Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بریچ بودن جنین
با سلام خانم دکتر در سونو انومالی بچه سفالیک بود الان بیست و هفت هفته هستم خیلی واژنم درد میکنه که سونو گفت بچه بریچ هس یعنی خدایی نکرده بچم مشکلی داره که بریچ شده
- درد شدید پریود
سلام دکتر وقت به خیر. ددر سوال قبلی عرض کردم که "28 ساله و مجردم، پریودهای منظم دارم (سیکل 30 روز) ولی با درد بسیار بسیار زیاد و همراه با نفخ شدید شکم در شب اول. دردم به اندازه ای شدید هست که به تهوع می افتم، حتما باید چندتا مسکن بخورم و از کیسه آب گرم استفاده کنم. آزمایش و سونوی روز 14 ام انجام دادم و مشکلی نداشتم." فرمودید "درصورتیکه آزمابش و سونوگرافی شما نرمال باشد،تحت درمان قرار گیربد."
قبلا سه ماه قرص ال دی استفاده کردم ولی تاثیری نداشت. ممنون می شم اگر نحوه درمان رو بفرمایید - سلام. من درد دارم و انگار یه چیزی سفت سده باشه و درد کنه و حس خار دارم اون قسمت. هر دو طرف گوشه ی زیر شکمم که فکر کنم تخمدان من کیست های ریز تخمدان و تنبل دارم و موقه ی پریودیمم نیست
- سلتم من ای وی اف کردم
سلام خانم دکتر من ۴۳ سالمه دوساله ازدواج کردم و دکتر گفته تنبلی تخمدان داری ورفتم برای ای وی اف ماه پیش کارهام انجام دادم وروز تخمک کشی همش یک جنین خوب داشتم از ۴ فولیکول وانتقال ۳روز بعد انجام دادم وبعد ۱۶ روز رفتم ازمایش دادم وبتا ۷.۹بود وروز بعد هم خونریزی داشتم .ایاجواب من منفی است وبچه ای تشکیل نشده وایا امیدی هست دوباره ای وی اف کنم و چکار کنم تخمکهام بیشتر باشه.ممنون
- تخمک اهدایی
خانم دکتر اگر از تخمک اهدائی برای بارداری استفاده کنیم نیاز است پریودیمان باشخص اهدا کننده یکی شود یا راه حل دیگری دارد./با تشکر
- بکارت
سلام ببخشید من مدتی پیش ی رابطه داشتم ک فقط ی بار دخول انجام شد ولی ب شدت بود ک دودقیقه خونریزی داشتم وقتی دقت کردم متوجه شدم پایین واژنم یکم پاره شده میخاستم بدونم ممکنه اون فشار فقط ب پایین واژن اسیب رسونده باشه و پردم سالم باشه یان
- کیست هموراژیک
با سلام و احترام خیلی ممنون از راهنمایتتون فکر میکنم قاعدگی م منطم هست فقط لکه بینی دارم قبل از پریود پریودهای من با احتساب روز های لکه بینی این ماه ۳۴ روزه و ماه پیش ۳۰ بوده منطم هستم؟
- سلام من عادت ماهیانه نامنظم و کیست ریز تخمدان دارم چند ماه ازقرص ال دی خوردم اما کیستم آب نشد باید چی کار از دارو گیاهی از طب سنتی جشونده وعرقیات بخورم خوبه بهتر برام همه میگن زود کیست تو آب میکنه نظرتون در این باره چیه؟
- باردای
سلام. آیا با وجود تخمک پوچ یا بی کیفیت بارداری اتفاق میوفته؟ آیا راهی برای درمان تخمک پوچ یا بی کیفت هستش؟ اگه با وجود تخمک بی کیفیت یا پوچ باردارشی بارداری هم پوچه؟
- ناباروری
سلام ،شما به من ميكرو اينجكشن رو توصيه كرديد،من راهم خيلي دروه،براي اين كار نياز هست ساكن زشت باشم يا اينكه كارم سريع انجام ميشه،واينكه اگر حدود هزينرو بهم بگين خيلي خيلي ممنون ميشم.راهم خيلي دوره از شما.
- سلام خسته نباشیدببخشیدمن چهل روززایمان طبیعی داشتم زایمان دوم والان خیلی واژنم سوزش داره ممنون میشم جواب بدید
- خودارضایی
سلام خسته نباشید. من دختری مجرد هستم به مدت یکسال خودارضایی مالشی انجام دادم.یکی دوماه بعد از شروع خودارصای به متخصص مراجعه کردم گفتن سالمی دیگه نوع پرده رو نپرسیدم.خودم بعضی وقتا تو اینه نگاه میکردم پردم هلالی بود ولی انگار پارگی های خیلی کوچیکی در حد یک میلی متر داشت.بعد از یکسال رفتم پیش ماما گفت سالمی پردت از نوع کنگره ای هستش.بهش گفتم که خودارضای انجام دادم دوباره پردمو نگاه کرد گفت ن سالمی نگران نباش. بهش گفتم پس چرا انگار پارگی داره گفت نوع پردت اونجوریه مادرزادی اینجوری بودی. ایا پرده کنگره ای با پرده ای ک اسیب دیده خیلی فرق داره؟؟؟؟.بنظرشما پرده من اسیب دیده؟؟؟؟ ممکنه ماما تو تشخیصش اشتباه کنه؟؟؟؟ لطفا جواب همه سوالامو بدین من خیلی نگرانم
- سلام من کیست های ریز تخمدان دارم و ایا میتونم ورزش کنم؟ حرکات کششی انجام بدم؟ ۲۰ سالمه برای بلند شدن قد ورزش میکنم فقط یکم زیر شکمم درد میگیره ایا خطرناک؟ میتونم ورزش کنم یا خیر کیست ها نمیترکن یوقت؟
- کیست اندومترویوز
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من بخاطر ضخامت رحم و کیست شکلاتی به صلاحدید دکترم قرص وروژست میخورم الان یکماه و چند روزه الان دو هفته ست خونریزی دارم باید چکار کنم خوردن قرص رو ادامه بدم یا قرص باید عوض بشه؟ممنونم
- پارگی پرده بکارت؟
بعد از پارگی خون به چه اندازه ای است ؟ این خون تا چند ساعت بعد ادامه خواهد داشت؟ آیا ممکن است پارگی طی چند دفعات رابطه صورت گیرد و هر بار خون خارج شود؟ بعد از پارگی بکارت پیشنهاد شما چیست ؟ چه کاری باید انجام دهیم تا به سلامتی مان آسیبی وارد نشود؟
- بقایا
سلام وقت بخیر خسته نباشید. ممکنه یعد از هیستروسکوپی بقایا ،بازهم بقایا بمونه داخل رحم؟
- ایا پلی کیست باعث ادنوم هیپوفیز میشه؟
- مادرانه
مادر واژهای به تمام وسعت دنیا.از تمام دلتنگی ها و شکایت ها که بگذریم،مادر که میخندد من خوشبختم.
- چه دارویی برای برطرف شدن خون در بارداری
سلام وقتتون بخیر، من هفته هفتم بارداریم و امروز واسه سونو رفتم، گفت جنین تشکیل شده و صدای قلبشم شنیدم، ولی جواب سونو گفت یک حلال خون کنار جنین دیده میشه، نگران شدم میخاستم راهنماییم کنین
- ازمایش ازدواج
سلام وقتتون بخیر من دختر هستم و ۲۴ سالمه من قرار هست ک با یه اقایی ازدواج کنم ک اون اقا برادرشون یک پسر بچه با بیماری سندورم داون دارند میخواستم بدونم ک امکان اینکه این اقا هم این ژن رو داشته باشند هست ؟ قبل از ازدواج ازمایشی هست ک متوجه این موضوع بشم ؟ و ایا درمانی هست ؟


