Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکلات زنانه
سلام Intucبه چه معناست ؟اینو درگواهی سلامت بکارت که گرفته بودم نوشته بود
- زنان
سلام خانم دکتر من میوم و کیست آندومتیوز دارم و قصد بارداری دارم خونریزی بسیار شدید دارم در پریودی که با ترنسیداسید کنترل میکردم آیا الان که برای بارداری اقدام می کنم هم می تونم در پریودی مفنامیک و تدنسیداسید بخورم
- فتق فوق ناف
با سلام
بعد از سزارین اولم دچار فوق فوق ناف شدم. الان ۴ سال میگذره و قصد بارداری دارم. مشکلی در بارداری برام ایجاد نمیکنه تا حین سزارین دوم فتق رو هم عمل کنم؟
باتشکر
- بارداری
سلام خانم دکتر من خانمی ۲۰ ساله هستم و متهل هستم وقتی پریود میشم روز اول درد مقعدی و درد زیر شکم دارم که نشتن تا چند ساعت بارم سخت است و پریود هم نامنظم هست و الان ۵ ماه هست قصد بارداری دارم ولی باردار نشدم ایا ممکن هست که علت اندومتر یوزیس باشه و امکان داره باعث ناباروری بشه لطفان جواب بدید
- درمان کیست اگزوفتیک در دختران چیه دو سه ماهی قرص الی خورده ولی اصلا تغییری نداشته حدود دوسانت ونیمبوده کیست ساده هم داره ممنون
- قرص سیبل
سلام خسته نباشید.برای درمان خونریزی قرص سیبل بهم دادن. نحوه استفاده رو برام توضیح بدید.ممنون
- سلام من قرص مدرفوم۵مصرف میکنم ۲مرداداخرین روزمصرفم بودالان۷روزه لکه بینی دارم پریودنشدم تنبلی تخمدان دارم وتحت نظرم امکان باداری هست آیااندازیه فولیکولم۹بودباتشکر
- خونریزی زیاد قاعدگی
سلام خانم دکتر دخترم حدود سیزده سالشه دو ماهه که پریود میشه خیلی زیاد و طولانی هست در حدی که فعالیتهای روزانش مختل شده و هر دو ساعت نیاز به تعویص داره یا حتی یک ساعت هم بوده. آزمایش و سونو هم داده مشکلی نداشته آیاطبیعیه
- عصب انداختن پریودی
سلام خسته نباشید من یک هفته ی دیگ عازم کربلا هستم میخام پریود نشم از امروز چ قرصی مصرف کنم ؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
سلام.خسته نباشید.من از ۱۲اسفند پریود شدم و غیر از ۱۷روز فروردین که پاک بودم تا الان خونریزی یا لکه بینی دارم.۲۱اردیبهشت به تشخیص پزشک کورتاژ شدم یک کورتاژ تشخیصی هم سال ۹۸ داشتم.هیچ مشکلی ندارم نه فیبرون نه سرطان نه کیست.۲۰روز قرص ldخوردم و الان ۵روزه قطعش کردم و خونریزی شدید دارم.از دیروز دوباره شروع به مصرف کردم.که شب پنجم میشد اما فرقی نکرده وضعیتم.خواستم بپرسم آیا میتوانم دوفاستون استفاده کنم.۴۷سالمه وزنم ۹۷کیلوست.پیشنهاد شما جیست.لطفا راهنماییم کنید.مننونم
- تخمک گذاری
سلام من روز ۱۴ پریود امپول اچ سی جی زدم وروز شانزدهم ازاد گذاشتم به نظر شما کی تخمک ازادشده وتا اون روز بوده که من ازاد گذاشتم فولیکول غالبم ۲۵ بوده..ایا باردار میشم؟
- تزریق واریوپپتیل
سلام من چون خونریزی شدید داشتم دکتر بهم سه تا واریوپپتیل داد میخوام بدون بعد زدن این آمپول احتمال باردارشدن هست و باید جلوگیری انجام بشه یا خیر .ممنون
- خونریزی رحم دارم
۳ تا آمپول واریو پیتل زدم اولی زدم خونریزی تمام شد دومی را زدم نه بعد ۲۰ روز خونریزی شروع شد آمپول ۳ را زدم تا الان خونریزی هست فقط کم و زیاد میشه آمپول سوم را ۱۱ روز پیش زدم و خونریزی به خاطر میومهای زیاد است که داخل رحم توصیه شما برا درمان چیه
- تداخل دارویی ال دی و نورم اسکین
سلام من ۳ماه هست که قرص نورم اسکین ۲۰ مصرف میکنم و امشب ک شب تخمک گذاریم هم بود رابطه داشتیم و همسرم میگن که شاید یک درصد مایع منی داخل ریخته باشه من هم سریعا ۴قرص ال دی به صورت اورژانسی مصرف کردم ایا مصرف همزمان نورم اسکین و ال دی تاثیر قرص ال دی رو از بین میبره؟
- آزمایش بتا
سلام من روز ۱۵انتقال ازمایشم ۲۱/۷۹بود امکانش هست بالا بره ؟این عدد مثبته یا منفی
- قرص
سلام چرا با وجود خوردن قرص اورژانسی به موقع وخون ریزی نداشتن 14روز بعد بی بی چک استفاده کنم یعنی قرص بی اثر است 9ماهه زایمان کرد مه پریودهام هنوز شروع نشده
- عمومی
سلام خانم دکتر ۱۹ سالمه و ۷ ماهی بود که خارش شدید واژن داشتم و واژنم و می خاروندم و ازش مایع چرکی آبی یا سبزی خارج میشد و چند وقتیه متوجه شدم هنگامی که در توالت میشینم زیر دو طرف واژنم انگاری باد کردی و یه چیزی هست و واژنم شکل قبلیش و نداره امکان داره کیست بارتولین باشه خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنید با درمان خانگی حل شه خواهش میکنم
- زنان
سلام من ب تشخیص دکتر زنان تنبلی تخمدان دارم و ۲۸ سال سن دارو و دکتر برام لتروزول دو ورق تجویز کرده که من همشو خوردم از شب سه پریودی شبی ۲ با دوتا سینال آف و دگزامتازون و استرادیول والرات میخاستم بدونم دو ورق لتروزول باعث کیست نمیشه
- تخمک گذار
سلام خسته نباشید - 35 ساله هستم اوایل اسفند آزمایش و سونو قبل از بارداری دادم همه چیز خوب بود و گفت تخمک گذاری هم مشکلی نداره فقط پرولاکتین بالا بود چون پریودهای من همیشه منظم بوده (28-29 روزه) دکتر گفت مکلی نیست و احتمالا نوع خون من اینطور بوده و بالا نشون میده --- این ماه برای بارداری اقدام کردم از روز 11 ام کیت رو تو ساعت مشخص استفاده کردم ولی جواب مثبت نشد و خط تست کم رنگ شد --- میخواستم ببینم یعنی من تخمک گذاری ندارم --- خیلی نگرانم چکار باید کنم ؟ --- پیش چه دکتری باید برم ؟ خیلی ممنون
- درد سینه شدید قبل از پریودی
با سلام وقتتون بخیر. من 22 سالم هست چن ماهی هست که سندرم پیش از قاعدگی شدیدی دارم مخصوصا درد سینه خیلی خیلی درد دارن و حیلی طولانی یعنی اینطور نیست که چن روز قبل از پریودی اتفاق بیوفته تقریبا میتونم بگم دو یا سه روز بعداز پریودی شرو میشه تا پریودی بعدی 😢 در واقع من کل ماه رو درگیرم و درد میکشم خاهش میکنم اگ میتونید کمکم کنید ک یکم این درد کمتر شه . پریودیمم منظمه فقط این درد سینه اذیتم میکنه. ممنون 💐


