Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ۷۵ میلی در رحمم بقایا مونده نیازی هست به کورتاژ
- مدت تزریق آمپول ضد بارداری بعد از نزدبکی
من نیز دیکی داشتم اما قبل آن قرص اورژانسی مصرف کردم بعد حالا بعد از نزدیکی تا چه مدت می تونن آمپول رو تزریق کنم تا باردار نشوم
- حرکات جنین
سلام خانم دکتر ۲۱ هفته باردارم .همیشه حرکات جنین رو زیر شکم و بالای واژن حس میکنم .طبیعیه؟
- استفاده از قرص فارژزیک
سلام من دندانم خیلی درد میکند میخواهم از قرص فارژزیک استفاده کنم والان من در ماه هفتم بارداری هستم استفاده از این قرص ضرر ندارد
- خودارضایی
سلام آیا خودارضایی بصورت مالشی از روی شلوار باعث عفونت میشه؟ )
- بارداری
سلام من خانمی هستم با سن 20 و میخوام اقدام به بارداری کنم ولی وزنم 37 کیلو هست هیچ بیماری ندارم آیا در بارداری با مشکل مواجه میشم ممنون
- ارتباط سرفه کردن با هورمون پرولاکتین؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بنده گلوم عفونت کرده دارویی هم مصرف نمیکنم بخاطر ازمایش پرولاکتین ولی دارم هی سرفه میکنم میترسم رو جواب ازمایشم تاثیری بزاره میتونم با وجود سرفه کردن ازمایش پرولاکتین بدم ؟
- پاپ اسمیر
سلام ببخشید من دیروز پاپ اسمیرانجام دادم لکه بینی دارم میخواستم بگم چقدرطول میکشه قهوه ای رنگه واسه نمازنمیدونم چیکارکنم توروخداراهنماییم کنین
- بارداری
سلام،۳۳ ساله امه.دوره قاعدگی ۲۸ روزه دارم.ولی ماه پیش روز ۲۴ قاعدگی پریود شدم.ولی الان دوره ی ۲۵ هستم هنوز پریود نشدم،رابطه هم نزدیک تخمک.گذاری داشتم.ایا امکانش هست باردار باشم؟
- علائم بارداری
شنبه 6 مرداد آمپول hcg زدم از روز یکشنبه تا چهارشنبه تست تخمک گذاری مثبت بود که در این زمان ها هم نزدیکی داشتم با توجه به اینکه زملن پربود هم 2- 3 روز آینده هستش الان ترشح سفید. دارم مربوط به لانه گزینی یا پریود؟؟؟؟
- باز شدن بخیه سزارین بعد یکماه
سلام من یک هفته هست که یکی از بخیه سزارین ام باز شده چی بزنم تا خوب بشه
- قرص تنسی
سلام خسته نباشد چند روز پس از قرص تنسی باید پریود شد واینکه من دهم هر ماه عادت میشدم بعد از مصرف تنسی هم باید دهم عادت شوم
- حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است ونیاز به مطابقت سونوگرافیک دارد
عکس رنگی گرفتم نگرانم کرده این چه مشکلی داره الان حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است و نیاز به مطابقت سونو گرافیک دارد؟؟؟؟
- دفع مدفوع
سلام.15ساله هستم.مدتی است که درمحل دفع مدفوع(شکاف بین باسن ها )خون خارج می شود.ومعمولا وقتی دراز می کشم این اتفاق می افتد.می خواستم بدانم علت چیست؟
- آی یوآی
سلام من و شوهرم تالاسمی مینور هستیم یک فرزند سالم داریم شوهرم ۶ سال پیش وازکتومی کرده الان برای بارداری آی یو آی میتونم انجام بدم
- لکه بینی
سلام.من درهفته ۸ بارداری هستم وقتی به روز پریودم میرسم یه لکه های قهوه ای چسبناک میبینم.نیاز هست ازشیاف فرتیژست استفاده کنم؟مصرف شیاف هرچندساعت یکباره؟وبه چه صورته مقعدی یا واژینال؟
- کیست
سلام درسونگرافی من نوشته ک یک کیست درتخمدان حاوی یک جزاکوژن مشابه clotدیده شده معنیش یعنیی چ
- سقط جنین یک ماهه با قرص اورژانسی
- احتمال سقط
سلام،من در تاریخ ۱۳تیر وی آی اف انجام دادم و تاریخ آخرین پریودم ۲۷ خرداد بوده، از دیروز دچار خونریزی شدم و صبح تست بتا دادم که ۱۷۳۰ بودش.الان دچار سقط شدم یا خبر؟
- قاعدگی
سلام خداقوت من ۲۲ سالمه و یک سال که ازدواج کردم این دوره از پریودیم چند روز عقب افتاد و بعد که شروع شد در روز اول یک تیکه بزرگ مثل پوست همون رنگی و بافت نرم ازم خارج شد از قرص های ال دی هم برای جلوگیری استفاده میکردم دلیل اون تیکه گوشتی چیه؟ ایا سقط جنین بوده؟


