Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درسونوچیست
کانون اکوزن به قطردونیم میلیمتردرکالیس تحتانی کلیه چپ مطرح کننده tiny stone این چیه
- ممنون میشم زودتر پاسخ بدید
سلام خسته نباشید دکتر من ادونوم هیپوفیز دارم و پرولاکتینمم اونقد بالا نیس و همیشه قبل از عادت ماهیانه مثلا ۱۰ روز قبل یا ۵ روز قبل دچار سردرد بدی میشم دردهای بدی توی سرم میاد و حتی یه روز به پریودی درد های توی سرم خیلی شدید و غیرقابل تحمل میشه آیا به ادنوم مربوط میشه؟ چون در ام ار ای دکتر گفت هیپوفیز خیلی بزرگتر از حد نرمال و بخاطر ادنوم، ادنومم بدون ترشح و سایز کوچیک یا این سردرد ها ممکنه بخاطر کمبود آهن و ویتامین باشه؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدید واقعا نمیدونم از این سردردهای عذاب آور باید چیکار کنم
- سقط
سلام وقت بخیر باردار بودم و در 6هفتگی سقط با قرص داشتم یک هفته بعد از سقط سونوگرافی انجام دادم و تشخیص این بود که بقایا جنین چیزی نمونده در صورتی الان 22 روز خونریزی دارم و روز 21خونریزی بسیار شدید با لخته ها خون همراه بود ... ممنون میشم راهنمایی کنید
- کودک
سلام خانم دکتر من یه دختر۶ساله دارم چندماهه که تو نوک سینه چپش یه چیز سفت کوچولوهست اولش یکم بادکرده بود یکمم درد داشت ولی الان اصلادردنداره دیگه بادم نمیکنه ولی من خیلی میترسم از ترس نمیتونم ببرمش دکتر میشه خواهش کنم بگین خطرناکه یانه؟ ممنون
- عکس رنگی
سلام خسته نباشید من عکس رنگی انجام دادم گزارش و براتون مینویسم میخواستم بدونم تفسیرش چیه و اینکه آیا به لاپراسکوپی احتیاج دارم؟ در رادیوگرافی ساده:ساکرالیزاسیون دو طرفه مهره پنجم کمری دیده میشود. پس از تزریق ماده حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده و متمایل به چپ قرار گرفته است. اندازه کاویته رحم در حد طبیعی است.ضایعه فضاگیر در کاویته رحم و کانال سرویکال دیده نمی شود. لوله های فالوپ در دو طرف با تاخیر حاجب شده اند،اتساع Mildدر بخش آمپولر هر دو لوله فالوپ دیده میشود وSpillageآنها با تاخیر صورت گرفته است.
- دفع بقایای سقط
باعرض سلام وخسته نباشید من به دلیل بارداری پوچ سقط خودبخود داشتم که حدود یکماه است که بقای سه سانت ونیم در شکمم دفع نشده باخوردن قرص سایتوتک خونریزی شدید دارم ولی نمیدانم دفع شده یانه چگونه باید متوجه شوم حتما باید باچشم دیده شود ؟ احتمال دارد بقایا فقط وجود یک لخته خون باشه؟ممنون ازشما
- خونریزی
سلام خانوم دکور خواهش میکنم جواب بدید خیلی نگرانم ۱۳ روز از پریودم گزشته و دیشب رابطه دخول داشتم صبح بلند شدم رفتم دسشویی بعد از ادرار دیدم سه چکه خون ریخت ازم خیلی نگرانم چیکار کنم دکور برم؟ این مشکل میتونه چی باشه از نظر تودم بشکل پریودی نیس
- زمان مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر، من 27سالمه و به خاطر تنبلی تخم دان دکتر قرص دوفاستون بهم دادن که از 15تا25پریودی بخورم ولی دقیقا روز 15ام دوباره پریودشدم، حالا من قرص رومصرف کنم یانه؟! ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏
- فیبروم رحمی
سلام.بنده یک فیروزه سال سرور خلفی با قطر ۳۲میلیمتر و یک فیبروم ۷۹میلمیتری اینترامورال در مرکز حرم دارم و۵فیبروم کوچک تر که اندازه آ ن در سو نو مشخص نشده است.فیبرومها در مرکز حرم ودر مجاورت همدیگر هستند.آ یا امکان برداشتن فیبروم با حفظ حرم وجود دارد؟؟ابعاد حرم ۱۵۰در۹۲در۱۳۸است.۴۰ساله ومجرد
- سلام وخسته نباشین ببخشید امکان داره که این جنین من که رشدش وایستاده بخاطر مصرف غذاهای سرد باشه یا علت دیگری داره ممننم از راهنمایی خوبتدن
- اکوژن شدن رحم
اکوژن شدن چیه؟ و آیا باوجود اکوژن میتوان باردارشد؟
- بارداری
سلام خانم دکتر دلیل خوردن آب رحم در جنین در هفته های آخر یعنی ۳۹هفته بارداری چی میتونه باشه؟ تغذیه هست ورزش نکردن یا عامل دیگه ای میتونه باشه که بشه پیش گیری کرد؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- برجستگی روی واژن
سلام من ۲۰ سالمه و هیچگونه رابطه ای نداشتم
چند سالی هست متوجه چند دانه در قسمت زیرین ورودی واژن شده ام که مانند گوشت اضافه هستند و کمی حالت اویزان و کوچک و در هر دو طرف هستند بزرگ نشده اند درد ندارند و ترشحی هم ندارند و مثل جوش نیستند یا حالت کلم مانند ندارند، پریودهای خیلی نا مرتبی دارم از همان ابتدا، و هرسال ازمایش هورمونی انجام داده ام و هورمون هایم مشکلی ندارند
ممکنه خطرناک باشه؟ و تشخیص شما چیست؟ با تشکر - خارش باسن
سلام خسته نباشید دختری ۲۷ ساله هستم، در زمان پریودی خارش بین باسنم احساس کردم وقتی چک کردم یه چیز کوچیک سفید رنگ شبیه به جوش دیدم که سفت نیست، درد هم نداره فقط در زمان پریودی کمی خارش داشتم.. خواستم بدونم چی هست، لازمه که حضوری به پزشک مراجعه کنم؟
- تعیین جنسیت
آیا شما مشاوره تعیین جنسیت انجام میدید و درصد موفقیت چه قدر است؟
- کیست در سر جنین
سلام من درسونو گرافی 18
- سلام از پماد کلوتریمازول چطوری استفاده کنم میشه راهنمایی کنید
- سوال از دکتر زنان
سلام وقت تون بخیر سوال من اینه که ایا فقط برای افراد نابارور ivf انجام میشه کسانی که تمایل به حاملگی دو قلویی دارن میتونن ivf کنن
- بواسیر
باسلام بعداز زایمان سزارینم بواسیر خارجی دراومد و میخوام اقدام کنم چون بچم مرد فرزنداولم هم بود و عجله دارم برای بارداری آیا دارویی هست که بتونم از این ی تیکه گوشت اضافه مقعدی که خیلی درد داره خلاص شم چه دارویی میفرمایین بیارم
- جستیران
سلام من ۴۳ ساله هستم خون ریزی شدید داشتم دکتر بهم گفتن که دهانه رحمم ضخیمه و قرص جستیران رو برام تجویز کردن میخواستم بدونم این دارو اثر بدی نداره؟ چون اطرافیانم میگن که این قرص باعث به هم خوردن تعادل پریودی میشه


