پرولاکتین هم دکتر 8 عدد قرص تجویز کرده و به همسرم 10 عدد قرص کلومیفن.سونوگرافی هم همه چی خوب بود خیلی نگرانم بابت باردار نشدن 27سالمه
- قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید من باکره هستم و با نامزدم رابطه ی سطحی داشتیم و از روش پبشگیری طبیعی استفاده کردن اما من به دلیل نگرانی که داشتم بعد از رابطه خودم را با شوینده شستشو دادم و ۱۸ ساعت بعد قرص ۱/۵ اورژانسی خوردم ایا باز هم خطر باردارب وجود دارد ؟
- بارداری
سلام اگر موجب تغییر ترکیب میکروبی داخل واژن بشود.ممکن است روی باردار شدن اثر منفی داشته باشد.رو میشه کامل توضیح بدید من ادارارم از واژن میاد ی هفته می خوام باردار بشم چ کار کنم آیا مانع بارداری میشه؟؟
- چ روزی باردارشدم
خسته نباشیدمن ۲۴فروردین اخرین پریودیم بودرفتم سونوزده ۱۷خرداد۸هفته و سه روزدقیقا چه روزی باردارشدم
- سلام.خسته نباشید.لطفا کمک وراهنمایم کنین.
من 20سالمه با رحم وتخمدان کوچکتر از حد معمول .و بصورت هفته ای قرض استروژن و پروژسترون مصرف میکنم تا پریود بشم و الان نامزد کردم .میخواستم اطلاعاتی در مورد باردار شدنم بگین..امکان بارور شدنم چند درصده.؟ممنون
- بارداری
باسلام،آیالاغربودن خانم میتواندباعث زایمان زودرس شود وزنم 50کیلو وقدم163 استاحتیاج است قبل ازبارداری وزن زیاد کنم؟
- سلام خسته نباشید چند ماهه که پریودی بهم ریخته ودر هرماه دوبار پریود می شودم وقبل کیست داشتم اما سنگرافی رفتم کیستم رفع شده بود ولی در هر ماه دوبار وپاکی زیادی نداشتم وحالا دو هفته می شه که رفتم دکتر وآمپول وقرس برام داد خوردم ودارم مصرف می کنم وبسته قرص الدی تمام شد وبعد ۳شب پریود شدم وروز سومم یک تکه پرت تو خالی لوله شکلی از من افتاد اون موقع درد نداشتم اما روز بعدش تخم سمت چپم درد می کنه
- بارداری
مصرف شیاف مقعد در بارداری هفته نهم اشکالی ندارع؟
- زایمان
سلام بچه اولم سال 88بدنیا آمد39 سال دارم ازمایشهایی که دادید خوب بود ازدواج فامیلی داشتم .میخواستم بدونم آیا تصمیم درست دارم میگیرم که دوباره حامله بشم
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- بارداری
سلام وقت بخیر من دیروز سونو دادم نوشته به هماتوم ۱۵×۷ میلیمتر در حد فاصل جفت و پرده امنیون دیده میشه یعنی چی ؟؟ و طول سرویکس ۳۸ با این شرایط میشه مسافرت ۴ساعته رفت؟؟
- زخم رحم
هزینه فریز رحم چقدره
- تاثیر قرص استرادیول
سلام ،من دو تا سه ماه پریودی عقب میزنه تازه دو ماه میشه دکتر رفتم بهم دوتا آمپول پروژسترون داد و دوتاآمپول استرادیول بعد از پریود شدنم آمپول دور ناف و 5تا آمپول سینال اف بهم دادن روز 14پریودی سونو گرفتم فولوکول خیلی خوب بود هم سمت راست وهم سمت چپ ,21،20,22,23,26,,22 قبلاً تحت نظر دکتردیگه بودم عکس گرفتم لوله ها نرمال بوده بازم این ماه پریود شدم این دفعه دکتر قرص استرادیول واسم نوشته به نظرتون تاثیری واسه اینکه باردار بشم داره
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام خسته نباشید ببخشید من بانامزدم 1ماه پیش یه رابطه داشتم بدون کاندوم دخولم داشته ولی گفته نامزدم آب منعی نریخته تو با اطمینان میگه بعداز3هفته بی بی چک زدم منفی بود الآنم یه 3روزی به پریودم مانده ولی از شکم پهلو زیادچاق شدم آیا امکان داره باردار باشم
- اسمان
سلام خانم دکتر آیا امکان داره که باردار باشیم جواب آزمایش خون وتست بی بی چک منفی باشه اگه امکان داره میشه بگید چرا منفی هست


