Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
۳۳ سال دارم دوتا بچه دارم دوبار سقط کردم که قبلی سه ماه پیش بود میخواستم تازه دستگاه بزارم که سونو دادم و متوجه شدم ۶ هفته حامله هستم دوتای قبلی یکیش ۷ هفته بود و اصلا قلب تشکیل نشده بود ولی الان گفت ۶ هفته و ۵ روز هست قلب کامل تشکیل شده و ضربان قلب منظم هست واقعیت میخوام بندازم اما میترسم چون قلب داره میگم یه انسان زنده اس کمکم کنید.... نمیدونم باید چیکار کنم
- خونریزی شدیدو لکه بینی
سلام من یکماه پریود ولکه بینی دارم میتونم قرص دو فاستون استفاده کنم البته تنبلی تخمدان دارم
- خونریزی
باسلام من ۴۳ ساله هستم برای اولین بار یازده روز پریود شدم بعداز ۷ روز پاکی مجداد لکه بینی پیدا کردم به دکتر زنان مراجعه کردم پس از انجام سونو کیست فانکشنال دیده شد دکترم قرص سیپروترون کامپاند تجویز کرد الان ۱۵ روزه که قرص رو مصرف کردم ولی همچنان خونریزی دارم احساس میکنم رحمم میخواد در بیاید لطفا راهنماییم کنید
- عوارض فولیک اسید
سلام آیا قرص فولیک اسید مدفوع رو سیاه میکنه؟
- واکسن کزاز
سلام .اگر واکسن کزاز رو ۳سال پیش زده باشم .و بعد سه سال در بارداری دوباره زده باشم مشکلی پیش میاد؟؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من خانمی ۲۰ ساله هستم و متهل هستم وقتی پریود میشم روز اول درد مقعدی و درد زیر شکم دارم که نشتن تا چند ساعت بارم سخت است و پریود هم نامنظم هست و الان ۵ ماه هست قصد بارداری دارم ولی باردار نشدم ایا ممکن هست که علت اندومتر یوزیس باشه و امکان داره باعث ناباروری بشه لطفان جواب بدید
- بارداری
سلام. خسته نباشید من ۲۸ ساله هفته هجده بارداری هستم که هفته سیزدهم سرکلاژ شدم شیاف پروژسترون ۴۰۰ شبی یک عدد استفاده میکردم الان آمپول فمولایف هیدروکسی پروژسترون ۲۵۰ میلی هفته ای یک بار تزریق میکنم کمی کمردرد کرفتم میخواستم بدونم آمپول و شیاف هر دو یک اثر را دارند ممکنه کمردردم بخاطر آمپول باشه ممنون اگه راهنماییم کنید
- پریود نشدن
سلام من ۱۱ اذر پریودیم شروع شد و کامل بود ۲۲ اذر نزدیکی داشتم و بالفور قرص تنسی خوردم ۲دی ماه بمدت دو روز خونریزی کم داشتم اما همش درد دارم امامریض نشدم تا ۲۶دی ی لکه دیدم اما درد کمر زیاد دارم تست هم میزارم منفی هس ممنون میشم راهنمایی کنید
- عقب افتادن پریودی
سلام من 12فروردین پریود شدم 17فروردین تموم شد بعد 20فروردین باهمسرم نزدیکی داشتم اما مایع منی تو واژنم نریختش 27فروردین سینه هام میترکید از درد که مجدد 31فروردین پریود شدم تا 4اردیبهشت لخته خونم داشتم اما هنوز پریود نشدم 19اردیبهشتم آزمایش خون دادم منفی بود چیکار کنم دوباره آزمایش بدم خیلی مضطربم دیوونه شدم راهنماییم کنید ممنونم
- لتروزول
سلام، من ۲۹ سالمه و ۸ ماه اقدام کردم و باردار نشدم، چندبار سونوی فولیکول غالب دادم ولی نداشتم، دکتر برام لتروزول شروع کرد، روزی دوتا، ادامه بدم یا داروی دیگ مصرف کنم، ممنون و خداقوت
- سوزش ادراری
سلام خسته نباشید. من سوزش ادراریهای دردناک ومکرر دارم. چندین بار آزمایش دادم اما عفونت نداشتم. سونوگرافی هم دادم اوایل کیست داشتم اما کمکم کیست برطرف شد. اما سوزش ادراری همچنان دردناک وادامه داره. من چه مشکلی دارم؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- فیبروم رحمی
سلام روزتون بخیر من مجردم و 35سالمه فیبروم رحمی دارم طی سونوگرافی مراجعه به دکتر قرص ضد بارداری و ترنسید و مفنامیک اسید دادند استفاده کردم طی دوماه کامل خونریزی دارم شدید و چهارو ز بود لک بینی بود و یک روز کاملا قطع و دوباره امروز خونریزی دارم باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- بی نظمی پریود
سلام بعد پریودی سه هفته لکه دارم دکتر قرص مدرو کسی پرژسنون داد بازم قط نشده بعد مفنامیک اسیدهم استفاده میکنم قطع نشده . دختر هستم
- ازمایش گلوکز
سلام هفته ۲۵ بارداری هستم برام نوبت تا دوهفته دیگه زدین اون موقع بیام ۲۷ هفته میشه بعد زمان انجام ازمایش دیابت بارداری نمیگذره؟ مشکلی نیست؟
- در مورد سرکلاژ
سلام خانوم دکتر من در هفته ۲۰ بارداری فهمیدم ک دهانه رحمم ۵ میلی متر باز شده و سرویس ۲۹ هستش سرکلاژ شدم و بعد از ۱۰ روز سونو رفتم ک گفتم گفت ۴ میلی متر دوباره باز شده الان هفته ۲۳ هستم شیاف و آمپول پروژسترون میزنم میخوام بدونم بچم میمونه ؟؟؟
- آزمایش
negative for intraepithelial lesion or malignancy. moderate inflammatory process fungal organisms morphohogically consistent with candhda spp با عرض سلام . جواب آزمایش پاپ اسمیر. ممنون از لطف شما برای پاسخگویی .
- سزارین
سلام خسته نباشید من بعداز ۷ماه از سزارین دومم باردار شدم خیلی میترسم بنظرتون چه خطرهایی منو تهدید میکنه و همچنین میترسم جای بخیه هام باز بشه
- سلام من باردارم دندان درد خیلی شدید دارم چیکارکنم
- خارش در بارداری
سلام خانم دکتر. در هفته 23 بارداری هستم. چند روزه خیلی بدنم میخاره و خارش دارم . دلیلش چی میتونه باشه ؟ و ایا برای جنینم خطر داره ؟
- بارداری
سلام هفته ۳۴یعنی واردچه ماهی هستم


