Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فتق ناف
یک سال پیش عمل فتق بالای ناف داشتم.دوماه پیش سنوگرفتم معلوم شدفتق ناف دارم.آیابدون عمل میتونم حامله بشم؟
- ندول هیپو اکو
سلام من یه توده در پستان راست دارم نتایج سونو گرافی بیانگر این است ندول هیپو اکو به ابعاد 7*9م م در ربع خارجی پستان راست حدود ساعت 9باحدود شارپ ویا اکوی هموژن دیده شد. در اگزیلاری طرف چپ لنف نود به ابعاد 7*6م م باحدود شارپ واکوی هموژن دیده شد . مجاری شیری در پستانها دیلاته است. در اگزیلاری طرف راست تصویری به نفع لنفاد نوپاتی پاتو لوژیک دیده نشد.
- مشکل در پریود
با سلام، من یک سال پیش زایمان داشتم و در شیزدهی هستم، وقتی دخترم ۸ ماهش بود یکبار پریود شدم، ماه بعدش هم پریود شدم ولی از اون زمان تا کنون دیگه پریود نشدم. آیا نگران کننده ست یا طبیعیه؟ چندبار بیبی چک گذاشتم که منفی بود و علائم بارداری ندارم
- هزینه ی فریز کردن زخم دهانخ ی رحم
هزینه ی فریز کردن زخم دهانه رحم
- ناباروری
سلام وقت بخیر من دختر سه ساله دارم ۴۲ سال دارم از تیرماه اقدام به ivf واسه تعیین جنسیت پسر دارشدن کردم تا آبان انتقال یه جنین پسر انجام شد ومنفی بود بعد دوماه اقدام طبیعی کردم دکتر رفتم عدد ۴ mu..بودو دکتر بهم قرص فماتی و آمپول سینال آف داد اما متاسفانه این ماه هم باردار نشدم به نظرتون درمان ادامه بدم یا دیگه جواب نمیده
- درد شبیه پریودی
سلام خسته نباشید. من چند شبه، همین که دراز میکشم زیرشکمم دقیقا مثل درد پریودی، درد میکنه. همش احساس میکنم پریود شدم. صبح که از جا بلند میشم دردم قطع میشه و باز شب میاد سراغم. حتی نصف شب که این پهلو اون پهلو میشم و نیمه هشیار میشم میشم میبینم شدیدا درد پریود دارم. امروز روز ۲۸ سیکل بودم. ضمنا پیشگیری هم ندارم.
- زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من زنی ۴۵ ساله هستم که دو ساله که دچار خونریزی های نا منظم و گاهی شدید و طولانی شده ام در حال حاضر با توجه به سونو گرافی جدیدم میوم های متعدد ددارم کا بزرگترین آنها ۱۸ میلی و ۸ میلی هستند همچنین خط اندو متری ۲۲ میلی می باشد و یه کیست ساده در تخمدان چپ به قطر ۲۹ میلی متر دارم ۰۰۰ کمکاری تیروید و کبد چرب گرید ۱ ویه عدد سنگ صفرا هم دارم در حال حاضر خونریزیم زیاد نیست ولی کم خونی شدید هم دارم دکتر برام ترنسید یه روز در میان با مفنامیک اسد روزی دو بار تجویز کرده به اضافه روزی یه عدد اسید فولیک ۵ من هنوز شروع به خوردن نکردم می تواستم بدونم با شرایط بیماریم چکار کنم ۰۰۰ ممنون
- خارش
سلام خانم دکتر،من بیرون زدگی درقسمت مقعددارم الان یه مدت هست بعدازیبوست دچارخارش دراین ناحیه شدم چندروزخوب شدالان دوباره خارش وخونریزی داره علتش چیه وچطوردرمان میشه؟ بسیارممنون ازراهنمایی شما⚘
- جلوگیری از زایمان زودرس
سلام من قبلا دوبار بارداری ناموفق در هفته های بیست و چهار وبیست وبیست وپنج هفته داشتم و الان برای بار سوم باردارم و بیست ودو هفتمه،از یک ماه پیش کل شکمم همش شل وسفت میشه و بیشترم شده قرص ایزوپرین هم استفاده میکنم هیچ تاثیری نداره میترسم دوباره زایمان زودرس بگیرم لطفا کمکم کنید چیکار کنم؟
- جای بخیه عمل سزارین
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من تقریبا یک سال هست عمل سزارین انجام دادم اما جای عمل به صورت گوشت اضافه مانده و بعضی مواقع می خارد و یا سوز دارد و تیر می کشد. آیا با کرم سیکاستیم می توان گوشت اضافه را تا حد زیادی کم کرد یا بهتر است چه کاری انجام دهم؟ ممنون از راهنمایی شما.
- تاخیر پریودی
سلام من یک رابطع بدون دخول داشتم دوماه پیش ت اون ماه پریود شدم یکی ا پریودام چار روز عقب افتاد ولی ماه بد سروقت شدم این ماه پریودم ده روز عقب افتاده بیبی چکمزدم ی خط کمرنگ افتاده باردارم ؟ی میتونه بخاطر تغییر فصل و استرس مسافرت ده روز عقب بیفته ؟ ممنون
- مجرای ادراری
سلام خانم دکترچند وقتی خودم در ایینه میبینم سوراخ ادراریم نسبت به قبل بزرگ تر شده البته دختر هستم بنظرتون چرا بزرگ تر شده؟
- پریودی نا منظم و ترشحات تیره رنگ
سلام .وقت به خیر 26 ساله هستم و مجرد. از حدود 12 سالگی که اولین پریودی من بوده تا الآن پریودی منظمی نداشتم . ممکن بوده چند ماه منظم باشه اما بعدش2 ماه یا 3 ماه پریود نشم و پریودی های بعدی هم نامنظم باشه. تقریبا یک سال و نیم پیش حدود یک سال منظم شده بود ولی دوباره بهم ریخت الآنم از زمان پریودیم گذشته اما از روزی که باید پریود می شدم هررروز لک میشم و در حد خیلی کم ترشح تیره رنگ(خون تیره) دارم و این باعث نگرانیم شده . چون در گذشته با وجود منظم نبودن لک هم نداشتم میخواستم بدونم طبیعیه ویا بیماری خاصی ممکنه باشه یا ممکنه در آینده برای بارداری مشکلی به وجود میاد؟ تاحالا رابطه جنسی نداشتم و نمیدونم ربط داره یا نه ولی چندماهی هست که به علت پرخوری نزدیک 10 کیلو اضافه وزن پیدا کردم
- سلام خسته نباشید در مورد جلوگیری میخواستم سئوال کنم من تازه زایمان کردم و نمیدونم بهترین روش جلوگیری چیه من خودم می خوام ای یو دی بزارم ولی دکترم میگفت با کاندوم جلو گیری کن موندم چی کار کنم اخه یه راهه تضمینی میخوام حد اقل تا ده سال خواهش میکنم کمکم کنین
- سلام من تو رابطع سکس انال داشتم بعد مدت ا و چن وقت تنوجع این شدم ک مث ی خط گوشت اضافع از بیرون دیدع میشع و دهانع مرقداز داخل شبیع ب دونع گوشتی و تقریبن بزرگ مشخص میشع لطفن جواب بدین من کسی نمیتونسم راهنمایی و کمک بگیرم الان باس چیکا کنم سنم کمع و مجردم . خاعش میکنم جواب بدین 🙏🙏🙏🙏
- سلام من ۲۲ سالمه دوختر استم قرص گلای وانس برام ضرر داره استفاده کنم
- طولانی شدن پریودی
سلام خسته نباشید من الان پونزده روزه که پریودم و پریودیم قطع نمیشه چه قرص ها و یا دارو هایی رو پیشنهاد میکنید
- سقط
سلام ۲۰ روز سقط کردم روز ۱۷هم رفتم سونو ۳ میلی بقایا دارم الان خونریزی حالت روز چهارم پریودی ایا نیاز ب کورتاژ دادم
- درد شدید زمان پریودی وقتی میرم دسشویی موقع مد فوع درد شدید در مقعد روخ می دهد
- تعیین جنسیت
سلام خانوم دکتر برای تعیین جنسیت از چه برنامه غذایی باید استفاده کرد ک شانس پسردارشدنو بالا برد


