Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دردزیرشکم
زیرنافمازدیشبتاحالادردمیکنه.موقعادرارهممایعسفیدرنگیدیدم.هفتسالپیشسزارینکردم،الاندقیقازیرنافوبالایبخیههادردمیکنهوسفتشده.
- پریود زود به زود
باسلام خانم دکتر من زود پریود میشدم و ترشحات بدبو داشتم رفتم سونو رحم تخمدان نوشته همه چیز طبیعیه و فقط یک زخم هیپراکوایک پنج میلیمتری ک میتونه پولیپ یا هایپر پلازیک باشه دکتر سونو بهم گفت هیچ مشکل خاصی نیست ولی من نگران شدم میخواستمم بپرسم ک باید چه کار کنم ؟ تشکر
- اکوژن روده گرید ۲
سلام من ۱۹ هفتم وسونو ک رفتم اکوژن روده گرید ۲ نشون داد وآزمایشات غربالگریمم سالمن والان خیلی استرس دارم میخاستم بدونم جنینم مشکلی داره یا ن
- سلام من خانمی46 ساله هستم به علت فیبرم رحم و ضخامت دهانه رحم پریودی طولانی مدت و خون ربثیزی شدید داشتم بهد از کورتاژ درمانی سه دوز امپول لوپرومر در سه ماه تزریق داشتم ولی متاسفانه از شهریور تا الان که دی ماه هست هنوز به طور کامل خون ریزی قطع نشده و هر ماه که دکتر میرم میگن صبر داشته باش ایا طبیعی هست
- سلام دکتر وقت بخیر جواب هیستوسکوپس منومیدهید
SP.Endometrium,biopsy Macroscopy.SRIF consists of multiple tan elastic tissue, tm.5x3x3 cm. Microscopy: supported the following diegnosis. Diagnosis:Endometrium,biopsy :
- اکوژن قلب
سلام وقتتون بخیر من سونو آنو مالی رو انجام دادم گفت که تصویر دوکانونی اکوژن به دیامتر 1/2و1/6میلیمتر در بطن چپ جنین معلوم میشه لطفاً میشه راهنمایی کنید آیا ضرر داره برای جنین یانه
- زنان
سلام خانم دکتر من ۴۴ ساله هستم خونریزی پریودهام خیلی زیاده و لخته خون بزرگ دارم
- مصرف قرص دزوسپتیو
سلام من قبلا قرص دزوسپتیو را خوردم ولی یکم فشارم رفت بالا ۳۷ ساله هستم الان میخام برم زیارت میتونم دوباره این قرص را بخورم یا یه قرص دیگه لطفا راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خسته نباشین من الان یک بچه دارم ولی الان دوباره می خوام دو قلو پسر باردار شم آیا باداروی چیزی میشه که باردار شم که هردو پسر بشن
- غربالگری سه ماهه اول
سلام خانم دکتر من امروز سونوی ntوnb دادم :جهت خلفی گرید0 سن بارداری۱۱هفته۵روز طول کانال سرویکس زده۳۳ وint.osمیباشد ضربان قلب ۱۶۸ Nt1.7 Nb:present. اگه ممکنه بگید خوبه جوابش یانه؟ جواب آزمایش۹ حاضر میشه که براتون میارم
- آزمایش هورمون در لکه بینی
سلام خانوم دکتر وقت تون بخیر من مریض شما هستم ازمایشات قبل بارداری نوشتین گفتین دو روز بعد پاکی برم ازمایش بدم امروز روز ۱۲ از چرخه قاعدگیم هست دو روز پاک بودم دیروز سونو واژینال شدم دچار لکه بینی شدم و چک میکنم بازم لکه در واژنم موجوده میخواستم بدونم صبر کنم کامل پاک بشم بعد برم آزمایش بدم ؟یا مشکلی نیست؟
- پلیپ داخل رحم
با سلام وتشكر از توجه شما ميخواستم بدونم پليپ داخل رحم چقدر ميتونه خطرناك باشه و در چه صورت نياز به جراحى داره ؟
- کیست اکو باندازه ۳/۵ با دارو حل میشه یا باید عمل شه
- پرده
سلام من می خوام ازدواج کنم می خوام بدونم من قبلا خود ارضای می کردن پردم از بین رفته ایا؟ ایا در از مایش معلوم میشه با خود ارضای رفته؟
- عدم تقارن سینه
سلام وقتتون بخیر دختر 19 ساله هستم که با مشکل عدم تقارن سینه مواجه ام سینه سمت چپ بزرگتر از راسته این ناگهانی نبوده و حدود سه ساله سمت چپ مرتبا رشد کرده ولی راست نه و این کاملا در حالت عادی مشخصه و من این عیبو میپوشونم با اسفنج و...الان تو دوره کنکور هستم و تو این اوضاع آشفته ام که درمانش ممکنه و چطور هست هزینه و ... و من چقدر زمان نیاز دارم تا کاملا درمان بشم خواهش میکنم کمکم کنید توی مدرسه با مقنعه و توی خونم همیشه یه شال روی گردنمه فقط راهنمایی کنید که چیکار باید کنم میترسم دیر بشه پیشاپیش از وقتی که میذارید تشکر میکنم.
- بارداری
سلام درسونوی انومالی برام نوشتن مقداری اسلاژ به صورت رسوب درساک حاملگی مشاهده شد.یعنی چه؟
- سلام خسته نباشید در مورد جلوگیری میخواستم سئوال کنم من تازه زایمان کردم و نمیدونم بهترین روش جلوگیری چیه من خودم می خوام ای یو دی بزارم ولی دکترم میگفت با کاندوم جلو گیری کن موندم چی کار کنم اخه یه راهه تضمینی میخوام حد اقل تا ده سال خواهش میکنم کمکم کنین
- آمپول دیفرلین
سلام من مشکل ادنو میوزیس دارم دکتر بهم آمپول دیفرلین داد منم آمدم خونه پریود شدم برداشتم سریع آمپول دیفرلین زدم که بازنشم و به خونریزی نیوفتم چون کم خونی شدید پیدا کردم ولی بدتر به خونریزی افتادم الان چهار روزه که لخته لخته خونریزی دارم آیا به خاطره آمپول شده
- ناباروری
سلام با تعداد کم اسپرم ۲۶ میلیون در هر انزال و تحرک کم ۱۳ درصد حرکت پیشرونده میشه طبیعی باردار شد
- سلام چندساعت بعداززدن امپول زدبارداری میتوان نزدیکی داشت


