Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زگیل تناسلی
سلام برای سوزاندن زنان چقد زمان نیاز است؟
- جلوگیری از بارداری
سلام من قرص سیپروترون کامپاد استفاده میکنم رابطه مشکوک داشتم ایا لازمه قرص اورژانسی استفاده کنم
- سقط جنینین وبقیا
سلام خانم دکتر من سقط کردم سونو دادم گفت بقیا مونده کورتاژکردم هم بعد دوازده روز افتادم رو خونریزی اگه پریودی نبود چکار کنم چه قرصی بخورم که خوب بشم
- سلام من قرص مدرفوم۵مصرف میکنم ۲مرداداخرین روزمصرفم بودالان۷روزه لکه بینی دارم پریودنشدم تنبلی تخمدان دارم وتحت نظرم امکان باداری هست آیااندازیه فولیکولم۹بودباتشکر
- واریو پپتیل
سلام خانمم ۳۸ سالشه.۵ساله پیش عمل فیبرم انجام داده و میگن هر ۵سال برمیگرده و برگشته وخونریزی شدیدی داره و اصلا قطع نمیشه دکتر امپول واریوپپتل تزریق کرد ولی باز قطع نشد چیکار کنیم خواهشا راهنمایی
- آمپول کارما
سلام بچه خوبین یه سوال داشتم
من دکتر بهم آمپول هورمونی karema داده از روز دوم پریود روزی یکی بزنم تا روز ۹ ولی الان کربلام پریود شدم آمپولمم نیاوردم ولی برسم تهران میشه روز سومم اشکال داره از روز سوم بزنم؟ - اورژانسی
سلام دكتر،٢روز قبل از پريود اگه نزديكي داشته باشيم،و ٤روز عقب بيفته پريود،يعني ٦روز بعد نزديكي پريود شدم،امكان بارداري هست؟؟؟؟خيلي استرس دارم....
- پلی کیستیک
سلام خانم دکتر من ی سوال داشتم دختر مجرد هستم که پلی کیستیک دارم من رفتم دکتر که به من قرص سیپروترون کامپاند داده 3قوطی حالا من ورقه اول رو که خوردم ی دونه از قرص مونده بود که پریود شدم سوال من اینه که میتونم آخرین قرص رو هم بخورم یا نه و ی سوال دیگه دارم که گفتن پنجمین شب بسته بعدی رو شروع کن واقعا موندم چیکار کنم ممنون میشم جواب بدین
- آیا همه رحم های دوشاخ وسپتوم دارو دلفیس سپتوم واژن و آژنزی واژن دارند یا خیر؟
آیا همه کسانی که رحم دوشاخ و سپتوم دار و رحم دلفیس دارند همه این رحم ها همیشه سپتوم واژن وآژنزی واژن وآژنزی سرویکس دارند یا خیر این چنین مواردی کم هست ؟
- لیرز
خسته نباشید من تو رشت دنبال متخصصی میگردم که لیزر برای تنگ کردن واژن داشته باشه میخواستم اگه مرکزی هست بهم معرفی کنین
- بارداری
سلام. من چند ماه پیش رابطه داشتم و شوهرم ریخت داخل وژانم قرص اورژانسی خوردم و الان یکماه پریود. نشدم. تست هم منفی میشه. و دیشب رابطه داشتم. و دوباره ریخت داخل واژنم و دیگه قرص اورژانسی نخوردم ممکنه باردار بشم
- اگزیلاریدوطرفه پستان
سلام من سونوگرافی انجام دادم من ۲ماه هست دخترم راازشیرگرفتم رفتم سونوانجام دادم گفته ۲کانون اکوژن وهتروژن وبی شکل حدود۱۰۱*۲۵میلیمتری دراین ناحیه دیده می شود راهنمایی کنید
- سوزش
سلام من مجرد هستم ،گاهی دچار سوزش و خارش شدید در لبیا ماژور میشم مثل حالت حساسیت، هیچ ترشح و علامت دیگه ای ندارم،لباس زیرم و هم هرروز عوض میکنم میشه بفرمایید چکار میتونم بکنم برا رفع این عارضه؟
- اقدامات
سلام بعد از لیزر زگیل تناسلی چه مراقب هایی باید انجام داد؟
- سرکلاژ
سلام افرادی که سابقه زایمان زودرس دارند و با سرکلاژ جواب نگرفتن چکار باید انجام دهند تا بچشون از بین نره؟
- سزارین چهارم
سلام دکتر من بعداز هشت سال ناخواسته باردارشدم اللن استرس دارم خواستم راهنمابی کنید
- استفاده ازداروی حساسیت دربارداری
سلام من حساسیت دارم حساسیتم عود کرده وسرفه میکنم استفاده از شربت حساسیت کتوتیفن برای جنین ضررداره یانه وسرفه هام برای بارداری ضررداره
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من باوجود سرکلاژ سقط داشتم که دهانه رحم دوسانت بازشده بود قرار سرکلاژ شکمی انجام بدم ایا امکان بازشدن زودرس دهانه رحم باوجود سرکلاژ شکمی وجود داره یانه؟و تو سرکلاژ شکمی فقط انقباض وپارگی کیسه اب موجب شکست بارداری میشه؟
- واریس
با سلام و خسته نباشید خدمت شما،برادرزاده ام شانزده ساله و مجرد هستن مدتی پیش متوجه ی توده در ابتدای واژن خود شد به متخصص زنان مراجعه کرد که بهد از معاینه گفتن واریس هست و دارویی ندارد فقط اگه باعث ناراحتی شد بوسیله جراح باید جراحی شود و مربوط به متخصص زنان نمیشود، خانم دکتر نظره شما چیست مگه در ناحیه تناسلی اونم ابتدای واژن واریس ایجاد میشود؟
- بارداری
ماه قبل دکتر پنج تا سینال اف داد مصرف کرم سنو هم دادم تخمک هام آزاد شده بود من 4خرداد پریود شدم این ماه هم 1تیر ولی روز اول پریودم خون ریزی داشتم روز دوم کمتر شد و از روز سوم فقط لکه اونم کم الانم روز هشتم هست خیلی کم ترشح کش دار ک یه بار شفافه یه بار لکه الانم دارم سینال اف مصرف میکنم خیلی نگرانم باردار باشم


