Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دوقلو
سلام خسته نباشید،قرصی وجود داره که شانس دوقلوزایی رو بالا ببره ؟طریقه ی مصرفش چطوره ،واز چندماه قبل از اقدام به باراری باید مصرف بشه؟
- توضیح در باره پرولاکتین بالا H643
- تداخل دارویی ال دی و نورم اسکین
سلام من ۳ماه هست که قرص نورم اسکین ۲۰ مصرف میکنم و امشب ک شب تخمک گذاریم هم بود رابطه داشتیم و همسرم میگن که شاید یک درصد مایع منی داخل ریخته باشه من هم سریعا ۴قرص ال دی به صورت اورژانسی مصرف کردم ایا مصرف همزمان نورم اسکین و ال دی تاثیر قرص ال دی رو از بین میبره؟
- سلام خانم دکترعزیزمن میتونم باوجودفتق زایمان طبیعی داشته باشم؟؟بعدزایمانم بایدنافم راحتما جراحی کنم؟؟خیلی ازتون ممنونم ک جواب سوالهامون رامیدید
- بارداری
سلام خسته نباشید بارداری اولم هست و شیاف پروژسترون مصرف میکنم الان هفته دهم بارداری هستم و چهار پنج روزه که باسن و پاهایم گرفته است و احساس کوفتگی دارم و یکبار در پنج هفته سقط داشته ام نگرانم این درد ها علتش چیست و نگران کنندست؟؟
- سرکلاژشکمی
سلام هزینه سرکلاژشکمی چند میلیونه
- بارداری
باسلام:ببخشیدمن ماه اول اقدام به بارداری کردم درست روزبعدازتخمک گذاری احساس نبض توشکم پیداکردم تااینکه پریودم ۶روزجلوافتاددرصورتیکه همیشه دقیق بودضمن اینکه احساس نبض وسفتی شکم روداشتم توزمان پریوداحساس نبض نبودولی بعددوباره شروع شدبقیه علایم مثل نفخ وحالت تهوع ودردسینه هاادامه داره چهارروزبعدازاینکه پریودشدم آزمایش ادراردادم منفی بودمیخواستم ببینم ممکنه باردارباشم چون قصددارم واکسن کرونابزنم میخواستم مطمئن بشم ممنون میشم راهنماییم کنید
- پریودی کوتاه
سلام.من 27آذرپریودشدم.23دی پریودشدم.23بهمن هم شدم.ولی 23بهن 3روز اول خونریزی قرمزتیره قهوه ای بالخته شدم.روزچهارم ب بعد پاک پاک.آی یو دی دارم.از اول بهمن تا الان منی داخل واژن ریخته نشده.علت چیه؟؟
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- بارداری
سلام خسته نباشید من هفته بیست و یک بارداری هستم صبح ها که از خواب بیدار میشم خودمو می کشم ایا برای جنین خطرناک است
- توده درمویید
سلام خانم دکتر دختر ۹ ساله ام در تخمدان راستش توده کلسیفه مشاهده شده آیا خطرناک است وباید عمل شود؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید من دو سال پیش پرده مو از دست دادم الان ازدواج کردم شب زفاف هیچ خونی نیومد همسرم میگه دلیلش چیه باید بری دکتر شاید مشکلی باشه خیلی میترسم الان معاینه بشم دکتر دلیل خون نیومدن چی میگه؟؟؟
- پریودی نامنظم
سلام،من مدتی قبل جراحی دندان داشتم و چون دچار درد و خونریزی شدم سرخود بدون تجویز پزشک از قرص ال دی استفاده کردم که اون ماه کلا پریود نشم ولی بعد از دوهفته که دندانم خوب شد منم مصرف قرص ال دی رو قطع کردم...سیکل همیشگی پریودی من از ۳۰ هرماه شروع میشد ولی الان ۲۵ ام هرماه ینی یک هفته زودتر پریود میشم مجرد هستم رابطه هم ندارم و اطلاعی هم از خوردن قرص های تنظیم کننده ی هورمون یا سیکل عادت ماهانه ندارم به داروخانه مراجعه کردم برای من روکین در نظر گرفتن که استفاده نکردم و میخواستم اول مطمئن بشم که مشکلی ایجاد نمیکنه و پریودیم تنظیم میشه؟خانم دکتر عزیز پریودی باید از روز چندم اتفاق بیافته اگه دقیق راهنمایی کنید ازتون ممنون میشم
- بارداری
سلام برای بارداری سرعت اسپرم باید چن باشه
- درد پستان
سلام من سونو انجام دادم ودر سونو توده هایپواکو اووال به ابعاد 8*19.5 در ساعت 10پستان سمت راست مشاهد شده آیا خطرناک هست یا نه ؟
- خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ باعث نازایی میشود
آیا خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ برای جوش صورت باعث نازایی میشود من متاهل هستم و خیلیا میگن باعث نازایی میشود
- تنبلی تخمدان
سلام من ب تخم دونم ضربه نسبتا شد یدی خورد و الان درد میکنه خیلی نگرانم چ کار کنم
- غربالگری سه ماهه اول
سلام خانم دکتر من امروز سونوی ntوnb دادم :جهت خلفی گرید0 سن بارداری۱۱هفته۵روز طول کانال سرویکس زده۳۳ وint.osمیباشد ضربان قلب ۱۶۸ Nt1.7 Nb:present. اگه ممکنه بگید خوبه جوابش یانه؟ جواب آزمایش۹ حاضر میشه که براتون میارم
- سلام بنده درهفته هفتم دچارخونریزی ازجفت شدم دکتربرام شیاف پروستروزن تجویزکردکه به محض استفاده دچارخارش سوزش ادارشدم وبعدچندروزبه خونریزی شدید افتادم ایانبایدازشیاف استفاده میکردم
- سلام من سال ۹۸ سزارین کردم اوایل یکم درد داشتم کشش داشتم ک رفتم دکتر گفت مشکلی نیس ب مرور خوب میشی الان دو روزه التهاب و خارش دارم یعنی از چی میتونه باشه؟


