Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر بنده اقدام به بارداری کردم و امروز روز ۲۹ سیکلم هست وپریود نشدم ازموعدم ی روز گذشته درد زیر کمر و زیر شکم دارم آیا اینکه باردارم یا ساعاتی بعد پریود خواهم شد با این وجود .. کمی سردرد و حالت تهوع دارم ولی تهوعم شدید نیست و اینکه تست بگیرم یا خیر منتظر بمانم
- علت بارداری پوچ و بدون جنین
دوبار باردار شدم اولی پوچ و دومی جنین بدون قلب بود. حالا نمیدونم دیگه چیکار کنم
- بررسی سونوگرافی بارداری
سلام من سونو گرافی غربالگری اول بارداری انجام دادم خدا را شکر که همه چیز جنین نرمال بود ولی یه کمی گفت جفتت پاینه اطراف ساک حاملگی کمی خون دیده میشه راهنمایی کنین ممنون میشم
- خوردن قرص ال دی واورژانسی دریکروز
سلام خانم تقریبامن ۱۳روزپیش سه بارنزدیکی داشتم همون ساعتدوتاقرص اورژانسی خوردم وهمون روز۴تا ال دی خوردم وتا ۳روزبعدش روزی چهارتا ال دی خوردم وقطع کردم الان نه روزه منتظرم پریودشم ولی نشدم ودقیقادوازده روزبعدنزدیکی و۸روزبعدمصرف قرص ال دی دبروزصبح بی بی چکزدم منفی شد ببخشیدمصرف قرص اورژانسی وال دی پریودموبهم ریخته؟؟؟ واینکه بی بی چک زدم درسته؟؟
- سقط
سلام من سقط 6 هفته داشتم تیتر بتا دادم اول عدد 349 بعد چهل و هشت ساعت بعد مجدد آزمایش دادم که عددش 321 شد ولی تکرار زده بود بعد از تکرار عدد بتا به 389 رسیده خیلی نگران هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سوزش واژن
باسلام من ۲۲سالمه ومتاهلم مدت ۴ساله سوزش خیلی بدی تو واژنم حس میکنم که با لرز وقطره قطره امدن ادارم همراست سوزشم جوری که زندگیمو مختل کرده خیلی دکتر رفتم وانواع قرص چرک خشک کن یا دیکوفناک واستفاده کردم ازمایشش ادراروسونوگرافی کلیه دادم اما هیچی اثری نداره وقتی قرص فنازومکسم استفاده میکنم تا چندساعت فقط ارومم میکنه میشه منو راهنمایی کنید ممنون
- جلوگیری
سلام من ماه آینده عقد میکنم. میخواستم یه روش مطمئن برای جلوگیری از بارداری معرفی کنید. روشی که عوارضش کم باشه. ممنونم
- با عرض سلام خدمت خانم دکتر سونوگرافی من نوشته اکوی رحم هتروژن و حاوی نواحی هایپواکوی کوچک است که مطرح کننده رحم میوماتوز میباشد رحم حاوی تعدادی کیست tinyساب آندومتریال است بزرگترین میون به دیانتر ۱۳ میلیمتر به صورت ساب سروزال در دیواره خلفی فوندال مشاهده شد .آندومتر به حالت منظم و خطی و با ضخامت ۸ میایمتر دیده شد که مطابق با فاز ترشحی است.لطف میکنید بفرمایید مشکل من چیه متشکرم
- سلام من کیست ریز دارم و زود به زود پریود میشم و دکتر برام چند ماه قرص پرژسترون داد بعد آخرین بار که خوردم تموم شد یه هفته دیگش دو سه روز لکه بینی داشتم اونم قهویی رنگ وحالا سی روز میشه که پریود نشدم ایا من باردارم یا برای قرص هاست که پریود نمیشم زیر شکمم درد دارم وکمرم هم بعضی موقع درد داره میشه رهنمایی کنید ممنون میشه
- آیاِلقاحبرایپدرومادرتشنجودرددارد
ایازمانخارجشدناسپرموعملتلقیحبدنپدرومادردچارحالتخاصیمیشودواینحالتچیست
- عفونت
سلام خانوم دکتر من ۲۰ سالمه و رابطه جنسی نداشتم حدود ۱ سال پیش عفونت قارچی داشتم که با قرص فلوکونازول ۱۵۰ که ۳ تا ۳ روز درمیون خوردم و شامپو ضد قارچ خارش و سوزش خوب شد اما چند ماه بعد که دکتر معاینه کرد گفتن داخل واژن هنوز خوب نشده .بازم همون قرص و لوسیون استفاده کردم الان خارش و سوزش ندارم ولی هنوز داخل واژن خوب نشده و دارو های واژینال هم نمی تونم استفاده کنم چیکار کنم بنظرتون؟ ( pcod هم دارم) باتشکر
- بارداری
خانم دکتر من در هفته سوم بارداری قرص سایتوتک استفاده کردم الان۲روز گذشته اما خونریزی ندارم و فقط چند لکه کم دیدم الان چیکار کنم.توروخدا راهنمایی کنید
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید علت اینکه سرکلاژ شکمی قبل از بارداری توصیه میشه انجام بشه چیه؟وبعد دکتر بعداز ویزیت به من گفتن هروقت باردار شدی باحواب غربال سرکلاژ شکمی انجام میدم نظرتون چیه
- عددبتا پاین بعد از ای وی اف
سلام خسته نباشید من دو هفته پیش آنتقال جنین داشتم و دو روز پیش رفتم آزمایش عدد بتا 12بود بعد 48 رفتم شد ٢ ميخاستم بدونم واسه چی اینجوری شده
- تاخیر در پریودی؟
سلام خسته نباشید من ۸ ما قبل باید پریود میشدم ولی۲۲ بهمن ماه پریود شدم این ماه هم هنوز پریود نشدم سونو انجام دادم مشکلی نداشتم مجرد هستم (این چند ماه اخیر خیلی استرس داشتم )آیا امکان داره به خاطر این علت باشه ؟و اینکه باید چه روش هایی رو انجام داد تا پریود شوم بجز آمپول زدن
- Read More Here download jaxx wallet – jaxxwallet-web
view it now [url=https://jaxxwallet-web.org/]download jaxx wallet[/url]
- غربالگری
سلام خانم دکتر ،می خواستم بدونم تو ۱۰ هفته و ۱ روز میشه تست غربالگری مرحله انجام داد ؟
- اثر قرص ال دی
سلام من ۱روز بعد ازرابطه ۱عدد قرص ال دی خوردم آیا اثر میکنه که باردار نشم ممنون میشم زود جواب بدین
- بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من دیروز امپول تشکیل ریه زدم امروز صبح ناشتا قندمو گرفتم شد ۱۰۴ قبلش قندم همیشه ۸۰ بود الان چیکاری باید بکنم تا بیاد پایین؟ بعد کی نرمال میشه قندم؟
- آنومالی ۱۹ هفته
سلام درسونو سلامت جنین بقول دکتر سوگرافی یه ناودون درسر جنین در۱۹ هفتگی هست نگرانم تمام سونوها نرماله فقط HC۱۴۳ هست آیا جای نگرانی هس


