Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی نامنظم دارم
باسلام،من 3ماهی است،که وقت پریودم 4،5بالکه بینی شروع میشه و بعد روز7خونریزی ام شروع میشه،امروز،روز11پریودم هست بازم خونریزی دارم چیکارکنم قطع بشه؟
- مصرف قرص ال دی
سلام خسته نباشید من بیمار شما هستم این ماه تصمیم دارم iui بشم که شما برام قرص ال دی و آمپول دکاپریا رو تجویز کردین که قرص ال دی رو از روز پنجم قاعدگی مصرف کنم بعد از پنج روز استفاده مداوم حین نزدیکی خونریزی داشتم که بعدش هم لکه بینی خیلی کم دارم میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه آیا برای مصرف قرص ال دی هست؟چون برای اولین باره از این قرص استفاده میکنم اگه لازمه قبل از تزریق آمپول بیام مطب ممنون از جوابتون
- بقایای بارداری
سلام چهار روز پیش سقط داشتم و امروز رفتم سونو چهار هفته بودم البته سونو گفته ۱۶ در ۱۰ میلیمتر ضخامت دارم چیکار کنم
- سلام خسته نباشید میگم قیمت ای وی اف چقدره
- تاخیر پریودی
سلام وقتتون بخیر. ببخشید من به دلیل پریودی خیلی دردناک، تو خرداد که امتحانات هست میخوام پریودیم رو به تاخیر بندازم،چون واقعا موقع پریودی هیچ کاری نمیتونم بکنم. دکتر عمومی چند ماه پیش گفتن قرص پروژسترون مصرف کنم، میشه راهنماییم کنید از چه تایمی با چه دستوری؟ تاریخ پریودیم هم هر ماه یکم شروع میشه تا هفتم که تموم میشه. از ۳۰یا ۳۱ اردیبهشت)یعنی یکی دو روز اینده( بخورم اثر میکنه که پریود نشم؟؟
- مادرانه
مادر واژهای به تمام وسعت دنیا.از تمام دلتنگی ها و شکایت ها که بگذریم،مادر که میخندد من خوشبختم.
- تشخیص دخول
باسلام وخسته نباشید ببخشیداگه امکانش هست وبخاطرخداوثواب تاجایی که اکانش هست منوراهنمایی کنید...میخواستم بدونم چطوری میتونم ازآخرین دخول وربطه زنم باخبربشم توزندگیم یه مشکل جدی دارم که یکسالونیمه زنم بادومادم توپست بانکش کارمیکنه وتواین مدت زندگیم پرآشوب شده وچندتاسوتی ازگرفتم که فهمیدم بادومادم رابطه داره والان ۷ماهه که باهام نزدیکی نمیکنه وهرسری یه بهونه ای میگیره میخواستم راهنماییم کنیدممنون
- سلام ببخشید من روز 15 انتقالم بتا شد 95 و 48 ساعت بعد بتا شد 122 باردارم بنظرتون
سلام ببخشید من روز 15 انتقالم بتا شد 95 و 48 ساعت بعد بتا شد 122 باردارم بنظرتون
- سونوگرافی
در سونوگرافی بنده نوشته رحم با ابعاد31*90 میلیمتر و اکوی میومتر مختتصر هتروژن مختصر میوماتوز نوشته شده است و روز پانزدهم پریودی بودم سونوگرافی دادم و خودم احساس میکنم شکمم نیز ورم کرده
- سلام من انتقال جنین ۵ روزه داشتم از ۷ انتقالم بی بی چک زدم تا ۱۰ انتقال روزای اول خیلی کم رنگ بود الان هی پور رنگ تر میشه برم ازمایش بتا یعنی ؟
- خونریزی پریودی
سلام.بعلت خونریزی شدید پریودی سونو دادم که گفتن رحم با اندازه 104در57زده واندومتر ب ضخامت10,9میلی و با نمای هتروژن و حاوی نواحی سیستیک کوچک است خیلی میترسم میشه راهنماییم کنید ی دنیا ممنون
- زگیل.
آیا زگیل تناسلی باعث نازایی میشه ؟ و حتما باید برای درمان اون اقدام گرد (دکتر منو معاینه کردند و گفت خبر ناک نیست و باید لیزر بشه )
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من با نامزدم رابطه جنسی داشتم اما از پرده بکارت خونریزی نداشتم میخواستم بدونم الان هم میتونم بدونم پرده بکارتم از چه نوعی هست ؟
- بالا بودنfsh
سلام من کم کاری تیروئید دارم که البته کنترل شده هست چند وقت پیش له دکتر غدد مراجعه کردم گفتنfshخونم بالاست۱۳/۹بود گفتن به پزشک زنان مراجعه کنم شاید میخام یائسه بشم واینکه الان چندسال دو روز خون ریزی دارم وباقی روز لکه بینی هست
- حجم سینه و باسن
سلام روز خوش چه قرصی رو برای افزایش سایز سینه پیشنهاد میکنید لطفا جواب بدید ؟؟؟؟
- شیردهی
سلام خانم دکتر ورزش برا سفت شدن سینه در زمان شیر دهی شیر و کم نمیکنه؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید چند روزه یه تیکه های سفید مثل عفونت تو مدفوع امه،خیلی وقتا هم یبوست میگیرم، به نظرتون خطرناکه چیکار کنم؟؟؟
- قطع دارو فلوکونازول 100
سلام وقت بخیر خانم دکتر من از مریض های شما هستم دو هفته قبل عید اومدم پیشتون هم زگیل داشتم و هم اینکه از ترشحاتم گله داشتم شما قرص فلوکونازول 100 رو داده بودید هفته ای 2 کپسول بخورم من متاسفانه فقط همون هفته خوردم و دیگه یادم رفت آیا خوردنشو دوباره شروع کنم یا بیام برای معاینه بعد شما نظر میدید؟ ممنون که پاسخگو هستید
- ساختار اندام تناسلی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر راستش من از زمانی که یادم میاد بین کلیتوریس و اون پوستی که روی کلیتوریس رو میپوشونه یک سوراخ دارم. میخواستم ببینم این حالت طبیعیه؟
- کیست اکوژن درتخمدان چپ
سلام .درسنوی که انجام دادم یک کیست ۳۳م م باجدارنسبتاً ضخیم .درتخمدان چپ با محتویالت ریز اکوژن مشاهده شد آیا خطرناکه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید


