حس میکنم عفونت یا قارچ است اما زیر پوست است و داخلی و بیرونی نیست خیلی نگرانم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیماریهای زنان
سلام ، ببخشید دکتر من دو ماه درست پریود نمیشم در حد خیلی کم ، هم میوم ۲ سانتی دارم هم کیست ، قبلا موقع پریودی خونریزی داشتم ولی الان ۲ ماه نامنظم شده ، خون کم میبینم ، دکتر امپول پروژسترون بهم داد، الان یک روز پرزود شدم ولی خون کمه ، میتونم امپول پروژسترون رو بزنم که خونریزیم زیاد بشه
- پرده بکارت
سلام خانوم خسته نباشید ۱۰ سال پیش دوست پسرم به آلتم دست زد دستشو داخل نکرد اما بعدش خونریزی کردم نمیدونم التم زخم شد یا پردم پاره شد؟الان ۳۱ سالمه دو هفته پیش با یه پسر رابطه جنسی داشتم اون آلتشو به آلتم مالید میگه داخل نکرده من دیروز رفتم دکتر زنان بهم گفت جلوت باز شده نمیدونم کار اینه یا اون اما من بعد از این سکس خونریزی نداشتم ممکنه ممکنه پردم ارتجاعی باشه که بازه؟ دکتر زنان وقتی برام نذاشت بهم توضیح بده من خیلی ناراحتم خانوادم بفهمن نمیدونم پیش دکتر باتجربه تر برم؟
- ضخامت آندومتر
در سونو ضخامت آندومتر ۱۳ تصویر یک اکوژن که با کالرداپلر دارای واسکولاریتی بوده وهیپرپلازی پولیپ را مطرح میکند اکوی میومتر غیر یکنواخت بوده و میوم ساب سروزال
- کیست تخمدان سمت راست
تصویر کیستیک echo free به دیامتر ۱۹میلی متر در کیست راست مشهود است، مایع آزاد در کولدوساک مشهود نیست. میشه توضیح بدید این سونو رو لطفا
- خونریزی شدید
سلام.45سال دارم وحدود4سال هست خونریزی شدید دارم البته2بار کورتاژ تشخیصی کردم باراول حدود2ماه خوب بودم و بار دوم حدود1سال خونریزی طبیعی داشتم وفقط زمان پریدیم.اماالان باز 20روزه شروع شده خونریزیم.قبلا پزشک قرص ترانسید تجویز کرده بود که الان خوردم اما اثر نداره.ضمنا سنو داده بودم چندسال پیش و دیواره رحمم خیلی ضخیم بود ودیگه هیچ مشکلی ندارم نه رحم نه تخمدان.لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم تا خونریزیم قطع بشه.بااین اوضاع کرونا نیترسم بیرون از خونه برم.بینهایت ممنونم
- قطع ترشح
سلام مدتی است ترشحاتم قطع شده. ترشح نمیاد. قبل از این هرروز ترشحات داشتم و کاملا طبیعی بود اما حال دیگه ندارم. شاید نزدیک چند هفته میشه 20ساله و متاهل هستم. علت چیست؟
- کیست تخمدان
سلام دکتر جان.من مجردم توده هیپراکو ب قطر 32درجدار رحم دارم باید چیکار کنم خطرناکه؟و قابل درمانه؟
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- قرص visanne
سلام خانم دكتر،وقت بخير شما براي درمان و پيشگيري از برگشت آندومتريوز به من قرص ويزان تجويز كرديد داخل بروشور قرص نوشته اگر سابقه ترومبوز و آمبولي و حساسيت به قرص هاي هورموني رو داريم قبل از مصرف دارو به پزشك اطلاع بديم من چندسال پيش به خاطر خوردن ال دي دچار ترومبوز سينوس وريدي شدم،و در ضمن مادرم هم سابقه كنسر پستان دارن با اين وجود اين قرص رو ميتونم بخورم يا نه؟؟؟
- کیست اکوفری حاوی mural node
سلام خسته نباشید خانومی ۴۶ ساله هستم با ۴ فرزند کیست لکوفری حاوی mural node به ابعاد ۳۸ در ۴۴ دارم اکوژن ۵*۸ به علت تاخیر در پریود به پزشک مراجعه کردم بعد از اون ازمایشات تومور مارکر دادم که خدارو شکر نرمال بود ... آیا باز هم امکان بدخیمی کیست وجود دارد؟
- کیست بارتولن
سلام و خسته نباشید . 41 ساله و مجرد هستم طبق نظر دکتر زنان با معاینه تشخیص کیست بارتولن دادن . البته هیچ دردی ندارم . با توجه به اینکه من تومور فک پایین داشتم و 6 ماه هست عمل کردم و برای آذر ماه پیوند استخوان دارم : آیا کیست باید حتما جراحی شود ؟ و در صورت جراحی به پرده آسیب میرسد ؟ و آیا دوباره عود میکند ؟؟ اگر کیست جراحی نشه مشکلی ایجاد میکنه از نظر سرطانی شدن ؟
- یاسعگی
سلام همسرم دچار dvt تحتانی پای چپ از نوع ژنتیکی بعلت کمبود انزیم کبدی پروتیینsمیباشد و بعد از 28سال مصرف وارفارین با تجویز پزشک قلب اپیکسابان جایگزین شد حالیه بعلت خشکی شدید واژن و گاهای اوقات لکه خون دچار مشکل شده و بعضی از پزشکان تجویز استروژن یا پروژسترون روبه خاطر تشدید ترمبوز نمی پذیرن و بعضی دیگر میگن مشکلی نیست خانم دکتر در این خصوص میتوان استفاده داشته باشن یا دارویی دیگه ای کمک کننده میباش سن بیمار60
- جواب پاتولوژی
سلام خانوم دکتر من مشکل هایپرپلازی ساده بدون آتیپی بودم ک با مشورت شما رفتم d&cرو انجام دادم بچه هم ندارم جواب پاتولوژی این هست: Inactive endometrium wiht focal progestin effect خانوم دکتر الان مشکل هایپرپلازیم حل شده؟؟ بعد اینکه دکتر قرص مدروکسی پروژسترون گفت تا ده ماه مصرف کن و بعد از ۶ماه اقدام ب بارداری کن نظر شما چیه خواهش میکنم مثه همیشه لطف کنید راهنماییم کنید؟
- نارسایی دهانه رحم و سقط جنین
من بیمار دکتر سمیرا شیاری متخصص زنان و زایمان و نازایی و زیبایی هستم که مطب شون توی خیابان نواب رشت هست ، من چندبار سقط جنین داشتم تا با ایشون آشنا شدم ، ایشون برای نارسایی دهانه رحم من عمل سرکلاژ و پیشنهاد دادن ، انجام دادم و الان ماه آخر بارداری ام است و خدا رو شکر بچه مو نگه داشتم ، سوالم اینه الان بهتره سزارین بشم یا زایمان طبیعی کنم
- درباره مصرف قرص دوفامد
سلام وقت بخیر من برای اینکه پریود نمیشدم پزشک برام قرص دوفامد ۱۰ نوشتن از روز ۱۴ قاعدگی به مدت دوهفته گفتن مصرف کن بعدش ک تموم شد دیگه نباید بسته ی دیگه ای مصرف کنم؟چون چیزی نگفتن
- 😔😔
سلام ببخشید من یک ترنس هستم (MTF)😔😢 آیا آمپول دکاپتیل بزنم مشکلی پیش میاد؟
- مشکلات زنانه
سلام من یه سوال دارم میشه راهنماییم کنید من بعد از زایمان احساس میکنم واژن م انگار گشاد شده یا بی حس شده دیگه اصلا از رابطه م چیزی حس نمیکنم و هیچ لذت نداره واسه من یا همسرم و جفتمون معذبیم میشه کاری کرد با جراحی ک بهتر بشه
- به نظرتون رحمم رو بردارم
سلام خسته نباشید مو ضخامت اندومتر داشتم ۴۹ سالمه کرتاژ تشخیصی انجام دادم مشکلی نبود امپول لوپرومر هفت ونیم استفاده کردم امپول استرادیول والرت استفاده کردم جستیران ۴۰استفاده کردم قرص ضد بارداری هم استفاده کردم ولی هنوزم خونریزی دارم الان یک ونیم سال هستش ممنون میشم جوابمو بدید چند دکترها رفتم بهم گفتن رحمتوبردار
- لبه های بزرگ
خارش و درد و ورم لبه های بزرگ چه دارویی باید مصر کرد
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من حدود پنج روز از عمل سرکلاژ شکمیم با لاپاراسکوپی میگذره دو سه روز اول خونریزی نداشتم ولی بعدش خونریزی کردم در حد پریودی ایا این خونریزی طبیعی هست؟ چه مدت طول میکشه دوران نقاهت؟


