Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام از دیروز واژن خیلی درد میکنه همین طور سمت چپ لگنمم خیلی درد میکنه خطر ناکه
- کیست اکوفری
با عرض سلام و احترام بنده قصد بارداری دارم و در سونوگرافی من یک کیست اکوفری با ابعاد ۶۵در۴۲ میلیمتر تشخیص داده شده است. ۱- آیا ممکن است من باردار بوده باشم و بجای ساک حاملگی اشتباهی کیست اکوفری تشخیص داده شده باشد یا اصلا هیچگونه شباهتی بین اینها وجود ندارد؟ ۲- اگر آن توده کیست باشد، آیا با وجود این کیست من میتوانم قبل از درمان آن، مجدداً نسبت به بارداری اقدام کنم؟ یا این امر خطرناک میباشد و بهتر است چند ماه بعد از رفع کیست و بهبود کامل اقدام کنم؟ خیلی ممنون از شما بابت امکان ایجاد ارتباط و پرسش و پاسخ راحت🌹❤️
- بتا تیتر
سلام من روز دوم دی تخمک گذاری کردم و نوزدهم تیترم از ۱۱ شروع شد دوروز بعد ۴۸ و دورو بعد ۷۳و تکرار بعد ۱۰۵ شد اما بعد از ۸ روز ۴۰۰ شد که دوروز به شد ۴۶۸و بازم تکرار دوروز بعد شد ۴۷۸،در سونو واژینال داخل رحم چیزی شبیه ساک دیده شد ،نگرانم که خارج رحمی یا پوچ نباشد
- بارداری
باسلام،اين ماه براي بارداري اقدام كرده ام ،فوليكول بالغ هم داشتم ،بعد از تخمك گذاري ترشحاتم كم شد و واژنم خشك،ميخواستم بدونم يعني اين ماه باردار نشدم؟ چون شنيده ام اگه نطفه تشكيل بشه ترشحات زياد ميشه ،يا اينكه اين براي همه صادق نيست؟
- احتمال بارداری
سلام آیا بعداز مصرف قرص اورژانسی حتما باید خونریزی داشته باشیم،؟؟ اگر نداشته باشیم احتمال بارداری وجود دارد؟؟
- بارداری بدون دخول
با سلام ۲۶ سالمه و باکره هستم دیروز با نامزدم رابطه داشتم اما بدون دخول ایشون انزال شدن و آبشونو روی واژنم ریختن و فکر میکنم داخل واژنم چندقطره ریخته شد سریع با آب شستم و یه ساعت بعدش ال دی خوردم آیا احتمال بارداری وجود داره ؟؟؟
- حرکت جنین
سلام خانم دکتر. من در هفته۳۰ بارداری هستم. الان چند روزه موقع تکون خوردن جنین درد احساس میکنم شدید نیس اما همون لحظه حرکت یجوری میشم. خطرناکه؟؟ ۵شنبه هفته پیش سونو دادم همچی خوب بود طول سرویکس ۳۸ بود
- قرص ال دی بعد از سقط
سلام من همان خانم ۲۴ ساله هستم که سقط داشتم. آیا برای بند آمدن خونریزی میتوانم از قرص ال دی استفاده کنم؟
- از کجا بفهمم پوچ
از کجا بفهمم قلب بچه تشکیل شده خونریزی ندارم درد هم ندارم
- لوپ روده ای دیلاته به دیامتر 7میلیمتر در جنین چگونه است
آیا این لوپ روده ای دیلاته برای جنین خطری به بار می آورد؟
- سلام سونوگرافی گرفتم 10/25بودایاباردارهستم
سلام آزمایش خون دادم توی آزمایش 10/25بودایااین نشانه چیه
- ایست قلبی جنین
سلام خانم دکتر .خیلی میشنوم که بخاطر ایست قلبی سقط جنین زیاد شده .بنظرتون چکار انجام باید داد که این اتفاق نیفته؟
- سوال در مورد بارداری
سلام من با نامزدم رابطه مالشی داشتیم و باکره هستم ولی اسپرم وارد واژنم نشد به نظرم ولی پریود نشدم خیلی نگرانم
- کیست کوروئید پلکسوس
سلام انومالی هفته ۱۸ دادم کیست کوروئید پلکسوس ۶ میلی تو سرشه رفع میشه یا ممکنه رفع نشه
- دارو غیر مضربرای سرماخوردگی بعد از ivf
با سلام من ۵ روز ivfکردم امروز روز ۵ متاسفانه سرماخوردگی شدید گرفتم که عطسه زیاد میکنم.میتونم آنتی هیستامین و سرما خوردگی و استامینوفن استفاده کنم بدتر از این نشم
- استفاده ازبیحسی درروزهای اول بارداری
من ۹روزپیش اقدام به بارداری کردم میتونم ازبیحسی دندان استفاده کنم
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام من 1ماه پیش یه رابطه محافظت نشدنی داشتم بانامزدم ولی نامزدم میگه آب منعی نریخته توش بعد3هفته بی بی چکم زدم منفی بود ولی خیلی چاق شدم از پهلو شکم هنوز یه هفته آیی به پریودم مونده آیا امکان داره بلردارباشم
- قرص اینوسیتول
سلام ببخشید قرص اینوسیتول آی پی ۶ برای باردار شدن خوبه؟ آیا مشکلی برای جنین به وجود نمیاره؟ باعث سقط نمیشه؟ توروخدا راهنماییم کنید
- رابطه در بارداری
سلام خانوم دکتر. رابطه ی جنسی همراه با ارگاسم در هفته سی و شش بارداری و مشکوک به زایمان زودرس که از هفته ی سی امپول پروتولون میزنم و قرص ایزوپرین میخورم خطرناکه؟ و باعث زایمان زودرس میشه؟
- اقدام ب بارداری
۴۰ سالمه و پریود منظم دارم همیشه و سونو تخمک انجام دادم عالی بوده شوهرم واریکوسل عمل کرده مهر امسال الان ۵ ماهه ک گزشته آزمایش اونم خوب بوده ب گفته دکترش ولی باردار نشدم متفورمین ۵۰۰ صبح و ظهر میخورم این ماه ۵ روز پریود ۵ روز عقب افتاد اما ببعد ۵ روز تاخیر پریود شدم لطفا کمکم کنید


