Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تغذیه
با سلام و خسته نباشید،میخواستم بپرسم خوردن ماهی سفید در بارداری ضرر داره؟ممنون
- سلام من هفته هفتم بارداری هستم .بستن هولتر برای جنینم و قلبش ضرر نداره؟؟؟
- دکاپپتیل
سلام من ٣ هفته پيش عمل خارج كردن فيبروم انجام دادم و بعد دكتر آمپول دكاپپتيل تجويز كردن ٣ تا هر ٢٨ روز ولي چون اون آمپول رو پيدا نكرديم مشابه رو پيدا كرديم كه دكتر گفتن فرقي نداره ، و يكيش رو تزريق كردن من ٢ هفته پيش پريود شدم و ٥ روز خونريزي ادامه داشت بعد ١ روز قطع شد بعد٢ روز خونريزي داشتم و بعد از دو روز تا امروز لك بيني دارم در حد روزي ٣ قطره ، نرماله ؟ يعني الان ١٣ روز كه پريودم ممنون ميشم اگه جواب بدين
- مایع مختصر در سمت محل انسزیون
با سلام و خسته نباشید بعد از سقط بعد سه ماه که بقایا دفع شدن سونو دادم نوشته ، مایع مختصر در محل انسزیون cs به دیامتر ۳ در ۲ میلی متر به نفع Cs niche رویت شد آیا این مورد خطرناکه برای بارداری بعدی !؟ من سزارین قبلی ده سال پیش بوده... با تشکر از پاسخگوییتون
- بقایای سقط
سلام من سقط داشتم بقایا سقط به ابعاد ۱.۵ در ۱.۵ دارای وسکولاریته در ناحیه فوندال کاویته ایا نیازی به خوردن سایتوتیک هس
- تشخیص اولین روز پریودی
سلام
خسته نباشید
من مجردم و ۲۱ سالمه و قرص سیپروترون کامپاند رو حدود یک ساله مصرف میکنم. و سیکل قاعدگیم اینجوری دو روز دو روز عقب میره. ماه قبل که باید ۸ میشدم یعنی دو روز قبل از آخرین قاعدگیم ۷ شدم یعنی سه روز قبل از اون تاریخ. این ماه ۴ خون قرمز خیلی کم دیدم و روز بعد به صورت قطره ای و از ۶ خون زیاد شروع شد و چون بابد روز پنجم قرص مصرف کنم نمیدونستم که از ۴ حساب کنم یا ۶ و از ۴ حساب کردمو از روز دوشنبه قرصو خوردم و تا امروز باز خونریزی داشتم میخواستم بدونم کار درستی کردم یا نه ممنونتون میشم راهنماییم کنید - سلام من سه ماهه سزارین کردم حالا چند روزیه ترشحات بدبویی دارم و هنگام نزدیکی خیلی درددارم. باید چکار کنم دکتر؟؟
- اقدامات لازم برای آی وی اف
سلام وقت بخیر،ببخشید شخصی که مشکل نازایی نداره و فقط به دلیل مشکل جابه جایی کروموزومی که داره میخواد عمل پانکچر انجام بده و بعد آی وی اف و انتقال جنین،۱: آیا نیاز هست قبل انتقال جنین عمق رحمش اندازه گیری بشه؟ ۲: آیا عمق رحم با سونو واژینال هم اندازه گیری میشه؟ آیا خراش اندومتر هم نیاز هست انجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید خراش اندومتر با بیهوشی هم انجام میشه؟ تفاوت خراش آندومتر با هیستروسکوپ چیه؟
- بکارت
سلام آیا پرده بکارت کلا بستس؟ من دهانه واژنم یه چیز دایره ای شکل هست که وقتی زور میزنم باز میشه و یچیزی کاملا ورودیشو پوشونده این چه نوع بکارتی هست؟
- سلام چرابعدازسقط عددبتابالامیرود
- خشکی واژن
سلام خانم دکتر من ۶ ماه پیش سزارین کردم و دچارخشکی واژن شدم برای درمان چکار باید کرد
- پرده بکارت
سلام من ۳ سال پیش با یکی رابطه داشتم ولی دخول کامل انجام نشد فقط یک لحظه درد شدید داشتم الان ازدواج کردم با همسرم رابطه داشتم ولی هیچ خونی نیومد الان همسرم میخواد منو ببره معاینه زمانی ک پرده پاره شده مشخص میشه؟؟؟درصورتی ک دخول انجان نشده فقط یک لحظه دردم گرفت
- هماتوم
سلام.من یازده هفته از بارداریم میگذره.و در هفته هشتم دکتر متوجه هماتوم به حجم هشت سی سی تو دهانه رحمم شد.و دکتر گفت استراحت نسبی در حد دسشویی باید داشته باشم.الان حجم هماتومم 0.5 سی سی تو قسمت تحتانی شده.جفتمم خلفی هست.میخواستم بدونم هنوز هم باید همینطور استراحت کنم یا کمی میتونم راه برم یا بشینم؟ویارمم خیلی شدیده.ممنون میشم راهنماییم کنید
- ناباروری
سلام من ذخیره تخمدانم خیلی پایین هست 0.32 هست خواستم ببینم امید به باروری با آی وی آف با تخمک خودم هست قرص آوا بوست تاثیری در روند بالا بردن تخمک داره آیا؟؟؟
- لاپاراسکوپی
سلام خانوم دکتر عزیز. شما برای لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی کدوم بیمارستانا هستین ؟ و اینکه به نظر شما کدوم بیمارستان بهتره ؟ هم از نظر پرسنل هم از نظر تجهیزات . ممنونم
- ارضا نشدن
سلام وقت بخیر، دختر ۲۰ ساله هستم، ایا احساس درد کلیتوریس هنگام ارضا شدن طبیعیه یا مشکلی وجود داره؟ چون به خوبی تحریک میشم ولی هرچقدر که به ارضا شدن نزدیک میشه احساس درد میکنم، طوری که دیگه باید متوقف بشه و فکر میکنم ارضا نشدم. چیکار باید بکنم تا مثل بقیه عادی و به راحتی به ارگاسم برسم؟ این موضوع به شدت نگرانم کرده.
- متخصص زنان
سلام من ۲۰ سالمه از ماهه پیش وسطش دیگه جلوگیری نکردم و تصمیم به بارداری گرفتم میخوام باردار شم اما نمیشه نمیدونم باید چیکار کنم قرص جلوگیری اصلا نخوردم تا حالاوالان ماه دومه من هنوز حامله نشدم چیکار کنم؟؟؟؟
- دکتر زنان
سلام من 48 سال سن دارم یاعسه نشدم رفتم دکتر گفت خون در لگنم جمع شده به نظرتون این بیماری درمانی هم داره یا اصلا خوب میشه یا اصلا میشه اسم بیماری آندومتریوز گذاشت آخه من بیماریش شباهتی هم به این بیماری داره میشه کمکم کنید
- جوش باسن
سلام روی باسنم جوش های ریزی در اومده که انگار زیر پوستن یعنی روشون سفید نیست.. این ربطی به عفونت تناسلی داره؟ الان کمتر شدن اما وقتی دست میزنم زبر هستتن
- کورتاژ با سرکلاژ شکمی انجام می دهید؟
سلام هفت هفته هستم ، قلب جنين در هفت هفته ايست كرده، كورتاژ انحام ميدين كه مزاحمتون بشم؟ سركلاژمو تهران پيش دكتر آصف جاه انجام دادم، اما الان رشت هستم، امكانش هست بيام خدمت شما؟


