Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- طرز مصرف دارو
سلام وقت بخیرمن به دکترزنان مراجعه کردم خیلی کم عفونت داشتم بهم قرص ازیترومایسین وشیاف واژینال بهم دادن ودرحال اقدام به بارداری هستم ودرروزهای تخمک گذاریم هست میتونم این دوقلم دارورواستفاده کنم ونزدیکی داشته باشم یا 18قاعدگی ببعداستفاده کنم ک تخمک گذاریم تموم بشه
- بارداری
سلام ببخشید آیا باردار شدن وقتی که hpv بدون علامت دارم ، خطرناکه؟ دارم پاور فیت ،سیدرال، ویتامین دی میخورم، میخوام بدونم میتونم الان باردار بشم؟ یا خطرناکه؟
- آیا کودکانی که در نوزادی جراحی انسداد روده داشتند در بزرگ سالی میتوانند بچه دار شوند؟
- در مورد سونوگرافی رحم
- قاعدگی
سلام خانم دکتر من ۲۴ سالم هست متاهلم پریودیم ۳ روز خوب میاد روز۴هم یک کمی خون میاد بعد دیگه تاروز ۶ لکه های قهوه ی میادروز هفتم دیگه پاک میشم مشکلی نیست خانم دکتر
- رحم
سلام.. 46 روز از آخرین دوز آمپول دی کاپییل گذشته وپریود شدم... آیا طبیعی
- قاعدگی نامنظم
سلام عزیز وقت بخیر من از کلاس هفتم که الان کلاس دوازدهم هستم پریودیم ها نامنظمه و کف پام همش داغه سونو هم انجام دادم هیچ مشکلی ندارم ولی نمدونم چرا اینطوریه الانم که الان ۴ ماهه نشدم از بهمن
- یائسگی مصنوعی زودترازموعدبه دلیل فیبروم
سلام خانم دکتر من هشت ماهه خونریزی خیلی شدیددارم درسونگرافی معلوم شد فیبروم به اندازه ۷ سانتیمتردارم وکمی فیبروم داخل رحمم نفوذکرده وسه بار آمپول زدم که یائسگی مصنوعی شوم دکتر گفته اگه فیبروم کوچک نشود باید عمل کنم رحمم را تخلیه کنم خواستم بدونم آیا نیاز به عمل هست؟ ممنون میشم جوابم رو بدین
- در مورد کاندم پریود شدن
من از کاندم استفاده کردم شوهرم الان هی میترسم پریود نشم آیا آلارم هست بترسم یا ن
- درد درتخمدان
باسلام ناباروری ثانویه دارم و تنبلی تخمدان دکتر دارو تجویز کردسیکل ماهیانه ۲۸ روزه دارم این ماه پریم بادوروز تاخیر بود الان روز دوم پری درد خیلی شدید درتخمدان دارم طوری که نمیتونم راه برم علت چیه؟
- دخترم سنش برای پریود خیلی کمه
سلام و عرض ادب و خسته نباشید
دختر من چند روزه وارد ۱۱سالگی شده دیروز روی شورتش خون قهوه ای رنگ دیده امروزم لخته خون و لکه خون ولی سنش خیلی کمه چکار کنم تعویق بیوفته؟ خواهش میکنم کمکم کنین آیا آمپول ها ضرری ندارند؟ قدش ۱۴۰ سن ۱۱ وزن ۳۰ - سلام من یه مدت بخاطر داروهای هرمونی(پودر چاقی رویال) که مصرف میکردم پریودیم با درد شدید تخمدان ها شروع میشد و بعد دیگه کلا بهم ریخت و شده بود من ۳ ماه پریود نمیشدم تا سنو انرمال دادم و گفتن تخمدان ها کیست های ریز زیاد دارن و خودشون یکم تنبلی هم دارن ولی کیست ریز دارن.. من هیچ دارویی نخوردم و خود به خود پریودیم منظم شد و ۵ ماه من منظم پریود میشم، گاهی ۱۳ میشم گاهی ۱۵.حالا میخوام بدونم دوباره سنو بدم؟ نیاز به قرص هست؟ و خیلی برام مهمه که بدونم ایا این کیست ها خود به خود از بین میرن؟ حالا که پریودیم منظم شده؟ من پرولاکتین۲۸ و ادنوم هیپوفیز دارم و فکر کنم بخاطر پریود نشدنای همون چند ماهم بوده، حال توصیه شما چیست
- تنگ کردن واژن
سلام .خسته نباشی.۸ماه هسیت ک زایمان کردم.بطور طبیعی.الان احتیاج به تنگ کردن واژن دارم.میخواستم بدونم عمل جراحی بهتر هست یا لابیاپلاستی؟واینکه هزینش چقدر هست؟دربیمازستان انجام میشه یا مطب؟مرسی
- آندومتریوز
سلاممن برج ۱۰ عمل لاپاراسکوپی کردم یزدچسبندگی شدیدولوله اهم رو بستن کیست بزرگ داشتم بعد دو دوره دیفرلین مصرف کردم بعدا افدام برای ای وی داشتم مرحله آخربود که در جاده تصادف کردم بعداز اون روز روده هام مشگل داشتن رفتم متخصص داخلی دارو دادن ولی زیرشکمم با پهلوم میسوزه امکان داره دوباره اوت کرده باشه خیلی استرس دارم لکه بینی هم دارم تو رو خداکمکم کنید
- بارداری
سلام من باردارم وقراره دوهفته دیگه برای با سوم سزارین بشم دکترم اصرار داره که لوله بندی را انجام دهد چون بارداری بر ای بارچهارم خطرناک است وکلی بددهنی کرد،خداروشکر من توی این بار داری هیچ گونه مشکلی نداشتم ،خواستم نظرشمارودرمورد لوله بندی بپرسم ایا واقعا سزارین چهارم اینقدرخطرناک است که دکترم می گویید
- سلام من ۲۰ ماه قبل با خوردن قرص سقط ساک پوچ داشتم ۲ هفته خونریزی و بعد از ۴ روز از قطع شدن خونریزی سونو ولژینال انجام دادم گفتن زیر یک سانت بقایا داری که آنتی بیوتیک آزیترومایسین و مترو نیدازول و قرص متیل ارگونوین ۲۰ عدد هر ۸ ساعت خوردم ولی امروز ۲۱ ماه آبان بعداز ۴ روز که از خوردن قرص ها میگذره هنوز پریود نشدم،لطف می کنید راهنمایی کنین که صبر کنم تا پریود بشم یا خیر ؟
- پریود
سلام من خانمی ۲۰ سال هستم که در هنگام پریود شدن روز اول دردشدید مقعدی دارم که نمی تنونم بشینم و الان هم پنچ ماه هست که قصد باردای دارم ولی بارداری صورت نگرقته
- سلام یه توده هایپواکو تو سینه راستم به ابعاد ۱۴×۲۷ میلیمتر دیده شده آیا خطرناک هست؟
- واژینو پلاستی و پرینو رافی
سلام میخوام بدونم خانوم دکتر شرف الدین سابقه جراحی زیبایی واژن رو دارن؟
- خونریزی شدید و طولانی
سلام وقت بیرمنگام 1ماهه که خونریزی دارم پیش متخصص زنان رفتم گفتن سونابایدبدین سونای رمی انجام دادم گفتن چیزی نیست منم دوتازایمان سزارین داشتم تواین 1ماهه دردزیرشکم هم دارم داروها دادن ولی مشکل حل نشدخواهش میکنم کمکم کنین


