Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- یائسگی
سلام من ۵۴ سال دارم و حدود ۶ سال که یائسه شدم و پنج ماه قبل به علت لکه بینی کورتاژ شدم که جواب پاتولوژی و پاپ اسمیر خوب بود و الان یه هفته است که درد دارم البته یک روز هم لکه بینی داشتم ود رفتم دکتر بهم ازیترومایسین و پماد واژینال داد و امروز دردم خیلی زباد بود نگرانم لطفا کمکم کنید
- درد در ناحیه بخیه سزارین
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر سونوگرافی نسج نرم شکم که فرمودین انجام دادم. باد فتق یا توموری مشاهده نشد و فقط عصب ها به دلیل فشار و کارهای سنگین درگیر میشدن که باعث درد میشدن. خواستم ازتون بابت راهنمایی تشکر کنم.واقعا ممنون. یکی از بهترین دکترهای زنان ایران هستین.انشالا همیشه موفق و شاد باشید.
- ایا برای بقایای ۱۶در۱۰میلی کورتاژانجام میشود
سلام من ۳روز پیش سقط داشتم ۸هفته رفتم سونو گفت بقایای ۱۶در۱۰ میلی وجود داره ایا نیاز به کورتاژ هست یا خودبه خود دفع میشه
- قرص گابرگولین
باسلام وخسته نباشید خدمت شما من خانمی هستم 43 ساله مدت یه سالی میشه که فاصله پریودی هام کم شده از بیست ومنج روز به شانزده روز رسیده بود به دکتر زنان مراجعه کردم ازمایش تیروئید وپرولاکتین نوشت که تیروئید سالم ولی پرولاکتین بالا بود که قرص داستینکس برام شروع کرد هفته ایی نصف قرص. یه ماه طول کشید وقرص هام تموم شد رفتم ازمایش سطح پرولاکتینم اوند زیر بیست یه بار پریود شدم دیگه نشدم ده روز به توصیه پزشکم صبر کردم بازم نشدم به دستور ایشون دوتا امپول پروژسترون 50 باهم زدم الان هشت روز گذشته از تزریق بازم پریود نشدم چکار باید بکنم ممنونم راهنماییم کنید
- جوش زیرپوستی
سلام ببخشید من یه ماه پیش انتهای رانم نزدیک به ناحیه تناسلی جوش سر پوستی داشتم اذیتی نداشت اما الان دو هفتس اذیت میکنه و حس میکنم زیاد شده و جاشم باد کرده راستش اصلا نمدونم جوشه یا چی ولی اولش شبیه جوش سرپوستی بود میشه توروخدا کمک کنید
- فولیکولارسیست
سلام وقت بخیر خانم ۳۹ساله ای هستم که الان ۴ساله لوله هاموبستم تاالان مشکل خاصی نداشتم ..الان ۲ماه پریود نشدم ..سونو دادم که گفتن یه فولیکلارسیست با جدار اکوژن به ابعاد ۲۳در۱۸دارم درتخمدان راست باتوجه به شرح حالم دکتر سونو گفته باید سونو فالواپ انجام بدم ...گفت ممکنه بارداری خارج رحمی باشه ..خیلی نگرانم میشه لطفا جواب بدیدن چیکار باید بکنم
- دردوسوزش جای بخیه بعداز۱۲سال
باعرض سلام خدمت خانم دکتر من ۱۲سال پیش عمل سزارین انجام دادم الان به مدت یک هفته جای عمل بنده دارای سوزش ودرد داردچون آلرژی هم دارم موقع صبح که عطسه میزنم بشدت درد میگیردخواهشن یک راهنمای به من کنید متشکرم
- سرطان تخمدان
سلام . آندومتیوز دارم . کیست شکلاتی سمت چپ تخمدان . قرص هم مصرف میکنم . رفتم تست ca125 دادم جواب تست ۳۴۴ بود . میخواستم ببینم بدخیم شده با توجه به اینکه پارسال این موقع نتیجه تست ۳۹ بوده ؟ ۳۶ ساله هستم
- رحمبزرگ
۴۸ ساله .سونو دادم ( اندومتر با نمای اکوژن وهتروژن ۱۲ mms حاوی تغییرات کیستیک داخلی دیده شد
- س
سلام وقت بخیر من یکماه خونریزی دارم قطع نمیشه.امپول نوروبیون زدم خوب نشدم منفامیک اسید خوردم خوب نشدم.ترنسید خوردم خوب نشدم.الان بهم قرص استرادیول دادن روزی ۱ عدد .آیا با این قرص قطع میشه؟
- آیا توده هیپواکو خطرناک است؟
سلام من سونوی پستان دادم و سینه چپ رو نوشته توده هیپواکو و oval با احتمال کیست ملتهب به ابعاد۵#۹
ایا این خطرناکه یا مشکلی نیست چون شش ماه پیش سونو دادم چیز خاصی توی سونو نبود. . در ضمن موقع سونو من در روز پنجم پریود بودم. - پردت ارتجاعی در زایمان طبیعی
وقتی پرده ارتجاعی هس چجوری بازمیشه برای زایمان نگرانم که بازنشه
- جراحی زنان
سلام خسته نباشید. من عکس رنگی انداختم گفتنseptate نشون داده. گفتن باید عمل کنم. باعمل کردن باردار میشم. امیدی هس ب این عمل. الان یعنی بخاطر این بوده ک باردار نشده
- سزارین پنجم
ایا میتوانم سزارین پنجم را انجام بدم من سنم ۳۷ سال هست
- سرکلاژ
سلام اگر در زایمان های زودرس مشکل فقط نارسایی دهانه رحم باشه و سرکلاژ واژینال موثر نباشه چه راه حل هایی وجود داره که موثر باشه و این اتفاق دوباره نیوفته؟لطفا راه حلی پیشنهاد بدید که خیلی موثر بوده باشه و تقریبا صددرصد جواب بده
- کوتاژ رحم
سلام آمنه فتحی نیا هستم دو روزپیش مشکل خودمو براتون نوشتم میدونم سرتون شلوغه خواستم بدونم که حضوراخدمت برسم یا لک بینی من طبیعی هستش ممنونم
- خشکی واژن
۲۸ سالمه نزدیک به دوسال هستش که ۴ بار کیست بارتولن اوردم عمل کردم تیکه ای از دهانه رحمم تو مشکل اچ پی وی برداشتن ،میل جنسی بالایی داشتم خیلی کم شده خشکی واژن شدید گرفتم و درمانی براش پیشنهاد نشدع تا الان جز روان کننده ،اگه درمان داره به قبلم برگردم حضوری بیام از مازندران
- سلام من به دلیل استفاده ی نامناسب از یه سری چیزا قسمت پایین دهانه رحم که فکر کنم پرینه باشه سوراخ شده و موقه ی سرویس و نشستن هوا از قسمت سوراخ شده خارج میشه و بعضی وقتا زیر پوست میمونه و به داخل بدنم برمیگرده! این هوا تو بدنمـ مونده تو سرم حسش میکنم اول تو شکم و بعد به گردنم اومد و الانم سرم امکانش هست؟؟
- زنان وزایمان
باسلام.یه بنده دوزایمان سزارین داشتم.زایمان دومم شش سال پیش بوده.حدود یکس سال هست که بافت بالای بخیه هام طرف راست موقع نشستن طولانی روی زمین دچارسوزش میشه.اخیرا دچارسرماخوردگی شدید وسرفه های زیادشدم.که این سرفه ها باعث سوزش بیشتری دراین ناحیه شده.میخواستم بدونم دلیلش چی هست ممنون ومچکر🙏🙏
- بزرگی لابیا
علتبیرون زدگی لابیا مینور درمجردها سوال خودارضای میتونه باشه ۲تیرگیشون ۳ بزرگی کلیتوریس ۴ خودارضای مالشی با فشار اب به ناحیه کلیتوریس


