Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر گفته بودم آیا خوردن کپسول داکسی سایکلین 20عدد بدون اینکه بدونم باردارم ضرر داره شماپاسخ دادین بعد به تاخیر افتادن پریود مصرف آن عوارض داره.من باز سوالم اینه من قبل تاریخ پریود مصرف کردم که پریود نشدم تست بی بی چک زدم ومتوجه حاملگی شدم این کپسول ضرری به جنین نرسونده تو این مدت ممنون
- بارداری
سلام وقتتون بخیر. من ۷ماهه که اقدام ب بارداری کردم اما باردار نشدم.قبلا جراحی فیبرومداشتم. میخواستم بدونم الان زمان مناسبی برای گرفتن عکس رنگی هست؟نگرانم بخاطر جراحی کهداشتم لوله هام دچار مشکل شده باشن.البته سونوگرافی مرتب انجام میدم و مشکلی نبوده.
- مصرف دارو دزوسپتیو
با سلام این داروی دزوسپتیو رو دکتر برای کیست تخمدانم تجویز کرده ولی من در یک وب سایت خوندم که برای ضایعه چشمی خطر دارد من چشمم ضعیف است و مگس پران دارم برای همین ترسیدم مصرف کنم آیا خطر دارد برای چشمم ؟ و مصرف این قرص پرمویی را زیاد میکند ؟
- جلوگیری از بارداری
سلام وعرض ادب ببخشید سواله بنده این هست که بعد از مصرف ۴عدد قرص ld و۱۲ ساعت بعد ۴ قرص دیگه برای جلوگیری از بارداری بلافاصله بعد از رابطه ایا بازهم امکان بارداری هست چون هنوز پریودی شروع نشده بعد از گذشت ۵ روز ؟؟ واینکه در این مدت درد شدید پهلوداشتم وسونوگرافی هیدرونفروز کلیه وکلسیفیته شدن کبد رانشان داد ایا امکانش هست که از عوارض قرص ldباشه وبرای درمان باید چکاری انجام بدم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- بارداری با وجود کیست درمویید تخمدان
سلام من سی سالمه و باردارم هفته هشت . ولی در تخمدان چپم یک کیست درمویید ۳۴ میلی دارم بدون علایم .آیا ممکنه در طول بارداری همزمان با رشد جنین کیست هم بزرگ بشه . خیلی نگرانم .
- درباره آمپول سینال اف
سلام خانم دکتر من دو روزه آمپول سینال اف تزریق میکنم صبح ها داخل ادرار م خون میبینم دلیلش چیه ممنون میشم جواب بدید
- خونریزی بامصرف استرادیول
- جلوگیری
سلام خسته نباشید خانم دکتر کاندوم روش مطمنی هست واس جلوگیری ؟
- اقدام به بارداری
سلام من ۴۹ سالم هست و در حال درمان و انتقال جنین هستم ولی قرار شد در ۲۱روز گذشته از زمان پریود امپول اگر خوب خوانده باشم وریو پتیل بزنم که زدم و منتظر پربود باشم تا در روز ۱۴ پریود برای سونو مجدد مراجعه کنم البته من ۱۲ هر ماه تقریبا بدون تاخیر پریود میشوم اول اینکه این امپول چیه دوم اینکه پریود من سر زمان خودش خواهد بود چون نگران این مطلب هستن
- سلام در سونو من زده اندومتراکوژن ۸دیده شده واکوی رحم مختصر هتروژن شده وتصویر فیبرم اینترامورال تا ساب سروزال به قطر ۱۸واینترامورال به قط ۱۲رویت شده
- عقب افتادن پریودی
سلام خانم دکتر من دوماه هست ک پریود نشدم، باردار هم نیستم ، ورزش میکنم و چاق نیستم ، تخمدان چپم تنبل هست دکتر بهم قرص دروسبلین داده روزی یکی بخورم الان این قرص رو زدم گوگل دیدم نوشته برای کاهش خونریزی و .... آیا به من قرص اشتباه دادن؟
- نوزاد پسر
من دوتا دختر دارم میخوام یه پسر داشته باشم چیکار باید انجام بدم
- بارداری
سلام خسته نباشین من هفته ۱۳ بارداری هستم یبوست شدید گرفتم میتونم قرص سی باکس مصرف کنم
- اسکویرت
سلام، میخواستم بدونم ، انزال همراه با جهش به اصطلاح اسکویرت آیا برای زن ضرر یا منفعتی داره؟ اگر انجام بشه خوبه؟
- زایمان
سلام ، زایمان وی بک روشماانجام میدین؟توی بیمارستان خصوصی انجام میشه؟
- کیت وحاملگی
با سلام ...خسته نباشید خانم دکتر..خانم دکتر میشه بجای بی بی چک از کیت تخمک گذاری استفاده کرد برای تست حاملگی ..ایا نشون میده جوابو ..چون من الان به بی بی چک دسرسی ندارم و فقط کیت دارم ومشکوکم به حاملگی
- در روز چندم می توان فهمید حامله شدهام
- در مورد مصرف قرص اووبوست
باسلام خسته نباشید ببخشید من 34 سال سن دارم و ذخیره تخمدانم 0.214 هستش میتونم قرص اووبوست مصرف کنم یا چه راه حلهایی دیگه داره ممنون میشم اگه جواب دهید
- بیماری کولیک روده عصبی
سلام من بیماری کولیک عصبی دارم روزانه ۳قرص مزالازین مصرف میکنم قصد بارداری دارم آیا مشکلی نیست باردار بشم؟ممنون
- لابیا پلاستی


