Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
آیا کسی که خوش دوقلو میشه خودش دو قلو جا لوله بشه
- سلام خسته نباشید قرص کلوفین ولتروزول باهم بخورم مشکلی نداره برام
- طریقه مصرف دارو در بارداری
سلام وقت بخیر ۶ هفته باردار هستم و حین معاینه فرمودید لخته کوچکی دارم و برام شیاف اکتوژست تجویز کردید و فرمودید حتما شب استفاده کنم منتهی متاسفانه نوع استفاده روی جعبه ذکر نشده خواستم بپرسم باید واژینال استفاده کنم یا مقعدی؟ ممنون🙏
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم برای بارداری دکتر قرص کلوفین داده ومدروکسی پروژسترون داده آیا این دارو ها درسته برای بارداری
- سهیلا
سلام من یک ماه پیش دستم با مقدار خیلی خیلی کم مایه منی مرد اغشته شد و نیم ساعت بعدش با همون دستم ناحیه تناسلی خودمو لمس کردم الان پنج روز از پریودیم میگذره و من پریود نشدم خیلی استرس دارم ممکنه حامله باشم؟
- ناخن پا
سلام خانم دکتر، من در هفته 33 بارداری هستم. ناخن شصت پای من ( هر دو پا ) توی گوشتم رفته ( از یک طرف ) و درد می کنه و بعضی وقت ها چرک خیلی کمی از گوشه ناخنم بیرون میاد ( توی این چند ماه دوبار اتفاق افتاد ) آیا باید قبل از زایمان درمان کنم یا می تونم بعدا این کار را انجام دهم؟ برای عمل سزارینم مشکلی ایجاد نمی کنه؟ من هیچوقت این مشکل را نداشتم و احساس می کنم مختص دوران بارداری من است . با تشکر
- سلام من دوتا زایمان زودرس داشتم ۲۱ هفته و۲۶ هفته که آخریش سرکلاژ بودم اما نتیجه نگرفتم حالا به دکتر مراجعه کردم که پیرناتولوژیست هستن یکیش میگه سرکلاژ شکمی کیش میگه دوباره واژینال حلا من موندم چیکار کنم به حرف کدوم گوش کنم لطفا راهنماییم کنید حتی اون دکتری که میگه واژینال میگه فرق ندارن باهم اما اگه دوست داری برات انجام میدم اما به نظرم این کارو نکن
سلام خسته نباشید ،خانم دکتر من دوسال ونیم سرکلاژ شکمی به روش لاپارا انجام دادم پایین تراز خط سزارین به سمت چپ ی نقطه حالت گز گز وسوزش دارم مثل جایی ازبدن که انگار اسیدی بشه ،بعضی وقتا هرروز ی وقت دوساعت درروز مدام میسوزه علتش چیه ؟من چه بررسی انجام بدم تا علتو بفهمم
- بارداری
سلام خانم دکتر من یه دختر باکره ام به تازگی با نامزدم نزدیکی کردم و ایشون ناخواسته منی خودشون رو روی دهانه واژنم ریختن ۶ روزه ام هست که از عادت ماهانه ام میگذره خیلی ميترسم که باردار بشم. این احتمال وجود دارد؟
- سقط جنین
سلام، من بدلیل بارداری پوچ سقط کردم وبقایای بارداری هنوز 5سی سی هست دکتر داروهای مفنامیک اسید، هماتینیک، ازیترومایسین بهم دادن با مصرف این دارو ها خونریزی شروع میشه وبقایا دفع میشه؟
- سوال در مورد بارداری
سلام من تنبلی تخمدان داشتم و پریود نامنظم دارو مصرف کردم و دوره ام تنظیم شد و سر ۱۴ام پریود میشدم حدود ۱۰روزی هست عقد کردم و در این مدت رابطه جنسی نداشتیم و دخول و انزال هم نداشتیم اما همسرم عادت داره لخت کنارم بخوابه منم ۱۱روزه دوره ام عقب افتاده امکان بارداری هست؟
- تفسیر ازمایش غربالگری دوم
سلام وقت بخیر ازمایشمنو تفسیر میکنید papp_a= 2.18 mom=0/69 freeb_hcg=28.50 mom=0/86 afp=30.50 mom=1.31 ue3= 0/12 mom=0/19 hcg=43887 mom=1.69 inhibin_a=454.0 mom=2.14
- بارداری دختر باکره
سلام ایا امکان بارداری دختره باکره با لباسی که کمی اغشته به منی باشه هست؟؟ دوست من این اتفاق براش افتاده و دوتا تست بیبیچک و ی تست بارداری با ادرار توی ازمایشگاه انجام داده هر سه منفی بوده و دوتا کیست تخمدان داره میخواد بدونه این تاخیرپریودیش بارداری هست یا نه
- درمورد بخیه سزارین
با سلام . من زایمان دوقلو داشتم حدود ۴سال و نیم پیش .بعد زایمان همه چی خوب بود و مشکلی نداشتم الان شروع کردم به ورزش trx حرکات کششی انجام میدم فوق العاده درد شدید در قسمت بخیه دارم که نمیتونم ادامه بدم .چیکار میتونم بکنم برای ادامه تمرینات که دردم خوب بشه؟
- پریود و بارداری .
سلام اگر چند روز بعد رابطه پریود شویم ، بازم احتمال بارداری هست یا نه؟؟؟ پریودمون باید چطوری باشه؟؟
- زنان ونازایی
باسلام ببخشید خانم بنده قبلا بچه دارشدن وبعداتصمیم به بستن لوله رحم گرفتن والان بتازگی که بااینجانب ازدواج کردن تصمیم به بچه دارشدن گرفتیم اما سؤال. آیا خانم بنده میتواندبعد ازبستن لوله رحم دوباره بچه دا بشن ایا راه حلی هست که بشه عمل کرد؟ ودوباره بچدارشد؟ باتشکر
- اکوژن
سلام وقت به خیر. توسونوگرافی من نوشته شده کانون اکوژن۱۳×۵میلیمتردرناحیه فوقانی_میانی کاویته آن وجودداشته سعنی چی؟
- خیلییییییییی مهم لطفا بگید
خانوم دکتر من هفته یازده بارداری ام ایا با ضربه زدن پا به کیف سه چهار بار محکم مشکلی پیش میاره برای جنین خیلی نگرانم لطفا بگید بعد زیر سینه راستم ک میشه شکم یکم درد اومد
- بارداری
سلام دکتر. ۲۷ هفته و نیمم ۲۰ هفته با سرویکس ۲۲ سرکلاژ شدم. استراحت مطلق کردم بعد از عمل یعنی فقط برای دستشویی پا میشم. امروز سونو دادم طول سرویکسم شده بود ۲۶ . میتونم استراحتمو کمتر کنم ؟ شیاف و آمپول پروژسترون هفتگی میزنم. ۲۷ و نیم هفته ام.
- تصویرکانون هتروژن فاقداسکولاریتی
سلام من سقط کمتر 5 ههفته داشتم سونوگرافی رفتم رحم 44×74م م اکوی میومتریال همو ژن می باشد ضخامت اندومتردر قسمت فوقانی وتحتانی 4 م تصویر کانون هتروژن فاقد اسکولاریتی واضح به ابعاد 21*11*20م م حجم2/5سی سی در قسمت میانی اندومتر رزیدو رویت شد مایع آزاد در لگن مشاهد ه نشد ضایعهسالید ویا سیلستیک در تخمدان مشاهده نشد وتوده فضا گیر در رحم مشاهده نشد .بعد از 2هفته سقط ماما گفته لازم نیست کاری کنیم خوش میریزه خیلی میترسم رحم یک وقت عفونت کنه لطفا راهنمایکنید
- بارداری
پسر دومم ۹ ساله هست تا الان مارولین مصرف کردم حدود بیست روز یا بیشتر قرص نخوردم و تو این چند روز هم رابطه ی کنترل شده داشتم.دو سه روز قبل قرص گاباپنتین با دو تا قرص معده خوردم وفرداش که تست بیبی چک گرفتم مثبت شده .میخواستم بپرسم این قرصا مثبت میکنه یا واقعا حامله هستم


