Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تپش قلب در بارداری
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم آیا داشتن تپش قلب در ماههای اول بارداری طبیعیه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر میگم سرفه کردن زیاد به سرکلاژ شکمی صدمه نمیزنه باعث نمیشه باز بشه یا شل
- پرو لاکتین بالا یعنی چه؟
سلام و خسته نباشید ازمایش خون من دارای پرولاکتین بالاست قاعدگی نامنظم دلشتم دوفاستون خوردم الان منطم و خشکی واژن هم دارم .میتونه ازپرولاکتن باشه راه درمانش چیست. ممنوم
- جنین کامپکت
سلام وقت شما به خیر جنین کامپکت روی سه شنبه هفته گذشته انتقال دادم درد خفیف در ناحیه کشاله ران دارم روز جمعه درد پریودی داشتم ترشح سفید همون روز داشتم اما خستگی و کمی درد در ناحیه کشاله ران دارم منتظر لانه گزینی بودم اما لکه ندیدم نظرتون چیه؟!
- یائسگی زودرس؟
سلام خانم دکتر. من هفته ی پیش سوال پرسیدم از خدمتتون با عنوان یائسگی زودرس در ۳۵ سالگی. فرمودید ازمایش من نرمال هست و برای بارداری اقدام کنم. خانم دکتر سوالم از خدمتتون این هست که پس علت پایین بودن استرادیول من چی هست. و من برای بارداری چقدر زمان دارم؟ من ایتم های ازمایش رو مجدد خدمتتون میفرستم.
<Fsh 9.8 miu/ml folicular phase: 3.5_9.2 ) (estradiol 23.6 pg/ml follicular phase 30_100) ( LH 9.3 miu/ml follicular phase 2.4_12.6) (free testosterone 2.3 premenopause 0.45_2.15)
(AMH 3.6 ng/ml 0.9_9.5)
(Prolactine 7.1 ng/ml 1.9_25) ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. - خونریزی وضخامت دیواره رحم
سلام من نزدیک به یک ساله که لکه بینی وبعد خونریزی شدید دارم باانجام سونوگرافی داخلی تشخیص ضخامت دیواره ی رحم وپولیپ بوده ودر نتیجه عمل هیستروسکوپی ولی دوماه بعد از عمل دوباره خونریزی دارم وضخامت دیواره ی رحم به حالت قبل برگشته چکار باید کرد
- دختر
سلام میخواستم بپرسم شما تک نفره ویزیت میکنین؟میخواستم بخاطر مشکلم که ۶سال ازدواج کردم هنوز دخترم مزاحمتون بشم بخاطر همون پرسیدم که راحت بتونم حرفمو بزنم
- سقط
سلام وقت بخیر بنده با سونو متوجه شدم که حامله هستم و هفت هفته میباشد ولی بدلیل مشکلات زندگی و نداشتن علاقه میخوام که سقط کنم با تحقیق قرص سیاوتک فایزر آمریکایی گرفتم ولی ترس دارم و نمیدونم که چطور باید استفاده کنم لطفا راهنمایی در این خصوص کنید ممنون میشم و اینکه بعد از استفاده چه اتفاقی برام میوفته
- مشاوره جنسی
سلام من ۲۸سال دارم دکتر من ده ساله ازدواج کردم وتا الان نتونستم باهیچ دکتری صحبت کنم درباره این موضوع...من موقع نزدیکی فقط ازطریق مالش ارضا میشم وگرنه درهیچ صورتی ارضا نمیشم با نزدیکی پیش نوازی وریلکسی روهم امتحان کردم ولی تاثیری نداشته این موضوع خیلی ناراحتم میکنه میخواستم بدونم شما راهکاری دارین یا این که دارویی چیزی داره این مشکل که مصرف کنم ؟؟
- سزارین انجام دادهام 12سال پیش ولی از آن زمان دچار درد درناحیه شکم وعفونت شدید رحم هستم پماد وخشکن وامپول سفازولین زدم ولی خوب نشدم سونو گرافی رفتم مشکلی نبود وعفونت شدید دارد ودرد زیاد چه داردئی مصرف کنم
- انتقال جنین
سلام من ۱۱/۵انتقال جنین داشتم سه تا جنین برام انتقال دادن رحم اجاره ای هستم و امروز خودبه خود به خون ریزی شدید افتادم امکان داره هرسه تا جنین سقط شده باشن
- سقط جنین
میخاستم ببینم سقط تو هفته ی ۷ ام با سایتوتک مقدار دوز ۸۰۰ میکروگرم ب صورت واژینال یک کجا بهتره یا تکی ب فاصله ی نیم ساعت گذاشته بشه بهتره؟
- درد و حس زخم بودن
سلام مدت کوتاهیه وقتی ناحیه داخلی وا.ژنم رو یهویی سفت میگیرم حس زخم بودن یا تیر کشیدن داره تقریبا قبل یا بعد پریودی اینطور میشه علتش چیه؟
- رشد سینه
با سلام و وقت بخیر ممنون میشم در مورد راهکارهای رشد سینه بدون عمل جراحی توضیح بدین.به عنوان مثال مصرف قرص های حاوی پرولاکتین یا ال دی و عوارض آنها
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۱۸ سالمه و یک مسئله ای ذهنم و در گیر کرده من ۱۲ سالگی پریود شدم کو یک الی دو ماه قبل از شروع اولین پریود دو بار یکی دو قطره خون در لباس زیرم دیدم و بعد از گذشت یک ماه پریودام شروع شد آیا این قطره خون ها طبیعی بود و مرتبط با پریود بود یا چیز دیگری ؟ خیلی نگرانم ممنونم از شما
- بهقEIF
- سلام میخواستم بدونم بعد از تزریق سومین امپول واریو پپتیل تا چه مدت در فاز یایسگی موقت هستم
سلام من این ماه برای قطع خونریزی های طولانی امپول واریو پپتیل زدم ولی بعد از ده روز سر موعد پریود شدم علتش چیه میشه راهنماییم کنید جایگزینی چی مصرف گنم
- ورم تخمدان
سلام خانمدکتروقتتون بخیر زنده باشید من تخمدان سمت راستم مدتی است ورم کرده ودردمیکندسونودادم کیست دارم دارومصرفمیکنم اولاورم نداش چن روزی هس بدجورملتهب شده ودردمیکندممنون میشم جوابموبدین
- من آمپول دکازدم بعد از 9 روز خونریزی دارم آیا طبیعی است
- یبوست بارداری
سلام وقت شما بخیر خانم دکتر عزیز بنده در هفته۲۲بارداری هستم و سرکلاژ شکمی و استراحت تقریبا مطلق با رعایت تغذیه ای روزی یکبار دفع را دارم ولی در زمان هایی که روده ی بنده پر و سنگین میشود حتی بدون زور زدن و فشار وارد کردن در دستشویی ترشحاتم به همراه لکه خون میباشد. این موضوع فقط زمانی اتفاق میوفتد که روده ی بنده پر است و احتیاج به دفع دارد.بنده برای دفع فشار وارد نمیکنم ولی از داخل روده فشار وارد میکند. میخواستم بدونم آیا این موضوع خطرناک است و به جنین آسیبی میزند و باعث پارگی کیسه آب میشود؟


