Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود و قرص ال دی
سلام خانم دکتر ۲۳سالمه و مجردم من ماه بعد پریودم هفدهم هست و چون یه جای زیارتی میخوام برم میخوام عقب بندازم خانم دکتر من اگه قرص ال دی بخورم که پریودم چند روز عقب بیفته آیا روی دوره های بعدیم تاثیر میزاره؟یعنی باعث میشه که نظم پریودم بهم بریزه؟ ممنون
- سلام خسته نباشید من ازتون پرسیدم بخاطر هورمون مردانه ک بالا هست ال دی و اسپرولاکتون خوردم چند مدته پرودم قبلش منظم بود و کیست نداشتم برای اینکه پایین بیارم هورمونم رو باید تا اخر عمر اسپرولاکتون بخورم ک باعث بهم ریختگی پریود میشع گفتید ال دی هم ک مجاز نیست بیشتر از ۵ سال من چه کار میتونم کنم ک همیشه هورمونم پایین باشع ؟
- لتروزول و دوقلوزایی
سلام خانم دکتر ببخشید شانس دوقلوزایی با لتروزل بیشتره یا کلومیفن واینکه اگه با هم مصرف بشن چطوره
- قاعدگی نامنطم
قاعدگی که میشم خون کم میبینم
- آی وی اف
سلام میخواستم بدونم اگرفقط همسرم مشکل اسپرم داشته باشه مراحل آی وی اف چندهفته طول میکشه ممنون
- خارش واژن
سلام خانم دکتر ۲۵ سالمه و مجردم یه مدته لبه های داخلی واژنم خارش داره،هیچ ترشح یا بوی بدی ندارم فقط خارش،لبه های داخلی واژنم و کلیتوریس خارش داره،خیلی زیاد نیس ولی میخاره و وقتی میخارونم یا دستم بهش میخوره خارشش شدیدتر میشه هرروز لباس زیرم رو عوض میکنم،بهداشت رو رعایت میکنم میشه راهنمایی کنیم علت این خارش چیه و چجوری میتونم درمانش کنم ممنون
- درموردسرکلاژشکمی
سلام خسته نباشید من خانوم 27ساله هستم تنبلی تخمدان دارم وبه سختی باردارمیشمدو بارداری طبیعی داشتم وسقط شد یکی در۱۶هفته دوسال پیش و۲۱هفته باوجودسرکلاژ واژنی ایا سرکلاژ شکمی صدرصدجواب میگیرم انجام بدم ینی سقط نمیشه؟وایا میشه بعدش انتقال جنین داد؟اخه جنین فریزدارم میشه انتقال بدم
- بارداری
سلام وقت بخیر،من کیست تخمدان دارم و الان نزدیک به ۲ماهه قرص سیبل مصرف میکنمبه موقع وسرساعت، شب قبل باهمسرم رابطه داشتم و الان شک دارم که منعی وارده واژنم شده یانه ازقرصمم دوردیف مونده تاتموم بشه یه ردیف زردرنگه ویه یه ردیف ۷تایی سفید،۲۴سالمم هس،آیاامکان بارداری هس ونیازی هس قرص دیکه ای مصرف کنم؟ راهنمایی میکنیدلطفا؟
- خونریزی شدید و طولانی
با سلام، با بیست روز تاخیر یک فروردین1400پریود شدم دو روز اول بصورت لکه تیره رنگ واز روز سوم خون ریزی خیلی. شدید با رنگ روشن در حالیکه قبلاً پنج روزطول می کشید. درضمن قبل از پریود دو هفته ترشحات واژن شفاف و زلال داشتم. باتشکر از شما
- آزمایش بتا
سلام
من ده روز از پریودم میرفت، آزمایش دادم بتا ۶۷۵ بود. همون روز خونریزی داشتم، تا الآن که ۴ روزه خونریزیم قطع نشده.
دکتر بهم کپسول اتروژستان داده خوراکی مصرف کردم، ولی تو این ۴ روز خونریزیم فرقی نکرده و دوباره آزمایش دادم که گفتن بتا اومده پایین تر. چیکار کنم؟ باید سقط بشه یا با تغییر دارو میشه که سقط نشه؟ راهنماییم کنید لطفا. - فته هست یه جوش گردی در نزدیک کشاله ران خس میکنم اصلن از بیرون معلوم نیست فقط دست میزنم معلومه
سلام خسته نباشین یه هفته هست یه چیز کرد کوچکی نزدیک کشاله ران حس میکنم اصلن از بیرون معلوم نیست
- زایمان زودرس
سلام خانوم دکتر من تا ماه ۶ بارداری سرکار رفتم هم نشستن طولانی مدت داشت و مسیری بود که پیاده روی زیاد داشت و بعد مسافرت رفتم ایا این میتونه دلیل زایمان زودرس باشه ب دلیل فعالیت زیاد چون دهانه رحمم کامل باز شد تو ۲۸ هفته طبق سونوگرافی که انجام شد
- سلام خانم دکتر من ای وی اف کردم
من ای وی اف کردم روز ۱۶ رفتم ازمایش دادم وبتا ۷.۹بود یک دونه جنین داشتم وایا جواب منفی هست؟ومن روز بهترین ۱۷ خونریزی کردم یعنی من کلا دراین مدت جنین نداشتم خونگرفته.ممنون از لطفتون
- سلام بنده کیست اکوفری ۲۵ میلیمتر دارم ایا احتیاج به جراحی دارم
- کیست
سلام خانم دکتر توروخدا جوابمو بدین.من از وقتی ازدواج کردم همیشه جلوگیری میکنم چون سنم کمه نمیخام بچه دار شم.ولی وقتی جلوگیری نمیکنیم بعدش شکمم درد میکنه سوزش ادار میگیرم بعد قرص.میترونیدازول میخورم یکم خوب میشم.الانم زیر شکمم درد میکنه انگار ی چیز بزرگی هست دست میزنم درد میکنه خواهش میکنم بگین دلیلشو
- درباره خونریزی و قرص مدروکسی پروژسترون
سلام من حدود دو هفته پیش دل درد و خونریزی داشتم و رفتم دکتر گفتن کیست سه سانتی داری و دارو دادن بهد خوردن دارو تا سه روز خوب شده بودم و خونریزی نداشتم بعدش با همسرم نزدیکی داشتم و بعد از اون خونریزی ام شروع شد و بازم رفتم دکتر و گفتن کیست برطرف شده و دیگه نداری و بهم قرص مدروکسی پروژسترون دادن ولی من هنوز خونریزی دارم و خوب نشدم میخواستم بدونم آیا قرص رو بخورم با نه چیکار کنم خونریزی ام خوب بشه
- سلام من دختر ۲۰ ساله هستم هورمون مردانه ام بالاست موی زاعد ندارم و فقط جوش دارم به مدت ۹ ماه قرص اسپرولاکتون و ال دی خوردم و چوش هام رف میتونم برای اینکه جوش ها برنگرده تخم کتان بخورم ؟ایا خوردن تخم کتان هورمون مردانه را پایین میاره !نمیخام قرص مصرف کنم عوارض داشته برام ممنون
- کمبود ویتامین دی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم که کمبود ویتامین دی بر روی ذخیره تخمدان تاثیر دارد؟
- پریودشدن بعدازخوردن یک هفته قرص مدروکسی پروژسترون الان بایدداروراقطع کنم؟
سلام من بعدازیک هفته خوردن قرص مدروکس پروژسترون پریود شدم الان باید دارو راقطع کنم؟۴شب دیگه دارم تا تموم بشدلطفامراراهنمایی کنید
- ژل رویال
سلام وقت بخیر ایا میشه همزمان با استرادیول کپسول ژل رویال استفاده کنم واسه بارداری ممنون میشم پاسخ بدین


