Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص دوفامد
سلام خوبین من پریود نمیشدم ینی نامظمه رفتم دکتر برام دوفامد۱۰ نوشت سر ۳۰ روز پریود شدم ولی این سری دوباره پریود نشدم مگر قرص دوفامد برای تنظیم شدن پریودی نیست؟ ینی اینکه این سری پریود نشدم مشکی جدی داره ک پریود نشدم؟
- سلام آیا قرص آزیترومایسین برای عفونت گلو و سینه خوبه
- سونو
سلام خانوم دکتر آدرس سونو سه بعدی خوب برای انومالی رحم جهت تشخیص زایمان زودرس تو رشت کجا برم؟
- نازایی
با سلام خدمت شما من خانمی هستم ۲۶ ساله دارای یک فرزند دختر ۴ ماهی هست که قصد بارداری دارم اما به نتیجه ای نمیرسم رفتم دکتر و ازمایش دادم گفت که کم خونی فوق العاده شدید دارم و این کم خونی روی تخمدان های من اثر گذاشته به من قرص دوفاستون داد و مکمل برای درمان کم خونی الان حدود ۲ ماه هست که لب به چای و نسکافه نزدم و غذاهایی که باعث کم خونی میشود نخورده ام و در خانواده من کسی همچین مشکلی را نداشته سوال من اینه که ایا ممکن هست دیگر نتوانم باردار شوم و یا مجبور شوم از ای وی اف استفاده کنم؟ ببخشید که طولانی شد
- خونریزی در بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم من تحت نظر شمام الان بارداربودم و خونریزی داشنم تو هفته هفت بمن قرص و شیاف دادید مصرف میکنم امروز درد شدید خیلی شدید در حد زایمان داشتم لخته های خونی بزرگ ازم خارج شد یعنی من سقط کردم انقدر از نظر روحی خرابم که الان نمیتونم مطب بیام با اونهمه درد و لخته بزرگ حاملگی احتمال ادامه را داره
- جفت قدامی
سلام در آزمایش من نوشته جفت قدامی است در حال حاضر لبه تحتانی جفت int.os را پوشانده است
- من توی ماه دوم هستم میتکنم عرق نعنا بخورم مشکلی نداره
- سوال
ایا پارگی یا اسیب به بافت پوششی خطرناک است؟ شما گفتید سوالی که ازم هنگام سنوگرافی پرسیدن که ایا پریودیم منظم یا خیر گفتید میتونه مربوط به تصویر تخمدان یا بافت پوششی سنوگرافی باشه تو جواب سنوگرافی نوشته بود تخمدان ها نرمال و اندازه ی نرمال دارند. برای معاینه ی بهتر چه باید کرد؟ ایا اگه بافت پوششی مشکلی داشته باشه مثلا پارگی یا زخم باعث نازایی میشه؟(چون من حس میکنم زیر شکمم دقیقا همون سمت سرد و خیس انگار که یه زخم یا پارگی و وگاهی با فشار دادن به اون قسمت خیسی بیشتر میشه یکم بعد از واژن اب میاد)
- آیا قرص کابرگولبن پریود راعقب میندازه
قرص
- غدا
سلام خوردن ترشی سیردربارداری ضرردارد
- زنان وزایمان
سلام خسته نباشید من با لخته های بزرگ و کوچک مراجعه کردم بعد از سونو گفتند رحم بزرگ و دارای چند میوم و یک میو۵۰ × ۷۱ امپول اسفراین 1125تجویز کردند بیست و هفتم مرداد زدم الان بعد از سه روز لک بینی و خونریزی خفیف دارم شبیه پریود ایا طبیعیه و ایا با وجود میوم با 71میلیمتری احتیاج به عمل دارد و قرص تندرویی پروژسترون که گفته از روز چهارده قاعدگی با توجه به شرایطم من کی باید این قرصها را تا ده شب بخورم مرسی ممنون میشوم پاسخ سوالاتم را بدید ترا خدا جواب بدید خیلی نگرانم مچکرم
- Prp
سلام بعد از پی آرپی لکه بینی و درد سینه طبیعی است؟
- پریود سبک
سلام ۲۴سالمه مجردم میخواستم بدونم علت اینکه زمان خونریزی قاعدگی من از ۷روز به ۲روز کاهش پیدا کرده و موقع پریودی سوزش واژن هم دارم چی میتونه باشه؟ کم کاری تیروئید هم دارم که فوق تخصص غدد به تازگی دوز لووتیروکسین رو بیشتر کرده
- خراش بکارت
سلام خانم دکتر من پرده ام خراش پیدا کرده ولی دخول نشد واصلا دیگ کاری انجام ندادم فقط دارم دارو توسط ماما میخورم عفونت اش تموم بشه ماما میگف که ترمبممیشه آیا واقعا ترمیم میشه خودش خانم دکتر من ۲۴ سالمه مجردم لطفا جواب بدین
- درد درتخمدان
باسلام ناباروری ثانویه دارم و تنبلی تخمدان دکتر دارو تجویز کردسیکل ماهیانه ۲۸ روزه دارم این ماه پریم بادوروز تاخیر بود الان روز دوم پری درد خیلی شدید درتخمدان دارم طوری که نمیتونم راه برم علت چیه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید بارداری اولم هست و شیاف پروژسترون مصرف میکنم الان هفته دهم بارداری هستم و چهار پنج روزه که باسن و پاهایم گرفته است و احساس کوفتگی دارم و یکبار در پنج هفته سقط داشته ام نگرانم این درد ها علتش چیست و نگران کنندست؟؟
- موی زائد
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر باشه من دختری ۲۱ ساله هستم و موهای زائد در نواحی زیر گردن و شکم وسینه و قفسه ی سینه دارم .. و پریودام منظمه و هر ماه انجام میشه و مثلا ۳ الی ۴ روز عقب جلو میشه امکان داره قاعدگیم بدون تخمک گزاری باشه؟ خیلی میترسم ممنون میشم راهنمایی کنید .
- لکه بینی
سلام دوماه از زایمانم گذشته و همچنان لک بینی دارم و عفونت ادراری و فرزندم از شیر خودم تغذیه میکنه چه آنتی بیوتیکی میتونم مصرف کنم
- ای وی اف
سلام وقت بخیر تو تبریز دکتر ماهر و باتجربه برای ای وی اف تعیین جنسیت میشناسید معرفی کنید؟ خیلی ممنون
- بلوغ زودرس
آیا مصرف ویتامین دی باعث بلوغ زودرس در دختران میشه؟


