Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی نامنظم
سلام خانوم دکتر من رفتم پیش دکتر به من قرص مدروفم ۵ دادن یه ماهه استفاده میکنم یه ولی این برج پریود نشدم میتونه از قرصا باشه ممنون میشم
- خونریزی از مقعد هنگام پریودی
سلام من دخترم و ۱۹سالمه چند سالی هست که دچار اسهال شدم به دکتر مراجعه کردم و گفت که سندروم روده تحریک پذیر داری وچند تا قرص اعصاب داد که من نخوردم چند روز پیش دلپیچه شدید واسهالشدید گرفتم که مجبورم شدم سریع دکتر برم دکتر برام قرص نوشت و گفت که باید ازمایش مدفوع بدم منم ازمایشو تو ۳ روز متوالی دادم والان اسهال ندارم ولی دور روز ه که از مدفوع دچار خونریزی شدم خیلی کمه ولی من میترسم جواب ازمایشم هنوز اماده نشده که به دکتر ببرم خواستم ازتون بپرسم دلیلش چیه و تازه الان دوره پریودیمم هست ولی من از عقب خونریزی دارم خیلی میترسممم میشه راهنماییم کنید
- سلام خسته نباشید من 2بارسقط کردم و الان بعد از 20 روز از سقط سمت چپ شکمم تیر می کشد دلیل آن چیست؟
- مربوط به عمل هیسترکتومی
از پاسخگویی شما خانم دکتر عزیز سپاسگزارم من مدت هشت ماه است که عمل هیسترکتومی انجام دادم وهنوز بعداز رابطه داشتن لکه بینی ودرد دارم ممنون میشم جواب دهید علت چیه با سپاس
- خارش
سلام،مدتی هست بصورت یکدفعه ای احساس خارش شدید در ناحیه تناسلی دارم و بعد مدت کمی ازبین میره(ترشح ،سوزش و...ندارم)،علتش چی میتونه باشه و جه درمانی میتونم انجام بدم؟مجرد هستم و مسایل بهداشتی راهم کاملا رعایت میکنم بعد از استفاده از پماد آ+د این مشکل پیش اومده
- امکان بادارای با قرص سیبل چقد هست؟و اینکه من تو هربار رابطه انزال داخل واژن دارم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز بنده باردارم و مشکل در جهش ژن mthfrA129 دارم و چندبار سقط داشتم الان دکتر بنده شیاف فرتیژست و قرص نیزوپرد ۵بمن دادن و اسپرین ۸۱مصرف میکنم شبا یک عدد فولیک اسید خارجی میخورم اینم قابل ذکر بنده یکماه بعد سقط باردار شدم و بچه سومم و اون دوتا قبلی خدا را شکر سالمن چون الان قشم هستم و نمیتونم بیام شمال پیش دکترای خوب خیلی نگرانم سقطها قبلی باعث افسردگی بنده شدن و از طرفی مشاور ژنتیک بمن گفتن باید هپارین بزنین اما دکترم هیچ چیزی بمن ندادن خواهش میکنم منا راهنمایی کنید قند و چربی و فشار خون و .. ندارم
- درددر ناحیه کلیتوریس
سلام خانم دکتر من از دیشب بعد خورضایی از طریق تحریک کلیتوریس احساس درد شدیدی دارم ، به طوری که موقع راه رفتن اذیت میشم قبلا هم اینطور شده بودم ایا جای نگرانی هست؟چطوری درمان میشه
- سفط
با سلام من تحربه سه بار سقط رو داشتم و دکتر بهم پیشنهاد رحم اجاره ای داد و نتیجه نگرفتم اون خانم حامله نشد دکتر گفت دلیلش تخمک ضعیف از من بوده هنسرم هم واریکوسل داره ولی گفت دلیلش اون نبوده و باید خودم این قدر امتحان کنم تا بشه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم ایا راهی هست که نخوام این تجربه وحشتناک رو تکرار کنم
- پریود نشدن بعداز قرص تنسی
سلام وقت بخیر ماه قبل روز اخر پریودی، رابطه محافظت نشده داشتم و منی داخل منی ریخته شده بعد نیم ساعت دو قرص تنسی 75%نولژیل بطور همزمان خورده شده. 5روز بعد سه روز خونریزی زیاد بود و تمام. الان بعداز مصرف قرص 38 گذشته ولی پریود نشدم علت چیه؟ تست ببیبی زدم منفی بود
- بارداری
سلام خسته نباشید من چندروزی ازعادت ماهیانم گذشته خاستم ببینم ب طورطبیعی چندروز باید بگذره ک بفهمیم بارداریم یااینکه ریختن اب منی روی واژن احتمال بارداری هست؟؟
- پریود نشدن با وجود زدن آمپول پروژسترون
- سلام خانم دکترمن تقریباسه هفته که رحممودراووردم دکتربهم قرص وروژست دادولی بازم لکه بینی دارم چکارکنم
سلام خانم دكترمن اين سه هفته كه رحممودراووردم دكتربهم قرص وروژست دادولي بازم لكه بيني دارم چراچكاركنم
- پریودی
خوردن نشاسته باعت تاخیر پریود میشه؟ و ازکی باید خورد
- سلام من در ام آر آی شکم وتخمدانم نوشته ندول ۷میلیمتری در آدنوکس که به نفع آوارین کیست آدنومای سروزی ۴۶در۳۴ یعنی چی خانم دکترعزیز
من در ام آر آی لگن وشکمم نوشته مورالس ندول ۷میلیمتری بنفع آوارین نیوپلاسم آدنوما سروزی سنم ۴۹ساله سه ساله یایسه شدم تکلیف چیه خانم دکتر لطف کنین راهنمایی بفرمایین
- نازایی
سلام .من ۲۴ساله ام چسبندگی لوله های رحم دارم . رفتم دکتر . گفتن باز نمیشه باید برداشته شه . باید عمل جراحی کنیم . چسبندگی شدید داشت . گفتن اگه چسبندگی به لگن رسیده باشه لوله هاروبرنمیداریم وقطع میکنیم که عفونت به رحم نرسه که اگه ای وی اف انجام دادم بگیره بعداها اگر دردشکم زیاد شد دوباره جراحی باز انجام بدن لوله هاروبردارن ولی باریسک الان مشکل یوبوست گرفتم گفتن جای روده هاروتنگ کرده برای همین خونریزی هم الان یک ماه دارم بعضی وقت شدید بعضی وقت هم لکه بین دردکمر پای شدید هم دارم که گفته ازلوله رحم خواستم بدونم ایا برداشتن لوله مشکلی برای کمرم وپام میاره یانه خواهشنا اگرتونستین جواب بدین باتشکر
- فولیکول ۲۰م م در تخمدان چپ در سونوگرافی نشانه چیست
فولیکول ۲۰ م م در تخمدان چپ خطرناک است یاخیر
- سلام من امروز دوازده روز هست آ ی وی اف انجام دادم از دیشب تا حالا خونریزیدارم نمیدونم چکار کنم
- ضربه به تخمدان
سلام خسته نباشید. دیشب دختر سه ساله م محکم با زانو افتاد روی شکمم قسمت بخیه سزارین، صبح دیدم که پریود شدم در حالی که یه هفته مونده به وقتش.الان خیلی نگرانم که مشکلی پیش بیاد. میشه راهنمایی کنید.ممنون
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام من سه ماهه پریود نشدم برای تنظیم پریودیم دکتر برام امپول فشاری برا پریودی وقرص سیبل تجویز کرد. روی بسته نوشته روزی یک و توضیح دیگه ای ننوشته بود. از چه روزی باید قرصارو مصرف کنم؟وقتی پریود شدم یا از الان؟ ممنون میشم


