Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رابطه بین فریتین خون و تزریق واریوپیتیل
سلام وقت بخیر فریتین خونم عرض یکماه از ۸ به ۱۴ رسید با تزریق آیروجت به علت خونریزی زیاد یک دوره تزریق واریوپیتیل داشتم فریتین خونم از ۱۴ به ۳۸۰ رسید آیا این حالت طبیعیه ؟ ممنونم از پاسخ شما
- بقایای بارداری بعدازکورتاژ1سی سی
سلام 9هفته سقط داشتم بقایاش کورتاژ کردم بعدازیه هفته سونوانجام دادم دکترسونوگفت به اندازه 1سی سی مونده خطرناکه بایدچی کارکنم
- سندروم قبل از قاعدگی
سندروم قبل از قاعدگی خطرناک است و نیاز به درمان دارد؟ علایم سندروم قبل از قاعدگی دارم سندروم قاعدگی یعنی چه
- فوکوس اکوژن قلب
سلام خسته نباشید من غربالگری اول رو دادم سالم بود 18 هفته آنومالی دادم دکترم گفت همه چی عالیه ولی یه فوکوس اکوژن در بطن چپ قلب رویت شد و هنوز جواب غربالگری دومم رو نگرفتم تو رو خدا یه جواب ی بدین استرس دارم
- سقط جنین
سلام من ۲ماه پیش سقط داشتم بعداز مصرف یک دوره مترژن بقایا به ابعاد ۱۳میلیمتر باقیمانده دکتر به من دستور ۶عدد قرص سایتوتک راهر۴ساعت دادند آیا دیگه نیازی به کورتاژ نیست واینکه چند ساعت بعد قرص میشه به نوزاد شیر بدم
- بارداری
سلام ۷/۳۰سونو رفتم گفتن ۶وهفته است قلب جنین میزنه ولی امروز ۸/۱۹دوباره سونو رفتم گفتن ۶ هفته ولی قلب به وضوح دیده نمیشه لکه بینی دارم شیاف پروژسترون استفاده میکنم باز برای ۲ هفته دیگه تکرار سونو نوشتن آیا بچم سقط میشه یا نه
- دیر پریود شدن
دیر پریود میشم
- درد و خونریزی
سلام خانوم دکتر ایا سرکلاژ شکمی بعد عمل درد و خونریزی زیادی داره ؟ معمولا بعد چند روز عادی میشه ؟ ایا همون روز مرخص میشیم یا یک شب باید بمونیم؟ ممنونم
- توده اکوژن در سنوگرافی
سلام
وقت بخیر
تو سونوگرافی من نوشته شده توده اکوژن دیده میشود و در تخمدان راست درموئیک کیست هست، یعنی چی؟ - پریود
من پریود ک میشم نامنظم بوده از اول مثلا ۲۵ روزه میشدم ۲۸ روزه گاهی ۳۰روزه کیس داشتم چندسال پیش عمل کردم. ولی دوماه تقریبا فاصله پریودیم کم شده الان بعد ۱۳ روزپاک بودن لکه بینی دارم انگار میشه راهنماییم کنید..
- مصرف قرص در بارداری؟
با سلام ببخشین من دو روزه فهمیدم باردارم و دیروز سونوگرافی رفتم گفتم جنین ۵ هفته و ۵ روز هست و تقریبا دو ماه پیش بخاطر بی حسی و گزگز بدن و صورت دکتر مغز و اعصاب برام قرص فلوکستین ۲۰ و گاباپنتین و قرص دابل بول و ویتامین دی و کلسیم تجویز کردن و من حدودا یک ماه مصرف کردم حالا خیلی نگرانم چیکار کنم؟یعنی اگه سونوگرافی درست باشه جنین تشکیل شده بوده و من حدودا 14 روز این قرصارو خوردم بعد قطع کردم.آیا تاثیری رو جنین گذاشته؟حتی سرما هم خورده بود آمپول دگزامتازون زدم.
- جراحی فیبروم و کیست درمویید
سلام ، لطفا بهم بگید برای جراحی فیبروم ۱۱ سانت اینترامورال و سابسروزال و کیست درمویید ۶ سانت باید متخصص انکلوژی عمل کنم با لاپاراسکوپی ،۴۰ ساله هستم ،قصد بارداری هم دارم،بین دکتر مدرس گیلانی و دکتر مهدیزاده کاشی مرددم
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر چند وقت بعد از سرکلاژ شکمی باید استراحت بکنی از چند هفته بعد ش میتونه به کارای روزمره برسی چند ماه بعدش میتونی بارداربشی
- سلام
سلام وقت بخیر 39سالمه میخوام دارو زرای ای وی اف شروع کنم،بجز ایپوفولیک میتونم اوابوبوست هم بخورم ممنون میشم جواب بدهید
- ترشحات کم
من این ماه ترشحاتم خیلی کم شده آیا دلیلش میتونه عدم تخمک گذاری باشه؟ خیلی ممنون میشم جواب بدین
- قرص تنسی
باسلام خدمت شما خانم دکتر مهربان،بنده فرزند 18ماهه دارم که شیر خودمو میخوره روش جلوگیری هم ازکاندوم استفاده میکنم که اینبار بعدازانزال همسرم کاندوم در دهانه رحم جامانده بود ومن حدود سه ساعت بعددوتا قرص تنسی 75راباهم خوردم ضمنا پنجم ماه پیش تاریخ پریودم بود که این اتفاق سوم بهمن افتاد البته پریودهای کاملا منظم ندارم گاهی دوهفته بعدازتاریخ قبلی پریود میشوم بااین حال میخواستم از حضورتون سوال کنم امکان بارداری تاچه حد است چون من دوفرزند دارم لطفا مرا از نگرانی واسترس نجات دهید
- سلام من چند روز از پریودی عقب افتادمرفتم سونو دادم تو جواب نوشته به تخمدان راست یه چیزی چسبیده اکوژن به ابعاد ۲۰در ۲۰ مم خواستم بدون منظورش چیه و چیزی خطرناک است
سلام من چند روز پریود نشدم رفتم سونو تو سونو نوشته یه اکوژن ابعاد ۲۰ در ۲۰ م م به تخمدان راست چسبیده هست خواستم بدونم چیه و خطر ناکه
- بارداری.
سلام خانم دکتر من و همسرم تمام آزمایشات و انجام دادیم و هر دو سالم هستیم ولی هنوز بعد از 8 ماه اقدام باردار نشدم میشه کمکم کنید دارویی چیزی میشه استفاده کرد که زودتر نتیجه بگیرم
- ادامه دهرشدنوپریوددبعدازمصرف قرص سیپرترون کامپاند
با سلام دخترم 17سال دارد برای لکه بینی قهوهای رنگ.و آکنه های زیادی که روی صورتش زده بود دکتر بردم ایشون قرص سپیروترن کامپاتد تجویز نموداند پس از مصرف پریودش تا 8روز اول شدید بوده والات که 14روز میباشد لکه خون هنوز میبیند ازشما تقاضا ده رم کمکم کنید خیلی نگرانم.آیا باید قرص رو قطع کنم.راستی دارای تخمدان پلی کیستیک نیز میباشد.با تشکر فراوان
- واژن
سلام خانم دکتر من واژنم خارش داشت و قسمت داخلی لابیای خارجیم و با ناخن خاروندنم و رو انگشتم چند قطره خون دیده شد اصلا سمت لابیای داخلی نرفتم امکان آسیب به بکارت هست ؟ یا اینکه اون خون برای خارش هستش خیلی میترسم


