Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اسپرم
سلام خانم دکتر برای کسی که شکست DNA اسپرم 34 است هیج درمانی ندارد
- پاپ اسمیر
سلام من تست پاپ اسمیر انجام دادم جوابش درقسمت بالاsanisfactoriوEndoservicalعلامت ضرب در خورده میشه بگین یعنی چی؟
- مایع آزاد در کولدوساک
من مجردم۱۵سالمه پارسال پریود شدم و تا الان نشدم سونوگرافی رحم و تخمدان دادم و نوشته بود که: هر۲تخمدان حاوی فولیکولهای ریز متعدد می باشد.بطوریکه قطر بزرگترین آنها در دو طرف 4mmاست. بررسی از نظرp.c.oتوصیه میشود در کولدوساک خلفی مایع آزاد دیده میشود اولیه یعنی تخمدان پلی کیستیک دارم ولی دومی که مایع آزاد هست چی میتونه باشه این مایع؟
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز بنده سرکلاژ شکمی هستم و باردارم اما به خاطر این داروهای مصرفی گاها دچار یبوست میشم ایا زور زدن باعث کوتاه شدن دهانه رحم یا پاره شدن نخ سرکلاژ میشه؟
- سلام دکتر به من گفته ساعت 9 شب دو آمپول همزمان h'c'g بزن وبعد 36 ساعت نزدیکی کن میشه به جای 9شب 7شب بزنم
- پریودنامنظم
سلام ببخشید من الان ۲ماهه پریودم بعد دکترم بهم قرص ریپاون داده چون جراحی بینی دارم گفته قرص هورمونی بهت نمیدم ولی از اون موقع خونریزی من خیلی شدید تر شده چیکار کنم
- انتقال جنین
سلام خسته نباشید خانم دکتر من دوماهه دارم آمپول واریوپپتیل ۳/۷۵ تزریق میکنم قرار بود این هفته بیام تهران برای سونوگرافی واژینال که بعدش اواخر اسفند کاشت جنین داشته باشم اما به خاطر بدی هوا و جاده این هفته نمیتونم برای سونوگرافی برم به نظرتون مشکلی پیش میاد و اگر نرم باید دوباره دو ماه آمپول تزریق کنم ممنون میشم پاسخگو باشید
- اکوزن در مایع کیسه اب
سلام من امروز رفتم سونو حدودای۳۸هفته هستم..درسونو گفته شده در کیسه اب جنین ذرات ریز اکوزن هست..این ینی چی؟ خطرناک نیست..
- درمورد زنان زایمان سونو گرافی
سلام دکتر من روز ۱۲ سیکلم رفتم سونو گرافی دکتر گفت تخمکات کمی ضعیف فولیکول ۱۰ بزرگترین ش بود حالا من قرص فرتیل آید همیشه نخوردم واسه تقویت تخمدان چون خوب جواب داده حالا باید چند تا بخورم واسه فولیکولی که آماده بارداری باشه
- باردار
سلام خسته نباشید من ۹ روزه پریودم عقب افتاده و اطرافیانمون میگن شاید باردار هستی نمیدونم و سوزش و خارش واژن دارم و الان رفتم قرص ویتانگوس گیاهی خریدم ۲بار خوردم حالت تهوع استفراغ داشتم چکارکنم باردارم؟
- بارداری
سلام وقت بخیر. مصرف مجاز فولیک اسید قبل بارداری چند وقته؟؟ واینکه مصرف طولانیش ضرر داره؟؟
- سلام وقتتون بخیر فاصله پرده بکارت از دهانه واژن یک سانت میشه یا بیشتر
- متخصص زنان
سلام من تقریبا کنار کلیتوریس ی چیز شبیه جوش ماننده نه درد داره نه چرکی ولی برجسته اس دقیقا چیه باید چیکار کنم مشکلی هست
- پولیپ رحم
سلام وقت بخیر .پولیپ رحم داشتم هیپروسکوپی کردم دکتر بعد از جواب پاتولوژی قرص پروژسترون تجویز کرد برای سه دوره ولی توضیح نداد جواب پاتولوژی مشکل داشت یا نه . میخواستم بدونم پولیپ رحم بدخیم هست این نتیجه پاتولوژی هستش . ایا ضخامت رحمم مشکل داره؟
Co multiple irregular fragments of creamy _brown tissue
TM :1.4*1.0*1.0 sos:M/1 E:T
Co multiple irreguler fragments of brownish tissue TM:2.8**2.0*1.5 sos:M/1 E:T
Labeled as endometrial polyp co multiple irregular fragments of creamy_brown tissue TM/1.8*1.0*1.0 SOS:M/1 E:T Dx 1:Endocervix,curettage: mild chronic cervicitis with squamous metaplasia Dx11:Endometrium,curettage: proliferative endometrrium with focal simple cystic hyperplasia Dx111:Endometrial polyp,polypectomy: fragmented endometrial polyp - سرکلاژ بارداری
سلام خسته نباشید ا*** ر*** هستم هفته ۱۹ بار داریم هفته۱۳ سرکلاژ شدم داخل واژن تیر میکشد و درد میگیرد انگار چیزی داخلش باشه زیر شکمم هم کمی تیر میکشد میخواستم بدونم خطری داره من یک سقط ۲۱ هفته هم داشتم نفخ هم دارم آمپول فمولایف رو هم زدم لطفا راهنمایی کنید
- پرده بکارت
سلام من الان وقتی بچه بودم بدون اینکه خبر داشته باشم خود ارضایی می کردم و وقتی بزرگتر شدم از کردهی خودم پشیمان شدم وحالا وجدانم ناراحت است من یک بار آن موقع ها انگشت وسطم را وارد کردم اما درد یا حتی خونریزی نداشتم و فکر کنم کامل نکردم و حتی چیزی حس نکردم. وبه خانواده نگفته و مدام احساس گناه میکنم من این کار را ترک کرده ام اما بخاطر پرده ام ذهن مشغول است آیا سالم است یا نه؟ خواهش میکنم کمکم کنید من خيلی کوچیک بودم وحتی به دکتر هم نرفته ام
- بارداری و سوزش زیر شکم
10هفته باردارم. سوزش و درد زیرشکم تقریباً روی مثانه ام دارم خطرناکه؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشید،من بعد4روزکه ازسقطم که توهفته دهم بودامروزسونودادم واینوتوسونو،نوشته.ناحیهmixedccho عمدتااکوژن به ابعاد53*23*40میلی متر دارای وسکولاریته درقسمت فوندال قدامی کاویته رحمی رویت شدکه مطرح کننده بقایای حاملگی است. الان باید چکار کنم آیاخطرداره بادارورفع میشه؟! ممنون ازپاسخگوییتون
- خارش واژن
سلام ببخشید خارش واژن داشتم پمادکلوتریمازول و دالاواگ۲ درصد بهم دادن، میخواستم بپرسم باید ۲ تا رو با هم. استفاده کنم یا هر شب از ی پماد؟
- سلام من پریود ماهی دو بار میشه رفتم دکتر برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون داده که پریود منظم بشه حالا من دارم قرص میخوردم گفته از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب بخورم حالا من دارم قرص میخوردم از ۱۶قاعدگی شروع کردم ۹تاشو خوردم ۱دونه ازش مونده پریود شدم راهنمایی کنید این طوری پریود منظم میشه به نظرتون یا نه خونریزی خیلی زیادی دارم مگه نباید بعد تموم شدن قرص مدرکسی پروژسترون پریود میشدم چرا درحالا خوردن قرص پریود شدم لطف کنید جواب بدین


