Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Pco
سلام دکتر برای تنبلی تخمدان به من اینوفولیک روزی ۲ بار و متفورمین روزی ۱ عدد دادن خوردن هم زمان این دو مورد ایرادی نداره؟
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- هیستروکتومی
سلام با هیسترو کتومی به روش لاپاروسکوپی برش روی شکم انجام میشه؟
- عوارض سقط
ایا سقط در دوماهگی سخت است..دارو میخوام استفاده کنم
- سقط جنین
سلام من سه سال پیش سقط داشتم تنبلی تخمدان دارم دفاستون مصرف میکنم والان هم دوماه قصدبارداری دارم امانمیشم پریودهام منظمه چطورنزدیکی کنیم که بهتر جواب بده ایاحتمله میشم
- خونریزی شدید همراه بالخته های بزرگ
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما من هشت ماه پیش بخاطرصخامت رحمی کورتاژ شدم ولی بازهم خونریزیم خیلی زیاده سونوگرافی هم کیست نشون داده میشه بادارو رفع کردیا باید جراحی بشم
- واژن
سلام وقت بخیر بنده ۴۳ ساله هستم و سه تا بچه دارم وهرسه رو سزارین اوردم آخرین سزارینم ۹سال پیش بود چندماهی هست که تقریبا نزدیک به ناحیه ی پرینه منتهی از داخل واژنم یه تقریبا مثل ی گوشتیه میاد بیرون و برمیگرده هنگام اجابت هنگام نشستن به توالت خانم دکتر چیکار کنم دلیلش چی میتونه باشه سپاس مخلصانه
- سلام خانم دکترمن فتق ناف دارم الان قصدبارداری دارم پیش جراح عمومی ومتخصص زنان هم رفتم ولی جواب قطعی نگرفتممیشه راهنمایی کنید؟؟؟سوال بعدفتق نافم سونوگرافی رفتم ۷میلیمتر
سلام خانم دکتر ۲۱ سالمه و وقتی در توالت میشینم لابیای داخلی من انگاری از داخلی واژن بیرون میزنه و دیده میشه آیا طبیعیه این شکل از واژن ؟
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- تخمدان پلی کیستیک
سلام دکتر من ۱۶ سالمه و تنبلی تخمدان دارم باید برای درمان برم دکتر؟یا به مرور خوب میشم ؟چون میخوام برم لیزر و گفتن اگه درمان نکنم دوباره موها درمیاد لطفا حواب بدین ممنونم🧡
- نازایی
بعد از تزریق ماده کنتراست در کاویته اندومتر وتهیه کلیشه های مناسب تمام حفره اندومتر از ماده کنتراست پر شد رحم شکل و نمای اناتومیک طبیعی دارد filing defect.جابجایی یا اثر فشاریاز خارج دیده نشد سرویکس spindle shape و ایسم سیلندریک میباشد هر دو لوله با دیامتر طبیعی روئت شدند. ولی spillage کنتراست از هیچکدام از لوله ها رویت نمیشود در کلیشه های پس از تخلیه باقی مانده کنتراست در لوله ها و کاویته رحم دیده نشد.. سلام دکتر عزیز میشه مشکل من رو بگید چیه. ایا لوله های من بسته است..۴۲ سالمه و فرزند ندارم..سه ساله اقدام کرده ام و نشده.
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر خوردن قرص اورژانسی در دوره شیردهی مشکلی داره؟ البته بچه ام یازده ماهشه و من از زایمان تا حالا هنوز پریود نشدم
- بارداری
سلام من ۳ تآمپول سینال آف زدم برای بارداری اما ۱۲ روز از زدن آمپو هاگذشته من دوروزه که قاعده شدم ایا امکان دارد من باردار شوم یا دوباره آمپول بزنم
- زنان
با سلام خانم دکتر ایا میشود ک پماد تریپل سولفا یا تریامسینولون را در دکران شیر دهی استفاده کرد
- سونوگرافی
در سونوگرافی واژینال رحم دارای ساک بارداری منفرد با ابعاد و حدود مختصر نامنظم و دارای اکوهای داخلی رویت شد.درون ساک بارداری یولک ساک با دیامتر ۷ mmهمراه با امبرتو فاقد fhrو کانون ضربان دار واضح معادل ۶w+3dرویت شد.
- پرده بکارت
سلام من ۲۱ سالمه و تو ۱۵ سالگی بکارتم اسیب دیده و خون اومد تو نامه پزشکی قانونی زده ناحیه ساعت ۴ اسیب دیده الان چند سال گذشته تو این هفته دوبار رفتم برای معاینه هر دو دکتر گفتن پایین پرده اسیب دیده سوالم اینه بعد ازدواج تو اولین رابطم خون میاد؟
- کیست درمویید
سلام.من در تخمدان چشم یک کیست درمویید ۴ سانتی دیده شده که باعث درد خفیف و مبهم در ناحیه زیر شکمم میشود،میخواهم برای بارداری دوم اقدام کنم،آیا میتوانم صبر کنم و حین سزارین کیست را خارج کنم،یا باید قبل از بارداری کیست را درآورم؟
- کورتاژ
سلام خسته نباشیدمن ۴ روزهست کورتاژکردم چون ضخامت لایه رحمم ۱۴ بودبعدازکورتاژخونریزی دارم وبندنمیاد بطوری که نیم ساعت ویکساعت باید نوارروعوض کنم میخواستم ببینم طبیعی هست هرازگاهی هی دردکمی دارم متشکرم اگه جوابم روبدهید
- جلوگیری بارداری
سلام من ۲۰سالمه همیشه دهم هرماهی پریود میشدم الان دوازدهمه هنوز پریود نشدم ترشحم بصورت یه مایع بی رنگ شفافه مث اب میمونه و زیاده ممکنه حامله باشم
- سلام خسته نباشی خانم دکتر من الان یک ماه از سقطم میگذره و۱۵اسفند یه خون ریزی مثل روز اول پریودی داشتم وفقط روز اول خون ریزی داشتم ودورزبعدهم لکه بینی میخواستم ببینم اینو پریودی حساب کنم یانه
عفونت هم دارم وانتی بیوتیک هم مصرف کردم الان باید چیکارکنم


