Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقایا سقط
سلام وقت بخیر من زیر ۸ هفته بودم که سقط کردم ۴روز گذشته رفتم سونو گفتن بقایا داری#رحم بزرگترازحدطبیعی به ابعاد۱۰۷*۵۷میلیمترواندومترهتروژن باضخامت افزایش یافته میانگین۱۰ میلیمتراست.ضایعه متراکوبه ابعاد۲۹*۱۵میلیمتردرقسمت میانی کاویته ی رحم دیده شده که باتوجه به هیستوریabortionاخیربیماردر راس تشخیص مطرح کنندهR/o Retained product of conceptionمیباشد. تطابق باتیتراسون سریال bhcgو سونوگرافی تراس واژینال توصیه میشود اگه ممکنه بفرمایید یعنی چی ممنون میشم خیلی نگرانم استرس دارم
- خون ریزی
سلام من بعد از گذشت یک هفته از پریودیم از پماد کانسدرم استفاده کردم بعد از یک شب خون سیاه ازم میاد که باعث شده نوار بزارم خیلی زیاده علت رو به من میگید
- آندومتریوز و آمپول دیفرلین
سلام وقت بخیر من آندومتریوز دارم ومیخوام انتقال جنین بدم دکترم برام آمپول دیفرلین تجویز کرده اما داروخونه بهم واریوپپتیل داده آیا فرقی نداره تو تاثیرش؟
- خون دماغ
خانم دکتر من امروز ک روز 13پریودم است ک پس از نزدیکی لکه بینی داشتم خون دماغ خفیف هم شدم و سه روزه سردردم ..ب نظر شما علت چیست
- رتروفلکسن
سلام خانوم دکتر من سونوگرافی انجام دادم و در سونوگرافیم نوشته رحم دروضعیت رتروفلکسن بااندازه رحم ۷۰*۳۵ م م و اکوی میومتر و اندومتر رحم ۶ م م است و اندازه و اکوی تخمدان راست طبیعی و تخمدان چپ کیست فولکولر با اندازه ۱۵*۱۴قرار دارد . رتروفلکسن یعنی چی خانوم دکتر من همیشه ک سونو میدادم رحمم نرمال بوده و اینکه اما همیشه کیست داشتم ک خداروشکر الان کیستام از بین رفته . علت رتروفلکسن شدن چیه و ایا خطرناکه ومشکلی دارم ک باعث بوجود اومدنش شده
- صاف بودن رحم
با سلام
آیا صاف بودن حدود رحم طبیعی است؟
- تست بارداری
باسلام واحترام بنده ازموعد پریودیم یک روز گذشته آیا اگرتست بارداری انجام دهم مشخص میشه که باردار هستم یاخیر
- فولیکول
سلام.من دوماه پیش به دلیل قطع نشدن پریودیم سونوگرافی دادم که کیستی در سمت راست رو نشون داد.بعد از دوماه مصرف قرص HDو روکین،مجددا سونوگرافی دادم که فولیکول ۲۴رو در سمت راست و آندومتر تری لاین رو نشون داد.ممنون میشم راهنماییم کنید چکار کنم و دلیلش چیه
- پولیپ رحم۱۷ میل دارن آیا باید عمل بشم بشم
یکی دو هفته پیش سونو واژینال دادم گفتن پولیپ رحم به ابعاد۱۷میل دارم آیا باید عمل بشم
- درباره سقط
سلام من یک هفته هست سقط کردم میخوام قرص ضدبارداری استفاده کنم ازکی شروع کنم
- تاخیر در پریودی بعد از مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من اسفند۳روز بعد از پریودم رابطه محافظت نشده داشتم روزبعد قرص اورژانسی ۷۵ مصرف کردم طبق دستور یک هفته بعد به مدت هفت روز خونریزی داشتم البته لخته خونی ازاون موقع پریود نشدم فقط ۲روز ۲۶و۲۷فروردین لکه بینی داشتم الان نگرانم که قرص تاثیری داشته یانه؟ بعدازگذشتن ۴۰روز هنوزم پریودنشدم امکان بارداری که وجود نداره؟؟ یکبارم ازبیبی چک استفاده کردم که منفی بود
- سونو
سلام تو سونوی شکمی آندومتر با ضخامت ۶mm مشاهده شده یعنی چی؟خطرناکه؟درمان داره؟
- اقدام بارداری
سلام خسته نباشید من حدود ۶ماه اقدام به بارداری کردم ۳۰ سالمه ۴ماه بعد اقدام که باردار نشدن عمل آپاندیس انجام دادم و دوماه بعد عمل باز اقدام کردم تا امروز که ۷ماه میشه،واینکه از زمان اقدام پریود هام بهم ریخته،آیا من مشکلی دارم که باردار نمیشم؟ واینکه من اصلا ترشح ندارم و یا خیلی کم که روز تخمک گذادیمو بفهمم،خودن میگم شاید تخمک ندارم ایا باید سونو انجام برم که ببینم تخمک دارم یانه؟
- سلام خانم دکتر من ایستموسل باقطر۹میلی متر دارم خیلی نگرانم الان میتونم باردار بشم سه بار سزارین شدم الان ۴سال از برداری اخرگذشته ممنون میشم جواب بدین خیلی نگرانم
- باسلام فورشت کجای واژن هستش؟
- عمومی
سلام ببخشید از عوارض قرص مد رو کسی ریزش موها میباشد
- عادت ماهانه
سلام من ماه قبل20پریودشدم والان 27است که هنوزپریودنشدم آیا به دکتربرم چون روزه میگرفتم احتمال داره بخاطره روزه گرفتن باشه؟؟
- هموراژی سابکرونیک
سلام خانم دکتر عزیز هفته ۶ بارداری پیش شما سونو شدم.هموراژی سابکرونیک به ابعاد ۱۹*۸ در کنار ساک بارداری مشاهده شد.روزی دو تا شیاف پروژسترون استفاده میکنم و هفته ای یکی امپول femolife و روزی یک عدد قرص پردنیزولول ۵. و بیشتر وقت ها لکه بینی قهوه ای و یا به صورت بافت رشته ای تیره ولی کم مشاهده میکنم.بسیار نگرانم.این لکه بینی ها خطری برای جنینم داره؟
- سزارین پنجم
سلام من چهار فرزند دارم هرچهار تا را توسط سزارین به دنیا آوردم حال هم میخواهم که باز هم پنجمی را به دنیا بیارم آیا میتوانم برایم مشکل ایجاد نمیکند لطفا رهنمایی کنید ویک دکتر که در این زمینه متخصص باشد را هم برایم معرفی کنید
- راهنمایی برای پیشگیری از بارداری ناخاسته
سلام چند روز بعد از سقط واسه پیشگیری از بارداری میتونیم قرص ال دی بخوریم


