Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقایای سقط
سلام من سقط داشتم الان ۱۸ روز میگذرد خون ریزی زیاد داشتم از ۱۶ روز قرص ال دی شروع کردم اما هنوز خونریزی دارم چکار کنم با قرص سقط کردم
- ویتامین ها در بارداری
با سلام خدمت خانوم دکتر . هفته بیست و پنج بارداری هستم. قرص اهن فروفورت دئودنال و پرگمام از هر کدوم روزی یه عدد ، قرص امگا ۳ دوبار در هفته ، قرص کلسیم که خالی کلسیم نیست کلسیم همراه با زینک و منیزیم هست روزی یک عدد.خواستم ببینم مقداری زینک و منیزیم که تو قرص کلسیم هست با قرص پرگمام که مولتی وینامین هست ،زیاد نمیشه مقدار دوز داروییش؟ قرص هایی که بالا نوشتم مصرفشون مشکلی نداره؟ در ضمن دیابت بارداری هم دارم و تحت رژیم هستم.
- Ivf
سلام بنده ۲شنبه عمل پانکچر انجام دادم والان ۴شنبه ترشحات آبی رنگ آبکی دیدم دلیلش چیه
- میوم ها
سلام خانم دکتر خیلی ممنونم از پاسخ تون الان من باید چیکار کنم با میوم ها تا کی اینا خوب میشه خیلی ممنونم
- در مورد کاندم پریود شدن
من از کاندم استفاده کردم شوهرم الان هی میترسم پریود نشم آیا آلارم هست بترسم یا ن
- لکه بینی
سلام، منقرص دروسبلین ۲۱ دونه رو مصرف کردم و رسیدم به ۷تا قرص سفید دارونما، و الان ۳ روزه ک دارم دارونما رو میخورم ولی پریود نشدم، فقط در حد خیلی کم رنگ لکه بینی قهوایی کمرنگ داشتم آیا این بهمعنی بارداری میباشد یا طبیعیه؟ و بگم که دست نامزدم به پیشاب الوده شد و زد به واژنم آیا احتمال بارداری هست؟من قرص دروسبلین ک بالا گفتم رو از روز چهارم پریودی مصرف میکردم
- قرص کنکور
با عرض سلام .بنده به علت مشکل pvc قلب قرص کنکور 2/5 مصرف میکنم-آیا میتونم برای بارداری اقدام کنم و قرص بروی جنین تاثیری نداره ؟
- پریود نامنظم
سلام ببخشید من 18 بهمن ماه قبل رفتم دکترزنان زایمان برا پریودم چون نامنظمه قبلن کیست داشم الانم دارم کیست وتنبلی تخمدان دارم بهم دارو داد ماه قبل اول ماه پریودشدم امروز9 اسفنده هنوز نشدم دکتربهم قرص مدروکسی پروژسترون دادن نوشتع از 15 و 25 سیکل ، چون پریودنشدم دوتاشو تا الان خوردم میخاسم ببینم همشو استفاده کنم؟اگه نشم چی؟یا اگه بشم بازم استفاده کنم این قرص و؟ ممنون میشم جواب بدین🙏
- بارداری
همسرم واریکوسل داشت ومن ۴بار سقط کردم ولی درهربارداری قلب تشکیل میشد ودر سونوگرافی بعد قلب نداشت آیا ممکن است کسی واریکوسل داشته باشد جنین قلب داشته باشد بعد سقط شود
- بیماری زنانه
سلام من دوبار سقط با قرص میزو پروستول زیر زبانی داشتم الان سه ماه میگذره از آخرین سقط سونو رفتم همه چیز نرمال بود اما الان دقیقا سه ماهه در حد یک روز فقط پریود میشم تمام خیلی نگرانم بی زحمت راهنمایی میکنین سونو تازه رفتم کورتاژ هم نشدم
- بعد جراحی کیست بارتولن
سلام بدنسازی و رابطه جنسی چه زمانی بعد. از جراحی امکانپذیره؟
- سلام ببخشید من روز 21 به خاطر خون ریزی جنین 6 هفته سقط شد رفتم سونو دادم گفتن 5سی سی بقایا مونده بهم قرص کفسول مفنا میک اسید دادند فقط لکه دارم هیچی دفع نکردم چکار کنم راهنمای کنید ممنون میشم
- انتقال جنین بلاست
سلام خسته نباشید انتقال جنین بلاستانجام دادم هیچعلایمی ندارم
- تیروئید….
سلام خانم دکتر بنده عرض کردم هفته ی ۷ بارداری هستم وخدمتتون گفتم تیروئیدم ۶ هستش شمافرمودین که دارومصرف کنم چه داروئی مصرف کنم برای تنظیم تیروئیدم خواهش میکنم راهنماییم کنین ممنون میشم
- تنگی دهانه رحم
با سلام و ادب، خانم دکتر سال پیش بعداز آی یو آی متوجه شدم دهانه رحمم تنگه دکتر بعداز آی یو آی گفت دهانه رحمت بسیار تنگ بود.ممکنه تنگی دهانه رحم به دلیل فریز دهانه رحم باشه؟ آیا همین عامل میتونه باعث ناباروری در من شده باشه. درمان و باروری با تنگی دهانه رحم چطوره؟ با دارو درمان میشه یا با جراحی؟
- درباره رحم
ابعادرحم نرمال واکوی میومترنسبتاغیریکنواخت است آندومتربااکوی نرمال و ضخامت 10میلیمتررویت شد
- عمل
سلام و عرض ادب خانوم دکتر من یه زایمان زودرس داشتم بدون سرکلاژ و میخوام شما برام سرکلاژ شکمی انجام بدید چون بعد زایمانم واقعا داغون شدم و میخوام راه مطمئن تر انتخاب کنم از نظر شما مورد قبوله؟
- قرص پردنیزولون
سلام من بیماری ماستیت پستان دارم و دکتر برام قرص پردنیزولون تجویز کرده. ایا این قرص میتونه در تنظیم عادت ماهانه تاثیر بزاره؟ چون من چندماهی هست که ماهی دوبار پریود میشم.
- سلام خسته نباشی من نزدیک دوماه ازپریودم گذشته ازقرص مدروکسی پروژسترون استفاده میکردم امکان داره حامله باشم یانه نزدیکی که میکردم منی راداخل نمی ریختیم حالاامکان داره حامله باشم
- مصرف دارو در بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، هفته نهم بارداری هستم، سرما خوردم و به پزشک مراجعه کردم گفتن ویروس هست، بهم دارو دادند آیا میتونم دارو مصرف کنم؟ قرص سفکسین و کلرفرامید و شربت دیفن هیدارمین دادند، گلو درد دارم خیلی اذیت کننده است، چه چیزی مصرف میتونم بکنم که بهتر بشم؟


