Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودیم تاریخ17هستش و دکتر بهم اسپیرونولاکتون و سیپرو کامپاد و قرص گل مغربی داده ولی سیرونولاکتون عوارض داره میشه فقط روزپنجم پریودی سیپرو کامپاد رو بخورم و هرروز گل مغربی رو؟ایا عوارض دارن این داروها
- بارداری
سلام هفته36بارداری هستم دیابت بارداری با انسولین دارم از دیروز تکونای بچم زیاد شده ممکنه مشکلی پیش اومده باشه توروخدا جوابمو بدین خیلی نگرانم
- جفت
سلام خانم دکتر ببخشید من در ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم سونو غربالگری مرحله اول، تو جواب سونو نوشته جفت قدامی هست بعدش دکترم تو مطب حدود ۱۵ هفته بودم سونو کرد گفت جفت اصلا قدامی نیست، میخواستم بدونم ممکنه حالت و جای جفت تغییر کنه؟ چنین چیزی ممکن هست؟
- سوال
سلام علت ترشح سفید هنگام دفع مدفوع چیست؟ گاهی حس میکنم ترشح داخل مقعد هست و خارش دارم اما چیزی بیرون نمیاد کرم باریج دکتر داد علت چیست
- دردسمت راست شکم
سلام من هفته ۲۲ام ازمایش ادرارهمه خوب بود دکتربرام انتی بیوتیک دادبراترشحاتم ولی دردپهلو وسمت راست شکمم خوب نمیش حالت گرفتگی وکش اومدن دارد طبیعی
- ترشحات بیش از حد
دختری ۲۷ ساله هستم اکثرا ترشح شدید همراه با دل درد دادم دلیلش چیه؟
- توده اکوژن در تخمدان چیست وچه خطری داردحتماباید آنرا برداشت؟
- جلوگیری از بارداری
سلام من ۲۳ روز پیش رابطه محافظت نشده داشتم بعد ۲۴ساعت دو تا قرص اورژانسی خوردم بعد ۱۸ ساعت هم دوتا دیگه بعد همزمان با اونا شروع کردم قرص لویتود خوردم الان ۲۱ تا قرص فعالشو تموم کردم ولی پریود نشدم دیردز یکی از قرصای سقید یا قرص نماشو خوردم ولی هنوز پریود نشدم ایا امکان بارداری وجود داره؟
- آمپول سینال اف
ببخشید دکترم برای من سینال اف ۶۰۰نوشتن که حتما امروز دورناف بزنم، داروخانه میگن ۹۰۰ داریم احتمالا اشتباه تایپی بوده چون نسخه الکترونیکیه، در دسترس نیستن دکترم اگر لطف منید راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
- قطع پریودی
سلام من ۴۴ سالمه پرولاکتین ۱۰۰ هست رفتم پیش متخصص زنان بعد از دیدن آزمایش گفت که من یاعسه شده ام هیچ قرصی نداد میشه قرص کابر گولین مصرف کنم ادر ظمن ۶ ماهه پروردیم قطع شده
- مصرف دوفاستون برای پریود نشدن
ایا میتونم برای اینکه پریودم عقب بیوفته از روز چهاردهم پریود به مدت یک ماه پیوسته دوفاستون بخورم .
- ابله مرغان و قاعدگی
سلام موقع ابله مرغان و پریودی چه باید کرد
- حاملگی
من شهریور پریود شدم بعدش شروع کردم بع خوردن قرص سیبل ۵روز پریودم طول کشید بعدش قرص همینجوری ادامه دادم هر روز ۲۶باز دوبار پریود شدم اول خیلی کم بود مثل ترشح کشدار خونی اینجوری بود بعد چند روز پریود سنگین شدم و تا الان ادامه داره خیلی طول کشیده قرص اول میخوردم الان چند روز قط کردم میشه بگید دلیلش چیه انقد پریودم آیا امکان داره حامله بودم سقط کردم اینجوری شدم خیلی نگرانم اگه میشه جواب بدیم قرص هم دکتر برام نوشته کع از روز اول پریودی بخورم و ادامه بدم و اینکه من تنبلی تخمدانی هم دارم
- عمومی
سلام خانم دکتر. ببخشید یه سوال داشتم. من مشکل خود ایمنی و انعقادی دارم. میخوام باردار شم. تحت نظر پزشک هستم. میدونم که برا بارداری دارو اینا داره.ولی شنیدم هر کسی مشکل خود ایمنی داره کامل درمان نمیشه. و ممکنه تا اخر عمر باهاش درگیر باشه. آیا این حرف صحت داره؟خیلی نگرانم.
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخوام ازدواج کنم و این مورد خیلی برام مهمه من وقتی اولین بار عادت ماهانه شدم حدود ۹ سال پیش و روز اخر رفتم حموم اندازه یک بند انگشت اشاره یا کمتر ولی نهایت اندازه یک بند انگشت اشاره داخل واژنم کردم بعد حدود نیم ساعت تا یک ساعت بعد از انگشت کردن از من خون اومد به مدت چند روز یا هفته دقیق یادم نیست ولی خیلی کم میخواستم بدونم بکارتم اسیب دیده
- جلو گیری از پریودی
من در سفر زیارتی هستم وبا این که بعد از پاکی قبلی شروع به خوردن قرص دروسبلا کردم بازم الان لکه بینی و علایم شروع خونریزی رو دارم،میشه راهنمایی کنید چه دارویی بخورم که دو روز پاک. باشم تا بتونم اعمال رو انجام بدم
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر چرا دکتر البرزی موقع سرکلاژ شکمی زده رحمم منو سوراخ کرد بالای رحمو سوراخ کرد
- اقدام به بارداری
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من شهریور امسال پیش شما مراجعه کردم برای قصد باردار شدن. سونو واژینال و پاپ اسمیر انجام دادم مشکلی نبود و تمام ازمایشات. همسرم هم ازمایش داد مشکلی نداشت تا به این ماه از کیت تخمک گذاری در فواصل دوره استفاده کردم. با اینکه بعد از اتمام دوره پریود تا شروع دوره بعد ادام به بارداری انجام میدهیم هنوز باردار نشدم. نزدیک به شروع دوره همه علائم بارداری وجود دارد ولی باردار نیستم. علت چیست؟ ممنون
- سلام میتونیم یایسگی راعقب انداخت یا جلوش گرفت
- Ivf
سلام خسته نباشید ببخشید اگه روز ۱۵ انتقال جنین ازمایش بتا ۴ باشه ایا احتمالش هست که بعد دو روز بالا بره


