سلام،لازم است توسط پزشک معاینه شوید.تا اگر مشکل خاصی نداشته باشید. از کرم های مرطوب کننده در صورت نیاز استفاده کنید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص ال دی برای کیست
سلام من برای کیستم دو دوره قرص ال دی استفاده کردم دوره اول رفع نشو و دوره دوم هم استفاده کردم اما در دوره دوم یادم رفت بین ی هفته فاصله بدم برای پریودیم و بسته دوم رو بلا فاصله استفاده کردم اما بعد از یک هفته یادم اومد و قطعش کردم پریود هم شدم و دوباره استفاده کردمو تموم شد حالا ۴ روزه استفاده نکردم من باز پریود شدم ۶ روز قبل از دورم حالا این ایرادی داره خیلی نگرانم ؟
- نازایی
سلام خدمت خانم دکتر عزیز من 24 ساله هستم سال 93یک سقط داشتم و از اون به بعد دیگ باردار نمیشم الان سه سال هس پیش خانم دکتری در زنجان میرم آبان امسال برام آی وی اف انجام دادن ولی موقع انتقال گفتن دهانه رحمت سفت و بسته اس فقد طوری که دستگاههای ما از اون عبور نمیکنن الان آخرین پریودم 28آبان بوده دیروز که مراجعه کرده بودم قرص دادن و گفتن چون ذخیره تخمدانم کمه بجز اون دو جنینی که فیریز کردن باید دوباره ای وی اف بشم ولی من میترسم و بشدت استرس دارم و میخواسم دکترم رو تغییر بدم که شمارو معرفی کردن ممنون میشم راهنماییم کنم آیا احتمالش هس که بدون آی وی اف هم حامله بشم؟
- کیست نابوتین
سلام کیست نابوتین 7 میلی متری دارم این ماه میخوام برم برای انتقال جنین ایا نیاز هست کیست تخلیه بشه؟
- نامنظم بودن پریودی
من ۳۵ روزه از پریودیم میگرره رفتم دکتر بهم قرص دوفامد داده که بعد سیکل ماهیتانه مصرف کنم هنوز پریود نشدم باید چیکار کنم ایا قرص رو باید بخورم یا نه بازم صبر کنم یا برم پیش دکترم
- لکه قهوه ای بعدسقط
سلام خانم دکترعزیزخسته نباشیدمن ۲۵سالمه ده ساله عروسی کردم دوتاسقط داشتم وپریودم خیلی نامنظمه وتنبلی تخمدان دارم ازسقط اولم ۴سال گذشته وبعدسقط دومم اول پشتم لکه های قهوهای بزرگ افتادوالان شکم وبازووسینمم ازهمون لکه هاداره میافته چکارکنم خانم دکترممنون میشم راهنماییم کنیدبخداشوهرم کارگره واثلادیگه چیزی برای هزینه دکترندارم خیلی خرج کردم وجواب نگرفتم دعاتون میکنم یه دارویی برای لکه های قهوهای دارویی معرفی کنیدهزینه دکتررفتن ندارم خداخیرتون بده راهنماییم کنید
- دیرشدن پریود.
نزدیکی داشتم امامایه مرد داخل نریخته ولی دراین بین دوبارطولانی مدت بیمار بودم .وتب ولرز وبدن درد داشتم والان یک ماه دارع تموم میشه وپریود نشدم .تست هم دادم منفی بود والان واقعا نمیدونم چیکارکنم .ایا برم امپول پرژسترون بزنم تا پریود بشم یا نه ؟؟ ممنون میشم کمکم کنید.
- خودارضایی
سلام دکتر خسته نباشید من ۸ سال خودارضایی داشتم به صورت خیلی پراکنده الان ۱۹ سالمه ترسیدم که به پردم آسیبی زده باشم فقط در حد مالش بود با بالشت و اصلا چیزی وارد نکردم دکتر زنان رفتم گفت خوبه مشکلی نیست پردت سالمه اما سوال من اینه منی که خودارضایی داشتم برای معاینه قبل از ازدواج خودارضایی داخل پرده بکارت مشخص هست که طرف خودارضایی کرده ؟
- اقدام ب بارداری
سلام من میخام برا بارداری اقدام کنم ی سال پیش سقط داشتم دلیل سقطم نقص لوله عصبی بود جمجمه تشکیل نشده بود حالا الان من باید چکارکنم؟ایا دوباره این مشکل پیش میاد؟؟بعد من دو سه سالی هست ک قرص اسنترا۵۰ مصرف میکنم ایا این مشکلی ایجاد میکنه؟ایا دلیل سقطم ربطی ب این قرص داره؟؟
- سیپروترون کامپاند
با سلام آیا قرص سیپروترون کامپاند به تنهایی و بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری برای ضد بارداری مناسب و مطمئن است؟ با تشکر
- باسن
سلام خسته نباشید دختری ۱۲ساله که یکسال پریودمیشه الان چندماه مدام دردباسن داره میشینه درد داره و بلندهم میشه درد داره،علتش چیه؟چیکارکنیم که خوب بشه؟میگه تیر میکشه
- بی تحرکی جنین
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم علت بی تحرکی جنین چیه؟ ایا اگر در ماههای اخر بارداری عفونت قارچی داشته باشی و علاوه برا انتی بیوتیک دکتر تجویز که از اب و جوش شیرین برای شستشو استفاده کنیم اینها برای سلامتی جنین مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- سزارین
سلام من زایمان دومم دوسال ونیم پیش بوده، الان ناخواسته باردارشدم، میخواستم بدونم سومین سزارین برام خطرناکه؟
- بلوغ
باسلام.دختر من نه سال وسه ماهشه موی عورتش رشد کرده .قدش از همسالهای خودش کوتاهتره .آیا نشانه ی بلوغ زود رسه؟چیکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید.
- شیافت پروجسترون
من ۶ هفته بار دارم آیا شیافت پروجسترون خوبه استفاده بشه
- کیست تخمدان
سلام ببخشید من خانمی 37هستم تنبلی تخمدان شدید دارم تا الان باردار نشدم ایا امکان داره باردارشم
- بارداری از مقعد
سلام وقتتون بخیر من یک روز از اتمام پریودیم رابطه از مقعد داشتم و3بار مایع ارضایی داخل مقعد ریخته شده-و اینکه پریودامم هیچوقت منظم نبوده . هیچ علایمی ندارم فقط پریودم4 روز عقب افتاده و باکره هم هستم ایا امکان بارداری هست؟
- آیا خوردن عرق نعناع برای ماه آخر مشکل دارد
- بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخوام ازدواج کنم ولی شرایط اینکه ب پزشک مراجعه کنم ندارم ممنون میشم واضح جواب من و بدید من تا الان دوبار در ماه عادت ماهانه نشدم و اینکه من وقتی برای اولین بار عادت ماهانه شدم روز اخر به اندازه یک بند انگشت اشاره داخل واژنم کردم که تقریبا بعد نیم تا یک ساعت از من خون اومد میخواستم بدونم به بکارتم اسیب رسیده ممنون میشم جوابتون واضح باشه
- تاخیر در پریودی؟
سلام خسته نباشید من ۸ این ماه باید پریود میشدم ولی هنوز پریود نشدم این چندوقت هم خیلی استرس داشتم خیلی نگرانم ایا امکان داره به خاطر استرس باشه ؟
- سلام خسته نباشین من الان حدودا 12سال است ک از زایمان میگذره ولی احساس درد در سمت چپ بخیه سزارین دارم ممنون میشم راهنماییم کنین.


