Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زگیل تناسلی
salam khedmatr khanom doctor chand roze pish b elatr ofonat va kharesh pishe pezeshk raftam bade moaye va teste papesmir goftan k zigile tanasoli daram va goftan datmane ghati nadare hamsaram rabetrhar ziyadi dashte khryli negaranam vaghan darmani nadare?age dare hazine darmanesh chghadrd?mamnon age javab b din vaghan narahatamo negaran
- نتیجه سوناگرافی من چیزی نشون نداده
سلام من یک هفته قبل از پریود شدنم از مقعدم خونریزی دارم البته زیاد نیست ولی زمانی که پریود میشم از درد مقعد رنج میبرم آنقدر دردم شدیده که حتا نمی تونم بنشینم الان من چهار ساله این طوری هستم شده که سه تا چهار تا مسکن قوی میخورم و راه میرم تا آرامش گیدا کنم لطفا راهنمایم کنید و کمکم کنید
- نازایی
با سلام.من یه دوره انتقال انجام دادم منفی شد الان برای دوره چهارم روز سوم پریود دکتر قرص ال دی داد به مدت 2 ماه و بعد در دوره بعدی پریود قرص استرادیول آیا درصد انتقال جنین بیشتر میشه؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من اووژن و لتروزول و گلوکوفاژ مصرف کردم یه هفته از موعد پریودم میگذره و پریود نشدم و بی بی چک هم زم منفی بود،چرا با اینکه باردار نیستم پریود نمیشم؟؟؟
- سلام تعداد 20 فولیکول در تخمدان چپ و 10 فولیکول در تخمدان راست مبتواند باعث بارداری بشه؟
- آیا کودکانی که در نوزادی جراحی انسداد روده داشتند در بزرگ سالی میتوانند بچه دار شوند؟
- هموراژی سابکرونیک
سلام خانم دکتر عزیز هفته ۶ بارداری پیش شما سونو شدم.هموراژی سابکرونیک به ابعاد ۱۹*۸ در کنار ساک بارداری مشاهده شد.روزی دو تا شیاف پروژسترون استفاده میکنم و هفته ای یکی امپول femolife و روزی یک عدد قرص پردنیزولول ۵. و بیشتر وقت ها لکه بینی قهوه ای و یا به صورت بافت رشته ای تیره ولی کم مشاهده میکنم.بسیار نگرانم.این لکه بینی ها خطری برای جنینم داره؟
- چکار کنم خونریزی قطع بشه
سلام دوماه پریود نشدم بعد از دوماه پریود شدم الان 12روزه خونریزیم قطع نمی شه خیلی هم شدیده لطفا راهنماییم کنید .چی بخورم قطع بشه
- آزمایش غربال گری
سلام خسته نباشید بهترین آزمایشگاه ازنظر صحت جواب هادر نتایج غربال گری مرحله اول ودوم کدام آزمایشگاه هست؟ اکثرا میفرستن نیلو که درصد خطا نتایجش خیلی بالا است .ممنون میشم راهنمایی کنید
- سوزش دنبالچه
سلام علت درد دنبالچه که حتی نیم ساعت نمیتونم یکسره بشینم باید خودمو کج کنم استخون وسط درد میکنه چیه؟بعد ادرار گاهی اوقات سوزش هم همراه درد دارم
- خونریزی دارم
سلام خسته نباشید من ۴۰ روز پیش سقط داشتم هنوز خونریزی دارم ولی کمه اما اصلا قطع نمیشه دلیلش چیه ؟ ایا میتونم نزدیکی داشته باشم ؟ یا باید کلا خونریزیم قطع بشه مرسی
- کیست تخمدان
سلام من در تخمدان چپ ام سه کانون کلسیفیه وجود دارد واینکه قبلا سالپنگتو اورفکتومی انجام دادم و۲۲ سالمه وقبلا هم در این تخمدان کیست وجود داشته
- آزمایش تحمل گلوکز
سلام خانوم دکتر خسته نباشید اگه قند ناشتا در ازمایش تحمل گلوکز96،و قند دو ساعته 93باشه آیا دیابت بارداری محسوب میشه؟چکار باید کرد
- زود زدن امپول پروژسترون
سلام وقت بخیر دکتر من امپول پروژسترون بعداز انتقال همیشه ساعت ۵ عصر میزدم ولی امروز اشتباهی یک ساعت زودتر زدم آیا ایرادی داره
- لیزر مونالیزا
ببخشيد شما ليزر موناليزا داريد؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من چند روز پیش باهمسرم رابطه داشتم وطبیعی جلوگیری میکنم بعد از رابطه اب روی واژنم ریخت ولی داخل نرفت بعدش چهار عدد قرص لاینسترنول خوردم خواستم بدونم احتمال بارداری وجود داره؟
- سوزش زیر شکم در بارداری
سلام من ۲۱ هفته هستم دیروز عطسه و سرفه کردم از دیروز زیر دلم میسوزه و سروس بهداشتی میرم میام یکم انگار ادرار موقع خم شدن ازم میاد در حالت عادی نمیاد مشکلی هس
- سوزش بخیه زایمان
سلام من حدود ۵سال از زایمانم میگذره و تازگی یه یک ماه هستش یه گوشه از بخیه به شدت میسوزه توری که احساس میکنم داره باز میشه
- جنین کامپکت
سلام وقت شما به خیر جنین کامپکت روی سه شنبه هفته گذشته انتقال دادم درد خفیف در ناحیه کشاله ران دارم روز جمعه درد پریودی داشتم ترشح سفید همون روز داشتم اما خستگی و کمی درد در ناحیه کشاله ران دارم منتظر لانه گزینی بودم اما لکه ندیدم نظرتون چیه؟!
- سلام ببخشید من 2 ساله آیودی دارم پریودیم مرتبه الان 13 روزه پریودیم عقب افتاده سونا انجام دادم گفتن همه چیت سالمه باردارم نیستی خودم بی بی چک دادم دوتا خط یکی کم رنگ آخریش پررنگ شد آمپول بهم زدن گفتن پریود میشی الان 4 روزه از آمپول میگذره ولی خبری از پریودی نیست لطفا راهنماییم کنید ممنون


