Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پاورفیت
سلام قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی آیا تاثیری داره؟ و ایا مصرفش باعث ناباروری میشه یا نه ؟ و آیا پریودی رو بهم می ریزه یا نه ؟ لطفا به تمام سوالاتم جواب بدید خیلی نگرانم
- سوال
ایا این حرف درست است که قارچ درمان نشده یا عفونت درمان نشده باعث مرگ زنان میشود؟ اگه کسی عفونت داشته یا قارچ داشته باشه و درمان نکرده باشه ایا امکانش هست با دارو خوب نشه و براش مشکل جدی ایجاد کنه؟
- нажмите hpc
узнать больше https://hpc.name/thread/c390/124893/kak-vybrat-smartfon-s-horoshey-frontalnoy-kameroy-dlya-skype.html
- درموردامنیوم واکوژن
سلام خسته نباشید توسونوگرافی گفتن مایع امنیوم حاوی ذرات درشت اکوژن شناوراست درهفته ۲۰هستش اینهایعنی چی ممنون میشم راهنمای کنید
- سلام من ماه پیش پنجم سقط داشتم ما هنوز پریود نشدماما الان پریود نش
- سلام من ترنسم از این قضیه ناراحتم چیکار کنم
- *********
سلام خانم دکتر علت درد زیر شکم و سوزش در حین رابطه چی هست
- عفونت
من ۳دوز ۱۵۰mg فلوکونازول هر۳ روز یکبار جهت رفع عفونت مصرف کردم(مجرد هستم) ،بعد از یک ماه دوباره علائمی مثل خارش ولو و مقعد ظاهر شده،دارو را دوباره تکرار کنم یا داروی دیگه ای مصرف کنم؟اگر میشه درمان بگید چون شرایط مراجعه به پزشک ندارم.
- اندومتریوز
سلام ایا اندومتریوز۵۱×۷۵باقرص وروژست برطرف میشه یا نه
- سزارین
سلام خسته نباشید. خانم دکتر سزارین معمولا در هفته ی چندم انجام میدهید ؟ با تشکر
- تاخیردر پریودباقرص مارولین
باسلام.کیست فانکشنال دارم.دکترقرص مارولین نوشته.میخوام کل ماه رمضان روزه بگیرم.چطورمیتونم باخوردن21قرص هم روزه رو بگیرم هم عوارض نداشته باشه.لازم به ذکره 20فروردین پریودشدم.ازچه روزی شروع کنم?
- هامارتوماپستان چیست
- رحم
سلام من ۱۷ ساله بعد از رابطه لکه خون های قرمز رنگ در دهانه رحم میبینم نشانه چی هستش خیلی ناراحتم لطفا راهنماییم کنید
- بارداری
با سلام و خسته نباشید من مدت 6 ساله که ازدواج کردم جلوگیری طبیعی داشتم و الان هفت ماهه که میخوام بچه دار شم اما نمیشه دکترای زیادی رفتم اما جواب درست و حسابی نگرفتم فقط هر بار آزمایش و سونو دادن.یعنی ممکنه باردار نشم. ضمناً من همیشه پریودم فقط دو تا سه روز طول میکشه و بعد تموم میشه .
- حلقوی
سلام خانم دکتر ما بکارت حلقوی ضخیم هم داریم؟یا تمام حلقوی ها با یک بار رابطه از بین میرن
- سلام خسته نباشید من ۳بار سزارین شدم ولی دوتا بچه دارم دومین بارداریم ۷ماهه بود که کیسه ابم پاره شد وبچه زنده نمون حالا دوست دارم باردار بشم ولی از سزارین میترسم
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر منظورت از اینکه سرکلاژ شکمی رد کنندهست واسی من یعنی چی با توجه سقطم با وجود سرکلاژواژینال سقط کردم یعنی باید سرکلاژ شکمی بشم یا بازهم جواب نمیده برام 3تا سقط داشتم بالای 3ماه
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۲ فروردین سقط جنین ۱۷ هفته داشتم باید ۱۲ اردیبهشت پریود میشدم نشدم از ۱۶ اردیبهشت تا الان همش داخل ترشحاتم خون هست البته تنبلی تخمدان هم دارم ممنون میشم جواب سوالم روبدین
- کانون اکوژن در قلب جنین
سلام دکتر خوبی من باردار هستم همه سونوهام با آزمایشات خوبه بجز یکیشان که گفته کانون اکوژن درقلب راست جنین دیده شده
- بارداری
سلام دوقلو باردارم ...هفته ۳۰ هستم ... سوالم اینه احساس میکنم بعضی روزا جنین مثل نبض حدود ده یا بیست ثانیه با ریتم ثابت میزنه این حرکت نشانه چیست ؟ شدتش از لگد زدن ملایم تره.. باید چیکار کنم


