Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
با سلام خدمت شما من سه بار سقط داستم و میخواهم مجدد اقدام کنم تخمدانم هم ضعیف است پزشکم علاوه بر عکس رنگی و ازمایشات هورمونی گفت که باید شستو شوی رحم که با بیهوشی و انجام سنوگرافی انجام میشود را انجام دهم و بعد بار دار شوم مطالبی که در این باره مطالعه کردم با این روش موافق نبودن لطفا راهنماییمکنید نمیخوام کار اشتباهی انجام دهم که به باردار شدنم اسیب برسانه ایا واقعا این اقدام لازم ممنونم از شما
- مدروکسی پروژسترون
سلام. خانم دکتر من پریودی های نامنظم داشتم. دکتر برام شیاف پروژسترون تجویز کرد. بعد از پریودیم به مدت ۱۰ شب استفاده کردم. امشب که تخمک گذاریم بود دیگه شیاف نذاشتم و میخاستم اقدام کنم برای بارداری. ولی متاسفانه خونریزی دارم. در حد لکه بینی. اول اینکه میخام ببینم میتونم اقدام کنم؟ یا چون خونریزی دارم شانس بارداری نیست. دوم اینکه دلیل این خونریزی چیه؟
- زنان و زایمان
سلام خانم دکتر من امروز رفتم سونو یک کیست اکوفری در تخمدان چپم به ابعاد ۴۵*۲۲ دارم میخاستم بپرسم برای بادرداری مشکل ایجاد میکنع؟؟؟؟؟؟؟خانم وکتر تورو خدا جوابمو بدین داغونم حالم بده نا امیدم😭
- سلام من دوتا زایمان زودرس داشتم ۲۱ هفته و۲۶ هفته که آخریش سرکلاژ بودم اما نتیجه نگرفتم حالا به دکتر مراجعه کردم که پیرناتولوژیست هستن یکیش میگه سرکلاژ شکمی کیش میگه دوباره واژینال حلا من موندم چیکار کنم به حرف کدوم گوش کنم لطفا راهنماییم کنید حتی اون دکتری که میگه واژینال میگه فرق ندارن باهم اما اگه دوست داری برات انجام میدم اما به نظرم این کارو نکن
سلام خسته نباشید ،خانم دکتر من دوسال ونیم سرکلاژ شکمی به روش لاپارا انجام دادم پایین تراز خط سزارین به سمت چپ ی نقطه حالت گز گز وسوزش دارم مثل جایی ازبدن که انگار اسیدی بشه ،بعضی وقتا هرروز ی وقت دوساعت درروز مدام میسوزه علتش چیه ؟من چه بررسی انجام بدم تا علتو بفهمم
- بارداری
سلام. من و نامزدم دیروز رابطه داشتیم، ایشون وقتی ب انزال رسیدن کاندوم رو در آوردن و یکی دیگه گذاشتن، لحظه تعویض کاندوم حس کردم بدنه خارجی کاندوم به آلت ایشون ک قبلا دچار انزال شده بود برخورد کرد، آیا احتمال بارداری وجود داره؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۸ هفته و سه روزمه ولی هنوز حرکت های جنین رو متوجه نمیشم خیلی نگرانم،چون آمنیو هم شدم میترسم مشکلی پیش اومده باشه
- مایع مختصر در سمت محل انسزیون
با سلام و خسته نباشید بعد از سقط بعد سه ماه که بقایا دفع شدن سونو دادم نوشته ، مایع مختصر در محل انسزیون cs به دیامتر ۳ در ۲ میلی متر به نفع Cs niche رویت شد آیا این مورد خطرناکه برای بارداری بعدی !؟ من سزارین قبلی ده سال پیش بوده... با تشکر از پاسخگوییتون
- بارداری
سلام وقتتون بخیر.من سال۹۳پیش شما جراحی باز فیبروم انجام دادم.الان باردار هستم و هفته هفتم بارداری هستم.جفتم قدامی هستم.آیا ممکنه مشکلی ایجاد بشه؟ و جفتم توی محل زخم قبلی جراحیم قرار بگیره؟تا چه حد خطر داره؟من شهر لنگرود هستم.اگه لازمه میخواستم خودتون جراحیم کنید تا رشت هم میتونم بیام برای سزارین.خیلی ترسیدم.
- واکسن کرونا در بارداری
سلام من هفته ۱۹ بارداری هستم نوبت دوز سوم واکسن کرونام ( سینوفارم ) هست اگه این واکسن را بزنم برا جنین خطری نداره نگرانم. بزنم یا نزنم ممنون
- غربالگری اول ادامه سوال قبل
FBHCG 2.61 mom PAPP-A 0.53 mom
- بارداری
سلام خسته نباشید.قاعدگی نامنظم داشتم دکتر زنان ۳ماه آخ هرماه ۲۰عدد گفتن باید مصرف کنم.ماه آخر مصرف اقدام به بارداری کردم آیا میتونم ۲۰ عدد قرص هم بخورم پروژسترون بوده برای بچه مشکلی نداره.۲۹سالمه ویه فرزند هم دارم
- تنبلی تخمدان
تاثیر متفورمین بر تنبلی تحمدان
- بقایای بارداری 33 میل
سلام من جمعه ی هفته ی پیش سقط داشتم که امروز میشه ۸ روز .رفتم سونو گفتن ۳۳ میل بقایا وجود داره من تقریبا خونریزیم قطع شده و دیگه درد ندارم و فقط لکه بینی دارم ایا لازمه قرص مصرف کنم یا کوتارتاژ شه ؟یا با پریودی بعدی دفع میشه؟ممنونم
- ترشح واژن در دوران بارداری
با سلام و احترام مراجعه کننده خانم دکتر هستم هفته ۱۴ام بارداری هستم و ترشح واژن نگرانم کرده سفید و شفافه مدام لباسم رو باید تعویض کنم این قضیه طبیعیه!؟
- قطع قرص ال دی
سلام،۴ سال ال دی مصرف کردم،قصد بارداری مجدد دارم،قرص قطع کردم و بعد پریودیم سه ۴ روز بعد ک نزدیکی دارم،دو روز سه روز بعد نزدیکی دوباره به خونریزی میفتم.۲ روزم طول میکشه،پریود ۷ روز بعد اولین نزدیکی ۲ روز....علتش جیه؟قصد بارداری دارم ممکنه مشکل ساز باشه؟؟
- بارداری
سلام وقت بخیر من ماه قبل رابطه داشتیم هفتم برج هفت ،دو روز از عادت ماهانه گذشته بود رابطه داشتیم کاندوم پاره شد ولی نمیدونم آب منی داخلش ریخته شد یا ن ،بعدش قرص ضد بارداری یک و نیم خوردم بعد از دوقته باز عادت ماهانم اومد و الان دوازدهم برج هشت هست هنوز عادت ماهیانم نیومده و زیر شکم و کمرم خیلی درد دارم احتمال بارداری. هست یا ن ممنون میشم جواب بد ین
- تست سلامت جنین
سسلام خانم دکتر، خسته نباشید. شما در سونوی nt روی هفته 50% های لایت زده بودید و من در فرمی که در آزمایشگاه به من دادند و هفته بارداری را می خواستند همون هفته 5% را نوشتم اما برای مرحله دوم نمی دونم باید کدام هفته را بنویسم 5% یا 50% چون برام های لایت نزدید. با تشکر
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر عزیز بنده درهفته۲۲بارداری با سرکلاژ شکمی هستم در طول روز(صبح ها) یک بار دفع دارم به خاطر استراحت مطلق و داروهای مصرفی اما تا آخر شب احساس نیاز برای دفع دارم که متاسفانه انجام نمیشه از شیاف پروژسترون به صورت مقعدی هرشب استفاده میکنم و واژینال نمیتونم استفاده کنم میخواستم بدونم باوجود عدم دفع شبانه و وجود موادزائد در روده ایا شیاف در روده جذب میشود؟یا موادزائد مانع تاثیر شیاف میشود؟ ممنون از پاسخگوییتون
- سنوگرافی
رحم با ابعاد بزرگتر از حد طبیعی میباشد ۹۹×۴۸ اکوپترن میومتر corseمیباشد.Massواضح در جدار رحم دیده نشد
- دکتربهنازشرف
سلام وقت بخیرمم سقط باقرص داشتم درهفته ششم...بعدازدوهفته خونریزی سونودادم که نوشتهدارای فلوی عروقی به ابعاد19*29mmوبه حجم تقریبی5ccدرکاویته....چیکارکنم دفع بشه؟وآیانیتزبه کورتاژهست؟


