Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر خسته نباشیدببخشید من دوروزه انتقال جنین داشتم وبدون اینکه بفهم توخواب ارگاسم شدم میخواستم ببینم آیا مشکلی وایه جنینا پیش میادیان تشکر
- آزمایش بارداری
سلام خانوم دکتر من با ۲روز تاخیر جواب تیتر بتام شد ۲۶۵ بنطرتون خوبه؟ اخرین پریودیم ۱۳بهمن بود. و از ۲۰ اقدام کردم. الان نیاز هست بیام مطب یا هفته دیگه بیام؟
- قرص سیپروتون کامپاند
سلام من سپیروتون کامپاند را از روز اول قاعدگی شروع کردم و الان که روز دهم هست پریودم قطع نشده چی کار کنم؟
- سلام موقع پریودی در معقدم درد زیادی دارم انگار کل محتویات شکمم میزنه بیرون درد رحم هم دارم حتی قبل از مدفوع چیزی زرد رنک یا سفید ازم میاد همراه با درد
- Hpv
سلام خانم دکتر من هفته پیش اومدم پیشتون و شما گفتید ک hpv مثبت و برم واکسنشو بزنم و گفتید کلا سه مرحله است و من دو نوعشو گرفتم . الان ت گوگل مطالبی خوندم ک نوشته بود Hpv 40 نوع اما Hiv سه نوع و من خیلی استرس گرفتم من باید چیکار کنم ؟ ب بچمم منتقل شده ینی؟
- مشکلات زنانه
رحم به ابعادتقریبی63.38 میلیمتر رویت شدضخامت دولایه اندومتر4میلیمتر میباشد ناحیهذهتروژن به ابعاد 32.11 میلیمتر بین دولایه ی اندمتردر سگملن فوقانی رویت شد ک سبب اتساع کاویته رحم شده است و ب نفع کلات خون میباشد منظورش رو بهم میگید خطرناکه ؟؟
- تزریق پروژسترون
با سلام مم به خاطر انتقال باید روزی ۲عدد آمپول پروژسترون تزریق کنم وجای آنها درد ناکه عده ای نظر دادند که جای تزریق نباید گرم بشه چون اثر دارو از بین میرود، آیا این نظریه درسته، تورو خدا سریع جوابم رو بدهید جای تکراری آمپولها برای چند ماه اذیتم میکنه
- پرده بکارت
سلام،من با نامزدم رابطه داشتم ولی دخول نداشتم ،باکرده هستم همسرم التش رو روی التم مالید با دستشم التم رو مالش داد،بعد یکی دوساعت احساس درد داشتم و خونریزی داشتم دوهفته قبلش پریود شدم میخواستم ببینم امکانش هیت که پردم پاره یا اسیب دیده باشه؟
- آزمایش ogtt در بارداری
سلام من باردارم هفته ۲۳ .دکتر برا من آزمایش ogtt نوشته این ازمایش را چند هفتگی انجام بدم
- خارش در بارداری
سلام خانم دکتر. در هفته 23 بارداری هستم. چند روزه خیلی بدنم میخاره و خارش دارم . دلیلش چی میتونه باشه ؟ و ایا برای جنینم خطر داره ؟
- متخصص زنان وزایمان
سلام من ۳روزه از پریودم گذشته هم حس میکنم یه چیزی کوچیکی هست اذیتم میکنه،آیا حامله هستم؟
- سقط جنین
سلام وقت بخیرمن امروزک رفتم برای کیست تخمدانم متوجه شدم باردارم ودکترمن ازاین کیست به خوبی حرف نزدوگفتندحتماعمل بایدشه درتخمدان چپم 35*23یه کیست دارم بنظرشمامن میتونم سقط جنین داشته باشم چون اصلااین بچه رونمیخوام ایامشکلی برای کیست من بوجودمیاره یانه؟
- تورم اندومتر و سقط جنین
سلام من دو ماهه باردار بودم که دو تا قرص سایتوتک گذاشتم ده روز خونریزی کم و زیاد داشتم لکه بینی داشتم بعد چند روز سونو دادم گفتن دفع نشده و مونده و اندومتر متورم هست تورم رحم بخاطر عفونته یا بخاطر قرص و سقط ناقص هیچ بوی بدی از خونریزی ها احساس نمیکنم و روزای اول روزی دو تا سفالکسین ۵۰۰ و الان چند روزه روزی یکی سفالکسین ۵۰۰ میخورم تورم رحم بخاطر عفونته یا بخاطر قرص و سقط ناقص؟ باز میتونم قرص استفاده کنم؟
- هایمن
سلام ببخشید من برای معاینه بکارت رفتم گفتن حدود بیست درصد خراشیدگی ددار آیا گواهی سلامن میدن
- ترمیم
میخواستم بدونم شما ترمیم انجام میدید؟
- رشدسینه
باسلام دختری پانزده ساله تا الان سینه هاش رشد نکرده دکتر بردمش تاثیری نداشته لطفا شما منو راهنمایی کنید ممنون
- مقاربتخونریزی مکرروزیادوطولانی بعداز
باسلام خدمت شماپزشک محترم .من ب تازگی ازدواج کرده ام .دررابطه جنسی دچارمشکل جدی شده ام.متاسفانه من ازاولین رابطه جنسیم تا حالا ک چندماهی گذشته مکررابعدازهردخول دردشدید همراه باخونریزی شدید طولانی مدت و سنگین دارم .ب متخصص مراجعه کردم.معاینه شدم ونه هیچگونه عفونت داخلی وخارجی نداشتم و سونوگرافی هم هیچگونه مشکلی نشان نداد.اکلافه شده ام وخسته.میترسم این مشکل مانع بارداری ام شود.درتمام روابط جنسی هم بدلیل دردبسیارزیاد وخونریزی از روان کننده ها وبی حس کننده ها استفاده کرده ام.نه در کاهش درد ونه در خونریزی ام تاثیری نداشته اند.نمیدانم چکاربایدبکنم.سن خودم وشوهرم حدود سی وسه سال است تقریبا
- زنانگی
سلام خانمم الان سه روزخون ریزی داره چیکارش کنم علت چیه درمانش چیه ممنون
- پریود
باسلام خانم دکترمن پریودیم همیشه به موقع ۲۸ روز بود ایندفه پریود که شدم روز ۸ بعد از پاک شدن پریود ، شب نزدیکی محافظت نشده داشتم روز بعد ساعت ۱۲ ظهر دو تا قرص ال دی خوردم امروز یکماه از پریودم میگزره پریود نشدم یعنی ۳۰ دی میبایست بشم نشدم امروز یکم اسفنده بازم نشدم آزمایش بارداری تست دادم منفی بوده رحمم تیر میکشه سمت چپ راست دوباره آزاد میشه ترحات زیاد دارم کمی زرد رنک لطفا جواب بدین چکار کنم؟
- خارش
در دوران بارداری چه چیزی برای درمان خارش پا یا ران خوب هست


