Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
من هفته 5 باداری هستم بچه 7 ماه دارم
- خونریزی
سلام من بعد از زایمان در ماه ۲بار پریود میشم بچه هم شیر میدم ۵ماهشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- بیماری زنان
چند ماهی هست موقع پریود بادی تمام بدنم رو میگیره زیر دل مسیر ادرار کردن دور مقعد مسیر خروج مدفوع به حدی که نه میتوانم بشینم و راه رفتن برام سخت میشه موقع ادرا و مدفوع خیلی درد دارم و بعضی وقتها که شدید میشه نمیتونم مدفوع کنم حتی جلوی خارج شدن باد رو هم میگیره خیلی درد دارم و تا پایان پریود همراه من هست این وضعیت لطفا راهنمایی کنین که علت این درد و درمانش چیه بسیار سپاسگذارم
- خونریزی بعد از قطع ناگهانی قرص جلوگیری
سلام من ماه اولی که از قرص جلوگیری استفاده کردم هیچ مشکلی نداشتم نه خونریزی و نه لکه بینی و بعد تموم شدن بسته اول پریود شدم اما بعد شروع بسته دوم که از روز سوم پریودم بود بعد پریود لکه بینی داشتم و قرص قطع کردم الان ۸روزه که خونریزی شدید دارم ۲روزه مفنامیک اسید میخورم ولی هنوز خونریزی دارم باید چیکارکنم؟
- چاقی حاملگی
سلام خدمت شما می خواستم بدونم اگر بعد از اینکه بچه ام به دنیا اومد بهش شیر ندم سینه هام افتادگی پیدا میکنه؟ چون شنیده بودم که با شیر دادن فقط بد فرم میشه اگه ممکنه راهنماییم کنید که چی کاری بکنم
- کیست تخمدان
من شیش ماه قرص سیبل استفاده کردم برای کیست تخمدانم و زیاد بودن فواصل پریودم اگر الان قطع کنم هورمونام بهم میریزه ایا چون من لیزر میرم خیلی برام مهمه بدونم لیزرم بی نتیجه نباشه
- ناتوانی جنسی زن
سلام۱ سال ازدواج کردم دررابطه باهمسرم تحریک نمیشم وباعث شده زندگیم دچارمشکل شده خواهش میکنم راهنماییم کنید
- دکتر زنان
سلام لطفا جواب بدید
من ۱۹ سالمه رفتم سونوگرافی نوشته فولیکول های متعدد به قطر ۷ الی ۸ در پریفرال تخمدان دیده شد یعنی چ برای درمانش چیکار کنم - کیست
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر میخاستم بدونم این ک کیست کورپوس لتئوم باعث میشع باردار نشیم!؟
- سونو
باسلام من سونو سینه دادم سینه هام متراکم بود میشه متراکم بودن بخاطر این بوده که نزدیک پریودیم بوده:؟
- یک ماهع باردارم چیکارکنم
سلام من یک ماه ویک هفتست باردارم بایدچیکارکنم ک سقط بشه؟
- چرا وقتی پریود هستم موقع مدفوع زیر دلم درد شدید میگیره جوری ک دیوار و چنگمیندازم😭😭
چرا وقتی پریود هستم موقع مدفوع زیر دلم درد شدید میگیره جوری ک دیوار و چنگمیندازم😭😭
- سلام. موقه ی پریودی جسم سنگین بلند کردم و جابجا کردم و از بلندی پریدم و زیر شکمم درد و گرفتگی حس کردم یهو و گرفته بود و درد هم داشتم. یکسال میگذره هنوز همون حالت رو دارم سنو دادم رحمم مشکلی نداشت
- پسر دار شدن
من دوتا دختر دارم دیگه نمیخوام دختر داشته باشم میخوام پسر دار شم چیکار کنم
- سرکلاژ
با سلام و خسته نباشید به علت وزن بالا و داشتن تخمدان تنبل کلی قرص و آمپول استفاده کردم متفورمین روزی 4 تا بلاخره با iui باردار شدم اما در هفته 24 به علت باز شدن ناگهانی دهانه رحم بچه سقط شد من چند روز قبلش سونوی انومالی داده بودم طول دهانه رحم 30 بود و دکتر گفته بود همه چیز خوب هست؛ حالا می خوام بدونم کم کاری از دکتر بود یا 30 واقعا نرماله ؟ دکتر بهم گفته دفعه بعد حتما باید سرکلاژ کنی آیا واقعا لازمه؟ بعد از سرکلاژ باید استراحت مطلق باشم ؟ من ساعت کارم از 8 صبح تا 6 بعداز ظهره کار اداری یعنی نشسته است، می تونم سر کار برم یا نه؟ آیا بازم نیاز به iui هست؟
- بررسی سونوواژینال
باسلام من 40 سالمه وقصدلارداری مجدددادم وسونوواژینال انجام دادم ک اینارونوشته رحم باسایز70 63 51 وباکوی پرانشیمال هتروژن همراه باتغییرات ادنومیوزرویت شد توده فضاگیردرپارانشیم رحم دیده نشد ضخامت اندومتر5درحدطبیعی است هردوتخمدان سایزونمای طبیعی دارند. rto25 18.lto26 25 فوایکول بالغ به قطر28س درتخمدان چپ رویت شد... توده فضاگیردرادنکسهادیده نشد.. مایع ازادلگنی دیده نشد... تخمدان هادرقسمت میدلاین درنزدیکی هم قراردارند... sliding signرحم وتخمدانوها کاهش یافته وبنفع چسبندگی رویت شد من ک برج 2 عکس رنگی رحم دادم چسبندگی وهتروژن نداشت و برج 1 هم بازم سونودادم مکردی نبودالانی اینایعنی چه.. میشه منوواصح روشنم کنید
- سلام خانم دکتر خسته نباشیدببخشید من دوروزه انتقال جنین داشتم وبدون اینکه بفهم توخواب ارگاسم شدم میخواستم ببینم آیا مشکلی وایه جنینا پیش میادیان تشکر
- سلام خانم دکتر من ۱۰ ساله نازایی دارم با امپولهای نازایی فولیکولهام زیاد نمیشه به نظر سرکار چه دارویی خوبه تخمدانها پلی کیستیک هستند
- خونریزی خیلی گسترده پشت ساک. ۶ هفته و ۶ روز
سلام خانمدکتر.وقت بخیر.من ۶ هفته و ۶ روز باردار هستم. از دو رکز بعد موعد پریود که مراجعه کردم به خاطر هماتوم شیاف ۴۰۰ بهم دادن روزی دوبار. دو روز پیش که مجدد رفتم سونو گفتن خونریزی خیلی گسترده پشت جفت دارم. این ریپورت سونو هست:"یک هماتوم سابکوریونیک به ابعاد ۲۸.۵*۱۷.۵*۱۴.۵ به حجم تقریبی ۳.۷ سی سی در خلف ساک حاملگی رویت شد که حدود یک دوم ساک حاملگی را دربرگرفته. و با توجه به حجم حاملگی مذکور تهدید به سقط است". خانمدکتر خود ساک هم ۶.۷ سی سی هست که گفت کوچیکه. میشه لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم پیشگیری کنم از سقط؟ ایا شیاف کافی هست یا باید امپول مصرف کنم؟🙏🙏😰
- پرولاکتین بالا
ببخشیدخانم دکترالان این متنوواستون فرستادم که گفتین عکس رنگی بگیرم یعنی بایدهمه ازمایشاتوکه برج7انجام دادمودوباره انجام بدم؟من عکس رنگی هم انجام دادم وهردولوله کاملابازبودن..مشکل اندازه تخمکم ندارم می خواستم بپرسم میشه ازقرص برموکریپتین استفاده کنم؟ اگرکه میشه ومشکلی نداره طرزاستفادش چه جوریه؟


