Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام.در تاریخ 27 اذر اهدا تخمک داشتم به مرکز ناباروری چه مدت باید صبر کنم برای اهدای رحم جایگزین به کس دیگه
- Prp
سلام خسته نباشید . من امروز صبح prp شدم . خونریزی نداشتم . ولی بعدازظهر که رفتم دستشویی کمی لکه بینی داشتم . مشکلی ایجاد میکنه ؟ یا بعد ازprp عادیه ؟
- صرع و آی وی اف
سلام. من ۲۵ سالمه. ۵ ساله ناباروری دارم بخاطر ذخیره کم تخمدان. ذخیره تخمدانم ۰/۶ هست پریودی هام مثل سابق سرساعت نیست اما هرماه پریود میشم و خونریزی هم ۶ روزه هست. از ماه بعد وارد سیکل میکرو میشم. ولی مشکلی که هست اینه که من صرع دارم. یکبار تشنج کردم ۳ سال پیش اما بعدش دیگه نوار مغزیم نرمال نشده. روزی ۲ تا لوبل ۵۰۰ میخورم. حالا با این مشکل من میتونم میکرو کنم اصلا؟
- سرماخوردگی زمان پانکچر
با سلام.فردا نوبت پانکچر دارم از دیروز حالت سرماخوردگی دارو البته فقط ابریزش بینی که نسبت به دیروز رو به بهبودیم . با وجود ابریزش و علایم سرماخوردگی پانکچر انجام میشه؟
- ای وی اف
سلام خانومدکتر آمروز تازه ۳روزه ازانتقال ای وی اف میگذره ۴تاجنین مرولا ۳روزه انتقال دادم کیفیت A.b.b.bبود احتمال مثبت شدن چ قدرهست؟
- روز دوم پریود سونو انجام دادم اکوی میومتر هتروژن میوماتوز دیده شده یعنی چی نگرانم
سونو انجام دادم روز دوم پریود و در سونو اکوی میومتر هتروژن میوماتوز دیده شده یعنی چی
- لکه بینی قهوه ای در روز 17انتقال
سلام من آی وی اف انجام دادم و جواب آزمایشم 165 بود ولی از شب 17لکه بینی قهوه ای تیره داشتم خیلی میترسم میشه کمکم کنید
- سرطان آندومتر
سلام آیا با داشتن سلولهای آتی پی و سرطان آندومتر میشه آی وی اف کرد و باردار شد دکترم از یه طرف بمن میگه سرطان دارید از یه طرف میگه آی وی اف میکنم من ۳۲ ساله ام و مادرمم بخاطرکنسر پستان از دست دادم نمیخوام بچه منم تو سن طفولی منو ازدست بده گیج شدم نمیدونم آی وی اف واقعا بخاطر منه یا منافع دکتر راهنماییم کنید خواهشا
- اقدام به بارداری
سلام روز هشتم سینال اف زدم ولی برای نزدیکی اب اقام نیومد روز نهم سینال اف بزنم مشکلی داره
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام خانم دکتر.من 13روز پیش یعنی 30 ام اردیبهشت انتقال جنین داشتم برای اولین بار... موعد پریودم سه روز پیش یعنی هشتم خرداد بوده دل درد و پا درد و ضعف داشتم و بدنم سرد بود مثل حالت پریودی. تا دیروز وقتی با دستمال خشک می کردم همراه با ترشحات کمی خون دیدم. دیروز سه بار خون دیدم. امروز فقط کمی لکه های قهوه ای دیدم و خون نیست. هنوزم دل درد خفیفی دارم و بدنم یخ کرده. ممکنه پریود بشم؟اتفاقی برای جنین افتاده؟ شنبه هم ازمایش bhcgدارم. ممنون از پاسخگویی تون.
- میکرو
سلام خانم دکترمن ۲۷ خردادانتقال داشتم متاسفانه آزم منفی شد دوجنین فریزدارم بنظرشما انتقال بعد راکی انجام بدم که بتونم جواب بگیرم آیا شانس جنین فریز بیشتره آیاخوردن ال دی ماه قبل انتقال بایدانجام شود لطفا هرسه سوال راپاسخ دهید سپاسگزارم
- ن
من 11روز از انتغالم گذشته وبه جای شیش میل دروز قرص استرادیول مصرف کنم روزی دوازده میل استفاده کردم الان باید چکارکنم
- امپول پرژسترون
سلام من ۳ شنبه ای وی اف دارم بعد قرار شنبه آزمایش پروژسترون بدم اگ کم باشه آمپول بدن استرس دارم آیا آمپول پرژسترون باعث نمیشه من پریود شم چون جنین فریز دارم اگ باز بشن هیچ میشن عین خوره افتاده ب جونم
- ای وی اف
سلام خانم دکتر. من ۲۳سالمه برای تعیین جنسیت میخام ای وی اف کنم . اما فیبروم سینه دارم . ایا امپول سینال اف(از روز دوم پریودی تا ۷)و ستروتاید(از ۷پریودی ب بعدو عصر هم سنال اف )بزنم بدنیست برای فیبروم سینه؟؟؟
- لکه بینی در روز ۱۵انتقال
سلام وقت بخیر من روز۱۵انتقال هستم ازمایشم مثبت شد با بتای۳۶۲ ولی از همین امروز هم لکه بینی خیلی کم دارم علتش چی میتونه باشه؟ پارسال هم با انتقال اول مثبت شد ولی از اولش لکه بینی داشتم تا جنین تو هفته ی ۶قلبش ایستاد و سقط شد میترسم دوباره همینطوری بشه
- سینال اف
سلام وقت بخیر اگر امپول سینال اف را به جای ۶ بار در یک بار تزریق شود چه میشود
- لکه بینی در ۱۶ روزه گی ivf
سلام یکی از اقوام ای وی اف انجام داده وخیلی نگرانه بعد از ۱۶ روز لکه بینی قهوه داره و خیلی میترسه پهلو درد داره و زیر شکمش هم دردش پایه پایه میگیره
- کیست نابوتین
سلام کیست نابوتین 7 میلی متری دارم این ماه میخوام برم برای انتقال جنین ایا نیاز هست کیست تخلیه بشه؟
- روز ۸انتقالم هست علت پادرد وتب وسرد شدن بدن چیست؟
باسلام وقتتون بخیرخانم دکتر. شش انتقالم که دور روزپیش میشه یه دفه ازجام بلندشدم وزیردلم بدجورتیرکشید ودرد گرف. ممکنه جنینا اسیب دیده باشن؟ امروزهم ۸انتقالم ازوقت انتقالم تاالان بدنم تب دست وپاهام همش سردن . پادرد دارم وبدنم یدفه تیرمیکشه میشه لطفا بفرماییدکه چرا اینجوری شدم ممنونم ازوقتتون وپاسخگوییتون.
- ای وی اف
سلام سونو شدم تخمک بالای ۱۷داشتم موقع تخمک کشی فقط یکی تخمک کشی شدم موقع تخمک کشی متوجه شده بودند که تخمدانم راستم۲تا کیست اندومتریوزداشتم دلیلش چیه با تخمک خوبی که داشتم فقط یه تخمک گرفتن


