Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- امپول واریوپپتیل
سلام خسته نباشید دختر من ۹ ساله است اولین امپول واریو پپتیل را برای هورمون بلوغ زود رس شروع کرد میخوام بدونم در اینده روی بارداری تاثیر نداره؟
- در مورد ای وی اف
من ای وی اف کردم و ۴۱ سالمه ،،الان ۱۲ روز از انتقال گذشته و شاهد لک بودم البته هنگام اجابت مزاج و پاک کردم خون تیره یی کم دیدم نشانه چیست الان از این بابت نگرانم
- غده سالید هیپواکو
سلام بنده سونگرافی انجام دادم میگن غده سالید هیپو اکو دارید ک 7عدد هستند ایا این غده ها سرطانی هستند خطرناک هستند
- فیبروم
سلام خانم دکتر روزتون خوش من میوم ساب سروزال دارم باید جراحی بشم اما متاسفانه به دلیل کرونا تمام کارها فعلا تعطیل شده حتی مطب ها و من احتمالا تا اردیبهشت باید صبر کنم ممنونم میشم منو راهنمایی کنید چون درد دارم
- خونریزی
سلام خانم دکتر.من یازده ماهه از زایمانم میگذره تا الان پریودیم منظم بود این ماه پریود شدم الان دوهفته ست خونریزی دارم رفتم سونو همه چی نرمال بود و هیچ مشکلی نداشتم،علت این خونریزی چی میتونه باشه؟واینکه میشه یه قرصی معرفی کنین برای بند اومدن خونریزیم ممنونم از پاسخگوییتون
- سونوگرافی
باسلام.من امروز۶هفته م تموم میشه فردامیرم توهفته ۷ .دیروز سونودادم برانوشتس تصویر ساک فاقدفتال پل وyolksacو همچنین تصویرناحیه اکوژن به ابعادتقریبی ۱۱.۸درداخل ساک ک می تواند مطرح کنندا هموراژی باشد و دوهفته دیگ هم سونوکنترل توصیه کردن ممنون میشم راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز روز هفت پریودی نزدیکی از پشت داشتم و یه مقدار مایع در آن قسمت ریخته شد احتمال بارداری وجود دارد؟
- مصرف کرم در بارداری
سلام خانم دکتر . من در هفته ۱۶ بارداری هستم . میتوانم کرم مرطوب کننده ایروکس کودکان برای صورتم و کرم ترک پا جی برای پاشنه پا استفاده کنم ؟ ضرر ندارند؟
- ۰۰
.........
- آمپول دکاپپتد
سلام وتشکر از خانم دکتر.خانمی چهل ساله هستم به علت خونریزی شدید.دکترم آمپول دکاپپتد تجویز کردن.ولی این آمپول رونتونستم پیدا کنم.میشه به جای این آمپول از آمپول واریوپپتل استفاده کرد.
- درد قاعدگی
سلام خسته نباشید هنگام قاعدگی درد شدیدی در ناحیه ی مقعد احساس میکنم همراه باحالت استفراق و سرگیجه شدید چه دارویی مصرف کنم
- باردار هستم یه توده هاپیواکو در سینه سمت چپ
توروخدا جواب منو بدین من در هفته ۳۳ بارداری هستم یه جوش چرکی نوک سینه سمت چپم باعث شد به دکتر مراجعه و برم سونو گرافی توی سونو نوشته یه توده هایپواکو با کانون های کلسیفیکاسیونو حدود مشخص به ابعاد ۸ در ۱۵ م.م در ساعت ۱۰پستان چپ به فاصله ۳ سانتی متر از نیپل دیده شد BIRADS=۳ ازتون خواهش میکنم بگین منظور این نوشته چیه؟ این توده خطرناک یا خدایی ناکرده سرطانی هست یا نه؟
- Ivf
سلام وقت بخیر من چندتا فیبروم داشتم که میخواستم برای بارداری اقدام کنم و معاینه شدم که گفتین که احتیاج به عمل نیست و مشکلی برای بارداری وجود نداره یه چند ماه اقدام کردم و چون همسرم اسپرمهای ضعیفی داشتن دکترشون گفتن که شما به طور طبیعی نمیتونید باردار بشید و باید Ivf کنید، خواستم بپرسم با وجود فیبروم میشه اینکارو کرد؟
- پماد دالاواگ برای زخم دهانه رحم
سلام خسته نباشید،خانم دکتر برای زخم دهانه رحم بهم کرم واژینال تریپل سولفا دادین بعد از استفاده دچار سوزش واژن شدم به مطب زنگ زدم بهم گفتم به جاش از کرم دالاواگ استفاده کنم دو شب استفاده کردم بازم سوزش دارم چیکار کنم
- درباره کیست تخمدان
سلام وقت بخیر دکتر من مجرد هستم و پریودم منظم نبود دکتر که رفتم حدود سه ماه قرص سیپروترون کامپاند مصرف کردم بعد عوارض داشت دکتر برام عوضش کرد و وروژست برام تجویز کرد الان برشورش رو مطالعه کردم نوشته علائم اندومتروزیس ممکن است با قطع وروژست برگردد ، ینی دوباره مثل قبلا میشم؟؟؟
- خوردن قرص امی تریپلین ۱۰
سلام ببخشید من باردارم ولی سردرد دارم و بیخوابی و استرس دکتر اعصاب قرص امی تریپلین نوشت شبا بخورم از هفته 17 تا 25که الان هستم دارم میخورم بعد دکتر زنان گفت نخور 1روز نخوردم سردرد اومد سراغم تو نت گفتن خوب نیست قرص نخورم ولی با سردرد چیکار کنم میزنم به چشمم دکتر معاینه کرد گفت مال استرس و خوابه حالا نظر شما چیه ؟؟؟؟
- کیست تخمدان
گزارش سونوی من کیست یونی لوکولار بدون ندول و سپتا با جریان خون طبیعی به ضخامت ۳٫۶ که به نفع سیست ادنوما گزارش شده که این کیست یک سالو نیم هست بعضی وقتا کوچکتر شده و بعضی وقتا بزرگتر ولی هیچ وقت بزرگتر از ۳٫۷ نشده برا درمانش میشه کاری کرد یا باید جراحی بشه و ایا ممکنه این کیست بدخیم باشه ؟
- عفونت
سلام من مدتی بود دچار عفونت شده بودم دکتر برام کلوتریمازول تجویز کرد استفاده کردم خوب شدم با وجود اینکه خیلی رعایت میکنم بازم دوباره عفونتم برگشت بازم دکتر برام کلوتریمازول وفلوکونازول تجویز کرد استفاده کردم الان خارش دارم با سوزش شدید لکه هم سفید مایل به زرد بدون بو خواهش میکنم بگین چطوری درمان شم خسته شدم اصلا نزدیکی نمیتونم کنم وقتی هم به اصرار شوهرم نزدیکی میکنم سوزش ودرد دارم واصلا حس خوبی ندارم چیکار کنم؟
- درمان زگیل
سلام خانوم دکتر ۰برای من تشخیص زگیل تناسلی دادن ۰آیا شما خودتون روش کرایو ویا لیزر رو برای درمان انجام میدین؟نگرانم که وضع بد تر بشه میخواستم بیام خدمت خودتون
- قطره ویتاگنوس
سلام خانم دکتر من ۲۶ سالمه و مجردم تقریبا ۷ ساله که حجم خونریزی پریودم کم شده ،دوره هام منظمه و ۲۸ روزس ولی حجمش کم شده و از ۵ روز رسیده به دوروز یک و نیم یا دو روز خونریزی دارم و روز سوم قطع میشه و روز چهارم هم یکم لکه بینی دارم همون سالی که این مشکلو پیدا کردم سونوگرافی انجام دادم که نرمال بود و هیچ مشکلی نداشتم ،آزمایش های پرولاکتین، اهن، کمخونی، تیرویید و ویتامین دی هم انجام دادم که همش نرمال بود حالا سوالم اینه میتونم از قطره ویتاگنوس استفاده کنم؟ این قطره کمک میکنه که خونریزیم دوباره مثل قبل بشه و زیاد بشه و اینکه آیا عوارضی داره یا نه؟ ممنون


