Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارج رحمی
سلام خانم دکتر من حاملگی خارج رحمی داشتم لوله ی چپ پاره شده الان یکسال میگذره میخام اقدام کنم به حاملگی ایا امکانش هست زود حامله بشم
- لکه بینی
سلام روزتون بخیر
من خانومی هستم 39 ساله و مجرد... سوالم مربوط به دوران قاعدگیم هست . من قبل از پریودم حدود سه نهایت چهار روز لکه بینی دارم، از روز چهارم پنجم پریود میشم، پنج روز پریودم بعد یکی ذو روز در حد لکه بینیه ، یر جمع ده روز پریود میشم با لکه بینی هام !
قبلا اینطور نبودم و تو همون پنج روز پریود میشدم و تموم میشد اما چند ساله که لکه بینی پیدا کردم !
تا الانم مرتب هر ماه پریود شدم و خلی به ندرت پیش اومده تاخیر داشته باشم و این تاخیر نهایت سه چهار روز بوده وگرنه سر سی روز شدم!
یا درد سینه شزوع میشه اول ، بعد که شروع میشه دلدرد اینا دارم !
بین اطافیان هم فقط خاله ام لکه بینی داره ! الان دقیقا دو ماهه رازیانه می خورم بلکه بتونم لکه بینی رو درست کنم ، تاثیری نداشته ! دیروز از یه خانومی که تو زمینه گیاه و دمنوش مطالعه داشته پرسیدم که چیکار کنم ، گفتن این لکه بینی غیر عادیه و حتما باد آزمایش بدم، منم خیلی ترسیدم ! حتی جرات نمیکنم به آزمایش فکر کنم مبادا چیز بدی بگن ! تورو خدا شما یه چیزی بگین ! واقعا غیر عادیه ؟! چی کار کنم رفع بشه؟ - زخم و عفونت واژن به مثانه و کلیه مربوط است؟. بخاطر زخم و عفونت درد و التهاب داشتم و در ازمایش cr گفتن عددش یکم بالاس. میتونه به زخم و عفونت مربوط شه؟
- نزدیکی
سلام .شوهرم 42 سالش هستش قبلا نزدیکی هم مدتش طولانی بود هم من ارضاع میشدم ولی الان نه.آیا پودر کمک به اسپرم میتواند خوب باشه
- بارداری
سلام وقت بخیر ببخشید من چند روز از پریودیم گذشته امروز یکم لکه بینی داشتم امکان داره باردار باشم ؟
- پرده بکارت
سلام پرده بکارت دندانه ای با کنگره ای چه فرقی داره؟؟؟
- بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۲۰ سالمه وحدود ۸ سال پیش وقتی برای اولین بار عادت ماهیانه شدم و بعد از تموم شدن دور ۷ روزم از سر کنجکاوی به اندازع یک بند انگشت اشاره که فک کنم یک یا دوسانت هست یک بند انگشت اشارم داخل واژم کردم و حدود نیم تا یک ساعت بعدش دقیق یادم نیست از من خون اومد خون تیره نبود ولی دردی قسمت واژنم احساس نمیکردم میخواستم بدونم بکارتم آسیب دیده نمیدونم بکارتم از چ نوعیه خانم دکتر لطفا جواب بدید من به خاطر حساسیت خانوادم رو این موضوع نمیتونم برم دکتر و شرایطشو ندارم
- کلومیفن
آیا میشه بعد از پریود قرص کلومیفن ره مسرف کنم
- بارداری؟؟
سلام.خسته نباشید..ازدواج ما فامیلی هست .دختر خاله پسر خاله هستیم..یک دختر ۹ ساله دارم.اکنون میخوام برای بارداری دوم اقدام کنم.در بارداری دوم نیاز هست اقدام خاصی به دلیل فامیل بودن انجام دهیم .؟؟؟
- Check out Chicken Road on a trusted online casino online and insights.
Searching for a unique game? Good news, Chicken Road is a must-try.Designed by an innovative developer, Chicken Road combines a wild chicken adventure.What’s Chicken Road About? Imagine a rural adventure, where chickens face the ultimate test. This is the heart of Chicken Road.The interface is polished, with hilarious characters. The background tunes adds a playful twist.Chicken Road Perks In terms of extras, Chicken Road is well-crafted. Look out for:Free spins x2, x3, or even x5 boosts Dynamic reels Special symbolsWhile spinning lets you unlock special animations.Chicken Road Casinos - Where to Play? Which casinos offer Chicken Road? It’s easy: many online casinos feature Chicken Road.For example: Lucky Days perfect for Chicken Road great for trying Chicken Road.Chicken Road Review - Our Thoughts We’ve tested Chicken Road and it’s a fun find.What We Loved Big multipliers Unique vibeThings to Know: Medium volatilityTo wrap it up, Chicken Road is a must in true Uzbek style – "yaxshi o‘yin" (great game)!.
- سلام من دختر ۱۸سالع هستم میخوام برای مسافرت از قرص ال دی استفاده کنم آیا مشکلی داره ممنون میشم جواب بدید
- مصرف قرص استرادیول
سلام من بخاطر نازک بودن ضخامت اندومتریوز دکتر بهم قرص استرادیول تحویز کرد من بعداز یک ماه مصرف خونریزی پریودم فقط یک روز اونم در حد لکه بینی شد میخاستم بپرسم چقدر طول میکشه که پریودم به حالت عادی برگرده خیلی ممنون
- بیماری زنان
ساختار اکوژن در ادنکس چپ به ابعاد ٢١*١٩دیده میشود یعنی?به مدت دو ماه پریود نشدم بهد لکه بینی و بعد از پانزده روز لکه بینی خونریزی شدید دارم البته دارو مصرف میکنم بخاطر ماستیت عفونی سینه قرص متوترکسات هفته ای شش عدد لطفا راهنمای کنید خیلی نگرانم
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
اکوی غیر یکنواخت خطرناکه ضخامت اندومتر12/5
- بارداری
سلام همسرم پنج ماه فینستراید میخورد یک ماه چهل روز قط کرده متوجه شدم که تازه باردارم تاثیر در جنین دارد
- امکان بارداری
سلام من ۴۸ سال سن دارم شوهرم ۵۵ ساله هست. بچه اولمون شش ساله است و طبیعی باردار شدم برای انجام بارداری مجدد میدونم که نیاز به روشهای باروری هست . من خارج از ایران هستم و میخواستم بپرسم چه مدت نیاز هست حضورا مطب بیام؟ آیا امکانش هست قسمت اعظم کار و غیر حضوری انجام بدم ؟ HORMONE Progesteron: 0.30 ng /ml FSH: 20.9 mlU/ml LH: 1.7 mlU/ml E2: 127.0 pg/ml Anti-Müller-Hormon: 0.09 ng/ml
- آزمایش بارداری
سلام خانم دکتر من دیروز یک سوال پرسیدم ک گفتم بعد از سیزده روز از آخرین نزدیکی رفتم آزمایش خون و شما گفتید معمولاً 14 روز بعد نزدیکی انجام میشود و عرض کردید اگه شک دارید با baby chek تأیید کنید.من نظر شما برام مهمه و شک من را برطرف میکنه.. آیا به آزمایش خون بعد 13 روز از نظر شما میشه اطمینان کرد ک در نتیجه نوشته Negative?
- بارداری
سلام وقت بخیر من یه پسر۵ ساله دارم ۶ماه هست که راه جلوگیری ندارم وقصد بارداری دارم ولی باردار نمیشم خودم سونو انجام دادام میوم۴میل دارم چه توصیه ای دارید
- سلام خانم دکتر خسته نباشیدمن ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم
من ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم و همچنین لوله های رحم را بسته ام این سزارین چهارم بود خداراشکر بچه ام مشکلی نداره ولی خودم ازاول هم نفع کردم وهم درد شدیدی دارم مخصوصا درناحیه اطراف شکنم ازجایی که بخیه هست از هردوطرف به فاصله یک بند انگشت از سمت راست پیک بند انگشت از سمت چپ خیلی درد دارم از۵ روز پیش که بخیه هام را کشیدم خونریزی ام کمی بیشتر شده دراین مدت ۲۰ روز در روزهای ۱۵و ۱۶و۱۷تب ولرز شدید کردم میشه منو راهنمایی کنید چیکارکنم من ساکن روستا هستم دسترسی ندارم به جایی شما لطف کنید منو راهنمایی خواهشا
- آنتی هیستامین
سلام آیا مصرف یکجا آنتی هیستامین و استامینوفون باعث ب تعویق افتادن پریودمیشه؟؟


