Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بلوغ زودرس
دخترم هشت سالشه و سینه هاش داره بزرگ میشه خیلی اعصابم خورده چون نمیتونه خودشو جمع کنه چکارکنم حتما سال دیگه هم پریود میشخ صد درصد
- لطفاً پاسخ فوری
سلام من به خاطر سفر ۶روز قبل پریود شدن قرص ال دی مصرف کردم و با قرص ۲هفته عقب انداختم ۴ روز بعد از قطع کردن قرص پریود شدم ولی خونریزی خیلی کم ولی تکه گوشت های تقریبا سفید رنگی روز اول از من دفع شد علتش چی میتونه باشه؟
- اورزانسی
سلام ده روز پیش قرص اورژانسی مصرف کردم سر7روزه یک روزش خون دیدم ولی خیلی کم بود آیا از عوارض قرص هست به تشخیص شما نیازی به تست هست
- Nt بالا
- کلیتوریس
ببخشید وقتتون میگیرم میگید باید برم دکتر واسه معاینه . این جزئیاتی ک گفتم اصلا درد یا چیز دیگه ای ندارم ؟ یعنی طوری شده ؟ خودم حس میکنم زشت شده یا ک نمیدونم شاید اشتباه میکنم ببخشید ایا پزشکی میشناسید ک مورد اطمینان باشه یا ک خودتون 🙈 بتونم با ی عکس کوچیک بهم بگن ؟؟
- میخواستم ببینم میتوانم دوباره بارداربشم
حجم تخمدان راست25ccوتخمدان چپ20ccمیباشد(کاملابزرگترازنرمال) فولیکوهای ریز زیادی با دیامترهای کوچکتراز9ccدرقسمتهای محیطی هردو تخمدان مشاهده می شود.استرومای هردوتخمدان اکوژن میباشد.مایع آزاد درکلدوساک رویت نشد نظریه:رحم -PCO -septate.
- خونی شدن اوضاع
داشتم با شوهرم رابطه جنسی انجام میدادم بعدش ک تموم شد ارضا لکه خونی داشت شبش من پوماد کلوتریمازول زده بودم ظهر رابطه جنسی انجام شد دلیلش چیه
- سوال مهم
سلام دادن هندوانه به کودک چهار ماهه خطرناکه
- جوش واژن
روز واژنم جوش زده درد داره و اینکه جوشش سفید نیس فقط باد کرده.باید چیکار کنم.چرا جوش میزنه و یکی هم قسمت داخل واژنه اون لبه کوچیکش جوش زده به همتن صورت.اخه چرا؟یه وقت زیگیل تناسلی نیس؟زگیل تناسلی چه شکلیه و از چیه؟
- خونریزی
خانم دکتر من خونریزی دارم دو دز از واریو پپتبل زدم همچنان ادامه دارد ایا طبیعی هست دز سوم بزنم قطع میشه؟یاخیر
- Hpv
با سلام سوال داشتم من اچ پی وی داشتم شماره های متغیر بعد از زدن واکسن فقط شماره ۶۸ در حال حاضر دارم متاهل هم هستم ایا مشکلم با درمان حل میشه ؟یا ممکنه سرطانی بشه ؟واکسن تاثیری داره؟درمانش چی میتونه باشه ؟
- بارداری ناخواسته
سلام دو روز از پریودم گذشته میترسم حامله باشم آیا قرص خاصی هست که جلوگیری کنه از بارداری یا با قرص اورژانسی میتونم پریود بشم
- ورم دست بخاطر تزریق آمپول واریو پپتیل،
دخترم بخاطر توقف پریود این آمپول را تزریق میکنه هر 28روز ،الان پنج ماهه که تزریق کرده،دیروز هم تزریق داشته،ولی محل تزریق و م کرده وقرمز شده ،درد هم داره،نگرانش هستم لطفاً راهنماییم بفرمایید،،،کمپرس یخ گذاشتم روی ورم دستش...
- فیبرم اینترامورال
سلام
آیا با داشتن فیبرم اینترامورال سابسروز به ابعاد ۵۵ در ۵۱ در خلف فوندوس رحم میتونم باردار شوم؟
با تشکر
- درمورد توده هایپواکو
با سلام . مادرم سونوگرافی و ماموگرافی پستان دادن و در سینه راست ایشان دو توده هایپواکو با حدود نامنظم حاوی قلوب عروقی یکی به ابعاد8*15 و دیگری به ابعاد 7*10 دیده شده آیا این علائم خطرناک است؟؟؟
- درباره آمپول سینال اف
سلام خانم دکتر من دو روزه آمپول سینال اف تزریق میکنم صبح ها داخل ادرار م خون میبینم دلیلش چیه ممنون میشم جواب بدید
- قرص روکین
سلام خسته نباشید من قرص روکین رو اول چندروز خوردم ی هفته نخوردم و بعد دوباره شروع کردم ب منظم خوردن .ن داروخونه ن پرشک نگفتن ک مرتب نخوردند عوارض داره ! الان دقیقا دوهفتست پریودم کاملا خونریزیم قطع نمیشه و واقعا زیر دلم مدام درد میکنه!چیکار کنم؟دکترم گفتن دوروز دوتا قرص استفاده کنم و دارورو بعدش بطور نرمال روزی یکی ادامه بدم!با این وضعیت ادامه دادنش درسته؟؟😖
- عمومی
با سلام مجدد از پاسخگویی و توجه شماسپاسگذارم، بنابراین برای ترمیم نمیتونم به شما مراجعه کنم؟ خیلی منتظر جوابتون بودم، امیدم ناامید شد، بازم هم ممنون که وقت میذارین و جواب میدین، پایدار باشید
- وقتی ۱۴سیکل قاعدی قرص نوفامد ۱۰روخوردم کی نزدیکی کنم
تبلی تخمدان pc u
- قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید میخاستم بدونم ایا شربت تئوفیلین جی با قرص اورژانسی تداخل داره؟؟


