Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نوجوان
من دومین ساله ک عادت ماهانه میشم، ولی آبان ماه اصلا نشدم و الان سیزده روزه ک از تایمش گذشته، رابطه نداشتم تاحالا، عفونت ندارم، قرص هم مصرف نمیکنم، دلیلش چی میتونه باشه؟ خیلی نگران شدم
- عفونت وزخم واژن
سلام درموفیکس در واژن را با چی وچگونه استفاده کنم
- نازایی
سلام خانم دکتر ایا کسی که تنبلی تخمدان داره و با دارو پریود میشه،ولی با دارو هم هرماه تخمک گذاری داره،اگه مشکل دیگه ای نداشته باشه،زود باردار میشه ،یا با وجود تخمک گذاری با دارو بارداری طول میکشه؟؟؟؟
- بارداری
سلام من بعد يك ماه تاخير ازمايش بتا دادم شد 0/5يك ماه بعدش تكرار كردم شد 2/5ايا بالا رفته يا منفي هنوز
- تاخیر پریودی
سلام من یک رابطع بدون دخول داشتم دوماه پیش ت اون ماه پریود شدم یکی ا پریودام چار روز عقب افتاد ولی ماه بد سروقت شدم این ماه پریودم ده روز عقب افتاده بیبی چکمزدم ی خط کمرنگ افتاده باردارم ؟ی میتونه بخاطر تغییر فصل و استرس مسافرت ده روز عقب بیفته ؟ ممنون
- جواب سونوگرافی
کیست مولتی کولار در تخمدان راست با سایز 53*34mm مشاهده شد . اکوی میومتر مختصری کورس است . ضخامت اندومتر 6mm است . میخواستم ببینم این نوع کیست ممکن است بدخیم باشد .
- نازایی
سلام من عادت ۳۱ روزه دارم از ۵ سیکل قرص کلومیفن خوردم ودر ۱۴ سریال امپول hug زدم الان من کی تخمک گزاری میکنم
- درد شدید زمان پریودی وقتی میرم دسشویی موقع مد فوع درد شدید در مقعد روخ می دهد
- تخمدان
حجم تخمدان ۵/۲ نرمال هست ؟
- پرده بکارت
اگر پرده بکارت حلقوی باشد و حلقه آن کامل باشد سالم محسوب میشود؟
- تخمک ضعیف
یکبار ای وی اف کردم که گفتن تعدادتخمک 3تاهست وضعیف برای باردوم میتوانم ای وی اف کنم برای پسردارشدن سن 34 سال دارم باید چکارکنم ممنون میشوم راهنمایی کنید
- پیش بارداری
باسلام خدمت دکتر گرامی.مدت شش ماه است ک بدلیل تنش واضطرابی ک داشتم تحت نظرپزشک ایندرال.بوسپیرون.پاروکستین مصرف کردم تااینکه تصمیم ب بارداری گرفتم وبتدریج داروهامو قطع کردم ولی دوباره اضطرابم شدت گرفت.نزد دکتر اعصابم رفتم وبرام بوسپیرون وبوپروپیون تجویز کردن وفرمودن تاوقتی فهمیدی حامله ای بخور.سوال من اینه مصرف این داروها درپیش بارداری ضرری برای جنین نداره چون شنیدم مصرف داروی اعصاب باعث ناهنجاری جنینی میشه.باتشکر
- سلام ببخشید من میخوام بپرسم در سونوگرافی من نوشت رحم به طول نرمال واکوی می متر یال هموژنرویت شد آندومتر به ضخامت 8 م م مشاهده شد درآدنکس ها عارضه مشاهده نشده مایع آزاد در کل و ساک خلفی مشاهده نشده
- ivf
باسلام من یه از انتقال جنینم گذشته از امروز خون ریزی دارم ولی مدام درجریان نیست آیا مشکلی پیش اومده؟ امکان داره راهنمایی بفرمایید؟
- عفونت واژن
سلام خسته نباشیدخانم دکتر من بعداززایمانم یک ساله زایمان کردم درماه دوبارمریض میشم بنظرتون مشکل نداره
- عفونت
سلام خسته نباشید من مدت ۲سال هست که بطور مداوم ترشحات سبز رنگ دارم بدون سوزش ، خارش یا بوی بد ، سال گذشته سونوی واژینال توسط خوددکتر انجام شد اما چیز غیر معمولی مشاهده نکردن و حتی سونوگرافی هاییم که انجام دادم چیزیو نشون نمیدادن .علت این ترشحات سبز چی میتونه باشه؟؟
- تنبلی تخمدان
سلام من تنبلی تخم دان دارم دارو مصرف کردم روز ۱۳پریودیم دوتا فولی ۲۰ و ۲۱ داشتم امپول زدم تا تخمک ها آزاد بشه از روز ۱۸ عادتم بهم قرص مدروفم ۵ داده سوالم اینه بخورم قرص رو یانه
- سوال
سلام خانم دکتر ببخشید من قبلا ازتون سوال پرسیدم که ایا کاهش ذخیره تخمدان علایمی داره و شما هم گفتین تغییر فواصل پریود و پریود نامنظم ولی متاسفانه من متوجه منظورتون نشدم میشه بگین منظورتون از تغییر فواصل پریود چیه؟ ممنون
- نگه داری جنین
سلام خانم دکتر من ای وی اف کردم و باردارم ولی جنین در جایی که عمل فیبروم انجام دادم لانه گزینی کرده والان دکترم گفته باید سقط بشه در صورتی که بچه سالم و قلبش تشکیل شده آیا امکان نگه داریش وجود داره ؟
- بارداری بعدسقط
سلام من۲۰ روزپیش سقط داشتم بچه دومم قلبش تشکیل نشده بود .خودش دفع شدکاملا .الان ازنظر روحی روانی خیلی خوبم میشه الان اقدام کنم قرص یدوفولیک.وویتامین دی میخورم


